Jak to dopadlo s navýšením výkonu 2.0 TDi

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 00:07

D1.8T píše:To LC: Vnímání zvuků (hluků) je velmi individuální záležitost a každému sedí něco jiného. Já jsem jeden z těch co jim nevadí téměř nic. Já můžu jezdit skoro se vším bez jakékoli újmy. Přesto musím říct, že PD je alespoň pro mě doře utlumený neustále klapající traktůrek. Ale jak jsem psal, mě to nevadí.t/quote]


;-) Me to taky nevadi, naopak jsem si zvykl a mam to rad ;-)
Nehlede k tomu, ze kdyz se kouknes tady vlevo na ten muj obrazek, tak si urcite umis predstavit, ze pri tomto zadne klapani neslysis ;-)
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2005 00:12

Leonardo Cupránek";[quote="D1.8T píše:To LC: Vnímání zvuků (hluků) je velmi individuální záležitost a každému sedí něco jiného. Já jsem jeden z těch co jim nevadí téměř nic. Já můžu jezdit skoro se vším bez jakékoli újmy. Přesto musím říct, že PD je alespoň pro mě doře utlumený neustále klapající traktůrek. Ale jak jsem psal, mě to nevadí.t/quote]

;-) Me to taky nevadi, naopak jsem si zvykl a mam to rad ;-)
Nehlede k tomu, ze kdyz se kouknes tady vlevo na ten muj obrazek, tak si urcite umis predstavit, ze pri tomto zadne klapani neslysis ;-)


ano, po shlednuti obrazku, je mi jasne, ze jediny zvuk, ktery v dane chvili clovek slysi je brouseni kosy smrtky, co sedi na zadni sicne :wink:
anonymni

Odeslat příspěvekod Anonymni 28. 4. 2005 00:17

Leonardo Cupránek";[quote="D1.8T píše:To LC: Vnímání zvuků (hluků) je velmi individuální záležitost a každému sedí něco jiného. Já jsem jeden z těch co jim nevadí téměř nic. Já můžu jezdit skoro se vším bez jakékoli újmy. Přesto musím říct, že PD je alespoň pro mě doře utlumený neustále klapající traktůrek. Ale jak jsem psal, mě to nevadí.t/quote]

;-) Me to taky nevadi, naopak jsem si zvykl a mam to rad ;-)
Nehlede k tomu, ze kdyz se kouknes tady vlevo na ten muj obrazek, tak si urcite umis predstavit, ze pri tomto zadne klapani neslysis ;-)


pri pohledu na ten obrazek me spis napada ze si slusny fotograf a skvely ridic v jedny osobe bo fotit pri 250 pristrojovku :tleskani :tleskani :tleskani cim si drzel volant? kolenama?
Anonymni

Odeslat příspěvekod Lukke 28. 4. 2005 01:32

goes píše:ano, po shlednuti obrazku, je mi jasne, ze jediny zvuk, ktery v dane chvili clovek slysi je brouseni kosy smrtky, co sedi na zadni sicne :wink:


Asi tak... Mr. Green
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 28. 4. 2005 01:49

goes, Lukke: Je vidět,že jste ještě 250 nejeli,protože na prázdný dálnici jedete s jednim prstem v nose!Není to žádná světoborná rychlost,je pravda,že vzduch už trochu proniká do kabiny,ale ten podvozek nemá sebemenší problém!!!Takže radši nasedni do svého Favorita a jeď si svých 120 a až budeš mít na lepší auto,pak kritizuj co se může a co ne.ROzhodně si nepřipadám ve 250 že na mě klepe smrtka,radím ti-svez se v nějakém lepším autě a pak to zhodnoť,jeslti je auto na rozpanutí nebo ne!!!!!!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 28. 4. 2005 01:51

[quote="Leonardo Cupránek";Nehlede k tomu, ze kdyz se kouknes tady vlevo na ten muj obrazek, tak si urcite umis predstavit, ze pri tomto zadne klapani neslysis ;-)[/color][/quote]

Sjem rád,že jsou tu alespoň nějaký lidi,kdo ukáže,že TDI umí jet taky 250,a má sportovnější charakteristiku,když se k němu dobře chováš a máš otevřený plný potenciál vozu,který ve fabrice je díky vysoké výdrži aut (pro slepice co to honí studený) dimenzovám na menší výkon!!!!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 28. 4. 2005 02:27

[quote="Vlastimil Vobořil";goes, Lukke: Je vidět,že jste ještě 250 nejeli,protože na prázdný dálnici jedete s jednim prstem v nose!Není to žádná světoborná rychlost,je pravda,že vzduch už trochu proniká do kabiny,ale ten podvozek nemá sebemenší problém!!!Takže radši nasedni do svého Favorita a jeď si svých 120 a až budeš mít na lepší auto,pak kritizuj co se může a co ne.ROzhodně si nepřipadám ve 250 že na mě klepe smrtka,radím ti-svez se v nějakém lepším autě a pak to zhodnoť,jeslti je auto na rozpanutí nebo ne!!!!!!o/quote]

Vlasto, jsi trapny. Uz si prestan delat ze vsech srandu, uz to neni vtipne, jen smesne. K tomuhle blabolu neni co dodat.

Lukke: Podpis dela divy ;)
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 28. 4. 2005 02:49

Mirek:Co prosím???Pověz mi co je špatného na mém příspěvku.Uzmávám,že jsem to trošku přehnal,ale mě taky štvou výplody nějakých přispevovatelů zde na foru,jak si tu vymášlí,tady si někdou koupil ferar,tady porsche,někdo si bude kupovat nový BMW,a vsadil bych se že 78% lidí spíš má nastudováno z netu!Nebo ty máš pocit,že při 250km v hodině ti klepe smrtka na záda??Svez se třeba v skovym mercedesu,uvidíš že si budeš připadat jako při 90 ve favoritu.A to myslim vážně!!!!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod The_Mask 28. 4. 2005 02:55

Vlastimil Vobořil:jedno vim jiste,a to ze jsi hodne vedle s Lukkeho motorizaci....250 jsem nejel a ani nejak nechci,zivot je otazkou priorit
The_Mask
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 28. 4. 2005 02:58

Mask:Ok,to jsme rádi že to víš.250 není v pořádným autě nic.Stačí mít pořádný brzdy,kvalitní podvozek a když je prázdná dálnice,dobré gumy,podmínky tomu dovolují,nevidím důvod se táhnout 130.Ne nadarmo mají v německu ulimited rychlost!!!!!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod The_Mask 28. 4. 2005 03:01

Vlastimil Vobořil:ja bych tech 250 v Passatu prirovnal jako 140 ve feline.A ty jsi snad menil brzdy na svem milackovi?
The_Mask
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 28. 4. 2005 03:02

Vlasta: Unlimited je tak trochu limited v pripade pruseru, ale to patri jinam...

Tak jestli Passat bez problemu zvlada 250 se seriovym podvozkem :hm, tak to je fakt mimo... Leda, ze bychom chapali spojeni bez problemu kazdy jinak.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 28. 4. 2005 03:24

Mask: Miláček je moje žena,ne auto.Ano,samozřejmě jsem brzdy měnil,Brembo,vrtaný kotouče,lepší desky.Větší kotouče i dozadu.S tou felinou nevím jak to myslíš.

mirek: Ano,zvládá,pokud dáš lepší brzdy,popř.tlumiče.Jezdím 230-240 poměrně běžně,když tomu podmínky dovolí!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 28. 4. 2005 03:34

Vlasta: Pokud mas opravdu lepsi brzdy, tak Te to jedine slechti.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 28. 4. 2005 03:38

Mirek: ty sis myslel že mám načipováno stylem tuzer nahodí čip a jede...?Vždyt se vás tu snažím docela dlouho přesvědčit,že mám to udělaný profesionálně!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků