Jak to dopadlo s navýšením výkonu 2.0 TDi

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukke 25. 4. 2005 12:37

Vlastik: Díky, že jsi nám to odborně osvětlil.
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 25. 4. 2005 12:44

Oscar: No u Alhambry mozna ano, ale bezne jezdici passaty 96kW maj cervene jen D a I. A Passat se vsema cervenejma jsem fakt jeste nevidel.
Zato octavie ano, protoze tam si ta cerna pismenka manzelcinym lakem na nehty obarvuje kazdej hejhula ;-)
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dinar 25. 4. 2005 12:59

Zajímavá debata, mě z ní vyplývá, že Vlasta je červený bůh TDI , goes s favoritem nikomu při předjíždění nezrychluje a někteří hoši zde opečovávají svůj vůz hlavně proto, aby budoucí majitel nemusel investovat do oprav. Tolik empatie a ohledů v jedné diskusi může být zdraví nebezpečné... 8)
Dinar
Nováček

Odeslat příspěvekod madeja 25. 4. 2005 13:07

Zajimavé infromace :) , alespoň si to myslím.

Hluk na volnoběh vně vozu:
BMW 318d Touring 47 dB
Mercedes-Benz C 220CDI T 48 dB
Škoda Octavi Combi 2.0 TDi 47 dB

Hluk uvnitř vozu 130km/hod nejvyšší rychl. stupeň:
BMW 318d Touring 70 dB
Mercedes-Benz C 220CDI T 69 dB
Škoda Octavi Combi 2.0 TDi 71 dB

Podle naměřených údajů na tom 2.0 TDI není tak špatně, jak tady psal p. Broža, který to popisoval skoro jako na sluchátka v traktoru.
Co myslíte vy.
Předem píšu, že ten motor podle mého úsudku opravdu není žádný tichošlápek, ale ve srovnání to není tak hrozné, spíše jde asi o typ zvuku co vyluzue než o jeho fyzikálni výši.
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 4. 2005 13:09

madeja: taky bych to tak rekl, pokud mas linearni zvuk, tak si ho nevsimas, pokud mas ale klapavy zvuk, tak to proste slysis, byt ma stejnou vysi..
anonymni

Odeslat příspěvekod KptBobr 25. 4. 2005 15:38

Ten narust i o 1 ci 2 dB muze byt slysitelny uz jen proto, ze decibelova stupnice neni linearni ale logaritmicka...
KptBobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod coxxi 25. 4. 2005 16:23

s tim olejem na tom neco pravdy bude, z tovarny je i v octavce Castrol SLX (viskozitu ted z hlavy nevim stli w40 nebo kolik ) a kdyz tam das neco levnejsiho tak se to hned projevi na hlucnosti motoru .... to je tak asi jediny co normalni clovek muze poznat ...

jinak narust o 3dB vnima ucho jako o polovinu vetsi hlasitost ... 6dB by melo bejt dvojnasobny zesileni (aspon u primarnich velecin )
coxxi
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 25. 4. 2005 18:22

Ano, decibelova stupnice je logaritmicka. Konkretne hlasitost v Db se rovna 10 krat logaritmus pomeru intenzity zvuku ku intenzite 10 na -12 W/m2, coz je vztazna velicina.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 27. 4. 2005 15:23

[quote="Vlastimil Vobořil";Každá značka má podobný olej,záleží jen na etiketě.Takže zde bych rozdíly neviděl!!!!!Nenechat se oklamat!!!!!!!!!!!t/quote]

Tak jak je to s tim kompletne cervenym TDI v Passatu?? ;-)
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 27. 4. 2005 15:24

goes píše:madeja: taky bych to tak rekl, pokud mas linearni zvuk, tak si ho nevsimas, pokud mas ale klapavy zvuk, tak to proste slysis, byt ma stejnou vysi..


Klapavy zvuk je ale slyset tak akorat pri volnobeznych otackach (a studenem motoru), ne?
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 27. 4. 2005 16:31

To LC:Passat s červeným T se nedělal.

A s tím klapavým zvukem bych to tak jednoduše neviděl. Prostě to klape. Když se to zahřeje, tak míň, ale klape.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 27. 4. 2005 17:19

D1.8T píše:To LC:Passat s červeným T se nedělal.

A s tím klapavým zvukem bych to tak jednoduše neviděl. Prostě to klape. Když se to zahřeje, tak míň, ale klape.,/quote]


Ale jo, ale na volnobeh. Ale na 2000 az 4000ot/min se klapani proste sleje v jednolity zvuk. A vtip je v tom, ze pro stejny vykon toci TDI o tretinu az polovinu min, nez srovnatelny benzin, TDI ma sytejsi a hlubsi zvuk, ktery pronika do interieru hure, nez vysoky zvuk benzinu. Navic vyssi tony cloveka daleko vice irituji, hlubsi spise uklidnuji ;-)

Extremni pripad bylo srovnani meho TDI s pujcenou nahradni Octavii s motorem 1.6 SRi 75kW. Ta tocila pri stejne rychlosti presne 2x (!) tolik, co moje 1.9TDI. Ject vic jak 150 bylo naproste utrpeni kvuli tomu revu (a ono to vlastne o moc vic ani nejelo - tak max 170).
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukke 27. 4. 2005 17:53

Leon: TDI PD má zvláštní zvuk i při 2000, když to srovnáš s common rail motory. A při volnoběhu připomíná bohužel traktůrek... Na druhou stranu nedavno jsem měl půjčenou novou 330i, a od 5 tisíc otáček jsem si připadal jako v motokáře.
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 27. 4. 2005 19:27

Dinar píše:Zajímavá debata, mě z ní vyplývá, že Vlasta je červený bůh TDI , goes s favoritem nikomu při předjíždění nezrychluje a někteří hoši zde opečovávají svůj vůz hlavně proto, aby budoucí majitel nemusel investovat do oprav. Tolik empatie a ohledů v jedné diskusi může být zdraví nebezpečné... 8)l/quote]


:tleskani :tleskani :tleskani :tleskani :tleskani :tleskani :tleskani
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 27. 4. 2005 20:01

To LC: Vnímání zvuků (hluků) je velmi individuální záležitost a každému sedí něco jiného. Já jsem jeden z těch co jim nevadí téměř nic. Já můžu jezdit skoro se vším bez jakékoli újmy. Přesto musím říct, že PD je alespoň pro mě doře utlumený neustále klapající traktůrek. Ale jak jsem psal, mě to nevadí.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků