Jak to dopadlo s navýšením výkonu 2.0 TDi

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod madeja 20. 4. 2005 09:00

Díky za spoustu reakci na můj dotáz směřující k chipu octavie 2.0 TDI.
Včera mi tu úpravu řídící jednotky provedli, takže Vám napiši první dojmy asi z 200 kilometrů.
Nákonec jsem nešel do žádného brutálního čipu, zvolil jsem ten " nejlehčí ", tzn. naměřili mi 126 Kw a 350 Nm.
Při prvním rozjetí s upraveným autem byl první pocit ten, že se mi zdálo, že sedím v podstatně lehčím autě, při jemném zacházení s plynem,se auto mnohem volněji pohybuje.
Při sešlápnutí plynu v otáčkách kolem 1 500 až 2000 lze pozorovat jen velmi málé zlepšení, spíše jen ta lehkost je větší. Po překročení hranice 2 000 motor dá znát , že má přes 20 kw navíc a má skutečně velmi silnou akceleraci a až do 4 500 vůbec nepolevuje.
Čudit motor nečudí, respektíve stejně jako před úpravou. Po sešlápnutí plného plynu se po cca 1s objeví jemný obláček pod výfukem - žádná hrůza. Spotřeba se mi zdá při jemném zacházení a ježdění v koloně menší cca 0,3-0,5 l. Při silnější jízdě je tomu naopak.
Překvapil mne zvuk motoru. Při startu a rozjíždění a jizdě od semaforu k semaforu je stejný, při jizdě po okrskách s jemnou nohou šel hluk docela dolu, respektíve motor neslyšíte. Při sešlápnutí plynu v nizkých otáčkách zmizelo dunění. Při vytáčení motoru nad 3 tisíce se stal zvuk motoru dravější, více se přibližuje zvuku vytočeného benziňáku. Všeobecně se dá říct, že je mírně více slyšet turbo.

Zatím musím, říct, že jsem spokojený. Stálo mně to 15 tis. včetně DPH( to si odpočítám)
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod drgi 20. 4. 2005 09:23

madeja píše:Díky za spoustu reakci na můj dotáz směřující k chipu octavie 2.0 TDI.
Včera mi tu úpravu řídící jednotky provedli, takže Vám napiši první dojmy asi z 200 kilometrů.
Nákonec jsem nešel do žádného brutálního čipu, zvolil jsem ten " nejlehčí ", tzn. naměřili mi 126 Kw a 350 Nm.
Při prvním rozjetí s upraveným autem byl první pocit ten, že se mi zdálo, že sedím v podstatně lehčím autě, při jemném zacházení s plynem,se auto mnohem volněji pohybuje.
Při sešlápnutí plynu v otáčkách kolem 1 500 až 2000 lze pozorovat jen velmi málé zlepšení, spíše jen ta lehkost je větší. Po překročení hranice 2 000 motor dá znát , že má přes 20 kw navíc a má skutečně velmi silnou akceleraci a až do 4 500 vůbec nepolevuje.
Čudit motor nečudí, respektíve stejně jako před úpravou. Po sešlápnutí plného plynu se po cca 1s objeví jemný obláček pod výfukem - žádná hrůza. Spotřeba se mi zdá při jemném zacházení a ježdění v koloně menší cca 0,3-0,5 l. Při silnější jízdě je tomu naopak.
Překvapil mne zvuk motoru. Při startu a rozjíždění a jizdě od semaforu k semaforu je stejný, při jizdě po okrskách s jemnou nohou šel hluk docela dolu, respektíve motor neslyšíte. Při sešlápnutí plynu v nizkých otáčkách zmizelo dunění. Při vytáčení motoru nad 3 tisíce se stal zvuk motoru dravější, více se přibližuje zvuku vytočeného benziňáku. Všeobecně se dá říct, že je mírně více slyšet turbo.

Zatím musím, říct, že jsem spokojený. Stálo mně to 15 tis. včetně DPH( to si odpočítám)h/quote]


ozvi sa, ked najazdis 50 000 km, dobre?
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 90 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
drgi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Name_and_Surname 20. 4. 2005 10:53

No dobré, no...

Ale... Několik otázek:

1) Kolik ti naměřili výkon a krouťák na brzdě před úpravou?
2) Kolik má vůbec auto najeto?
3) A co emise? Měřili jste je před a po úpravě? Jak se změnily?
4) Dělaly se na autě ještě nějaké úpravy, kromě ŘJ (podvozek, sání, výfuk)?
Je jen otázka času, kdy to nerozdejcháte... :-)
Name_and_Surname
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod madeja 20. 4. 2005 12:15

Před úpravou mi výkon neměřili.
Auto má najeto 11 tis.
Emise jsme neměřili a já jsem na nich netrval: 1.Auto při prvním STK už jen těžko budu mít. 2. Záruka nadále pokračuje beze změn, kdyby to neprošlo prostě to zreklamuji u autorizovaného prodejce, který mi to dělal, mimochodem oni samo mají STK stanici.
Žádné jiné úpravy se nedělali, nelíbí se mi takové ty rádoby tuningové designy.
Pokud nastanou s autem nějaké problémy, rád se o ně s Vámi rozdělím.
Auto silnější motor zvládá bez problémů, jezdím na 205/55 R16 Sirius. Dá se alé říct, že s autem už docela cvičí.
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod George_Couser 20. 4. 2005 12:22

madeja píše:Žádné jiné úpravy se nedělali, nelíbí se mi takové ty rádoby tuningové designy.
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 4. 2005 12:25

George: tuner chce jezdit, ne brzdit :)
anonymni

Odeslat příspěvekod George_Couser 20. 4. 2005 12:28

JJ, presne dle hesla "Kdo brzdi ztraci" nebo "Lepsi mrtvy, nezli druhy" :)
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garfieldcz 20. 4. 2005 13:17

madeja píše:Nákonec jsem nešel do žádného brutálního čipu, zvolil jsem ten " nejlehčí ", tzn. naměřili mi 126 Kw a 350 Nm.
w/quote]


Muses prosimte napsat v jakejch otackach ti namerili ty vyse uvadeny hodnoty? Rekli ti namerenou hodnotu na kolech?
garfieldcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod madeja 20. 4. 2005 13:26

Georgi, pokud mluvím o tuningovým serepetičkách, tak mluvím o ruzných bakelitových krytech světel,křidílek na kufru atd.

Nemyslím si, že rzdy je nutno upravovat, jsou velmii kvalitní z výroby.
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 4. 2005 13:27

madeja: rozjed auto na 160 a zbrzdi na 60, tohle udelej 3x po sobe a pak zkus zabrzit na nulu a uvidis kvalitu serivoych brzd :)
anonymni

Odeslat příspěvekod madeja 20. 4. 2005 13:28

Žádný graf jsem si neodnesl, ale těch 126 kw bylo někde kolem 4 000 a točák kolem 2500 a chvíli se držel na téhle hodnotě.
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod madeja 20. 4. 2005 13:32

Goesi a kde se mi prosimtebe taková situace stane v reálů ? A i kdyby se stala tak brzdy budou OK můj názor :wink:
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 4. 2005 13:33

madeja: ja nevim, staci se nechat unest a projet se po okresce a po par zatackach brzdy zacnou vadnout a vadnout, to same dalnice, clovek je rozjety, zbrzdi, rozjede zbrzdi a pak na to treba musi slapnout a opet brzdy uz nejsou co byly :) tech sitaci je az az.
anonymni

Odeslat příspěvekod madeja 20. 4. 2005 13:47

Goesi možná tě to překvapí, ale já nepatřím k této sektě lidí. Auto používám denně a jezdím naprosto běžně, nejsem žádný pirát silnic ani ten co si musí na každých semaforech dokazovat jak mu to jede. Lhal bych, ale kdybch řekl, že je tomu tak vždycky, někdy se chci taky ukázat jako každý chlap a nejvíc se mi naježí chlupy před těmi rádoby závodníky a tunery ty se snažím někdy prohnat, ale vždy s rozumem a nikdy nejdu přez hranici, kdy mám pocit, že je to risk.

Nedávno stojím na vedlejší cetě a chci přejet hlavní a pokračovat dále po vedlejší. Z mnou se přiříti starší omega. Přejíždím cestu a na silnici je dvojitá čára a zákaz předjíždění, rozjíždím to docela svižně. Borec v omedze hodí blinkr a chce mne předjet to neváhám vůbec podřadí a dám plný. Ten člověk prostě nemá na to, aby mně předjel a jede vedle mně dobrých 100 m, najednou vyjíždí v proti směru auto, on ale nic a jede dál. Ten chlapec by se prostě zabil, kdybych nedupnul na brzdu a nenechal ho předjet¨, tohle jsou u mně blázní a jsou sobě i jiným nebezpeční, na takové Kw někdy používám ale jinak jen pro svou bezpečnost a pohodlí jízdy :wink:
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 4. 2005 13:53

madeja: jestli to dobre chapu, tak borec v omeze te chtel predjet a tys na to slapl a zrychloval a tim jsi mu branil v predjeti?
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků