Jede líp 1.6 75 kW nebo 1.9 TDI 66 kW?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod AutoRevue.cz 12. 4. 2005 08:46

Zvažuju koupi ojetiny Octavie a nevím, jestli jít do nafty nebo benzínu. Co myslíte, s čím budu po stránce dynamiky víc spokojen?
AutoRevue.cz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marios 12. 4. 2005 09:15

Mam O1 r.v. 2003 s 1.6 MPI 75 kW v Ambiente a jsem s motorem spokojen! Pokud nenajezdis za rok vice jak 15 000 km bez do benzinu. Ma to vyhody v kultivovanejsim chodu, zvuku a nezatezuje tolik predni napravu a kdyz nemas tezkou nohu je motor i usporny !!! Muj rekord je Jeseník - Prostejov - Jesenik (cca 270 km) za 5,2 L/100km Vcera jsem to byl "jen tak" projet a kdyz to trosicku nerikam moc ale trosku tocis ten motor tak jede hezky. Od 3000 ot/min to uz ma dobrou dynamiku. Ber urcite MPI !!! TDI ma jen turbo kopanec ,ale kde nic tu nic.... Mam s nim zkusenost jezdil jsem s timto TDI 66kW a fakt MPI 75 kW jede lépe !!!!
Octavia II 1.6 FSI
Marios
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tlumex 12. 4. 2005 13:35

No v praci mame 1,6 75Kw je to super motor! Pokud budes jezdit rozumne tak kolem te 7 az 7,5 s lehkou nozkou se s tim da jezdit! :wink: V praci sme jeli ve trech lidech do Prahy z Brna po dalnici dost rychle a pak v Praze zacpa no a stejnym tempem zpet /cca 180 :cry: / no a vysledna spotreba 8,3 coz je super! Ten motor vrele doporucuju kdyby se delal do fabie pral bych ho hned :hm
S25->ME45->S65->CX65->M65 ->SE750i -> P1i -> Gigabyte gsmart S1205, Gigabyte 1345, Samsung galaxy duos, Samsung Core
Skoda 125L ->Opel OmegaB 2.0 16V GL-> Toyota Auris 1,6 LUNA
Opel te musi bavit :-)
A me uz nebavi :-D
Tlumex
Nováček

Odeslat příspěvekod p 13. 4. 2005 20:39

[quote="Marios"] TDI ma jen turbo kopanec ,ale kde nic tu nic.


No teda zrovna u 66kW bych o kopanci moc nemluvil. Chová se to spíše jako větší objem bez turba.
p
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MDP 14. 4. 2005 06:36

Shoduji se s "p". Sám jezdím s tdi66, 1,8t, sdi a 1,6 a musím říct, že tdi66 žádnou velkou turbo dírou a kopancema do zad netrpí - chová se spíše jako 2,5D . Jinak po městě a rychlosti 80km je rychlejší a tišší 1,6, ale nad 80km/h se karta obrací tdi ztichne - při 140-150 v něm není od motoru velký hluk a navíc jede uvolněně okolo 3000ot. Benzín už máš daleko za 4t spíše 4,5 a tomu odpovídá spotřeba a hluk. Co se týká výkonu - opět bych řekl že na první 2 rychlosti vede 1,6. Na trojku je to nastejno a na 4 a 5 - hlavně na dálnici lépe zatahuje tdi. Musíš si vybrat co od toho chceš.
MDP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MPxondra 14. 4. 2005 12:24

mel sem tu moznost jezdit s obema a vice se my zamlouval motor tdi ten turboefekt neni extremni ale je tam a vytahli sme zneho i 200kmh
MPxondra
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OII 20. 4. 2005 12:08

Rodice maji O I TDI 66KW a musim rici, ze je pekne kdyz to turbo sepne, ale druhou strankou je, kde budes jezdit a jak dlouhe trasy. Narazim trochu na zvukovy projev TDI "duneni, traktor". :). Takovy argument, ze kdyz ma TDI spravnou teplotu a jedes po dalnici, tak 100-130 je uz zvukovy projev pohoda, tak to neberu. U 1.6 to muzes mit studene a porad mas ten tichy chod. Kdyz moc nenajedes vzal bych tu 1.6. Me osobne docela otravovat ten klapot TDI. Jinak HDI je balada proti TDI, ale ty resis Octavii. :)
OII
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p3k 20. 4. 2005 16:38

Mi ty auta připadají výkonově nastejno (je to tu už popsáno - p a MDP) takže si spočítej kolik najdeš za rok a přihlédni k ceně a hlavně stavu - to by mohlo být tvým kritériem.
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod Potvora 16. 9. 2005 15:03

Mám Octavii I 1.6/75 kW (r.v. 10/2001) a nemohu si na ten motor stěžovat - je klidný, v běžných rychlostech relativně tichý, jeho velkou předností je dvojka (kvalt). Kupoval jsem ji v době, kdy jsem najezdil tak 10-15k km ročně. Doba se ale změnila a teď jezdím každý všední den okolo 160 km (+/-) a tam už bych diesel určitě ocenil. Se spotřebou je na tom 1.6/75 kW velmi dobře, mohu v podstatě potvrdit zkušenosti Mariose (o kousek výš), jenže diesel je diesel...
Potvora
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bond007 16. 9. 2005 15:28

hmm ja mam taky zkusenost jak s 1,6 100k tak s TDI 90k a prijde mi ze ten benzin ejde o neco lip, pokud ti jde jen o to trosku lip se projet sel bych do toho benzinu. Nevim jak to ostatni delaji, ale kdyz ja s nim spechal do prahy a z prahy tak jsem mel s golfem spotrebu cca 11,5...Ale zase u toho TDI mas moznost si to prechipovat a pak se 1,6 nechyta..
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MartinTDI 17. 9. 2005 18:47

Bond007 píše:hmm ja mam taky zkusenost jak s 1,6 100k tak s TDI 90k a prijde mi ze ten benzin ejde o neco lip, pokud ti jde jen o to trosku lip se projet sel bych do toho benzinu. Nevim jak to ostatni delaji, ale kdyz ja s nim spechal do prahy a z prahy tak jsem mel s golfem spotrebu cca 11,5...Ale zase u toho TDI mas moznost si to prechipovat a pak se 1,6 nechyta..


Mam chip sice na O2 TDI a nejen ze se mi znizila spotreba ale motor je tizsi pri studenych startoch!! Kdyz bude ropa stejne draha jako dnes jinu moznost ako TDI nevidim pozor2
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda2 19. 9. 2005 09:55

Mazaná otázka od AutoRevue.cz - Již z údajů v otázce je jasné, že dynamika benz. motoru bude lepší (neboť má o 9kW více) a stejně se vesle diskutuje. To neberte jako kritiku, nic proti diskutování nemám, jen mě překvapuje, jak se mnohdy diskutuje o samozřejmostech (viz. nulová spotřeba při brždění motorem).
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 19. 9. 2005 10:15

jarda2: neni to vzdycky o papirovem vykonu, to bude asi ten problem...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aloha 19. 9. 2005 10:24

No mame OI s tou 1,6 a docela slusny motor pri svizny jizde spotreba 7-7,2l i kdyz ted sem jel cca 800km tam a zpet a tam 6,8 a zpatky 6,2l pri prumerny rychlosti 80km/h ale to byl plynuly provoz! Jinak jak uz nekdo psal od 3000ot. slusny zatah a na dalnici to ma pri 140km/h asi 4000ot.! Jak uz tady rekla vetsina zalezi na tom kolik najedes pokud ne moc tak urcite tu 1,6!
exVW Golf 7 1,4TSi
exŠkoda Octavia 1,8TSi
Aloha
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Avant 19. 9. 2005 11:38

1.6 jezdím v A3 teď má nový sw v řj a jezdí až neskutečně komfortně. Jezdil jsem i 1.6 FSI kde je znát těch 10kw plus a od 5 000 to až neskutečně zatahuje , ale jina na pohodové ježdění v jednom je ta 75 dostačující. TDI jede sice za míň ale je těžší a výrazně hlučnější.
Avant
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda2 19. 9. 2005 12:20

Bond007 píše:jarda2: neni to vzdycky o papirovem vykonu, to bude asi ten problem...
To pak můžeš říct, že to není ani o papírové akceleraci. Ale o čem to pak bude? Auto je stejné, diesel má výrazně menší výkon a pravděpodobně vyšší hmotnost. Těžko tedy bude mít lepší dynamiku.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepino34 19. 9. 2005 12:28

Podle toho na čem ti záleží....chodim na automobilní školu a tam jsme spočítaly že aby auto jelo rychlosti 100kmh tak stačí výkon 14kW... :) je to jen takový další příklad něco jako výpočet spotřeby :D
pepino34
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 9. 2005 12:34

pepino: to co tu rikas je nesmysl. A zkus se zamyslet proc.
anonymni

Odeslat příspěvekod pepino34 19. 9. 2005 12:38

Chyba je to 34kW......a co se ti nelibi ???
pepino34
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 19. 9. 2005 12:41

jarda2: vzdycky je to o primem porovnani a o tom co komu vic sedne...nekdo bude rychlejsi s tdi, nekdo s benzinem... nemuzes se ridit podle papirovych hodnot, ktere sice mnoho naznaci, ale presne nereknou nic...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 19. 9. 2005 12:45

pepino: A proč tam nepřidáš i nějakou váhovou specifikaci? Takhle to nedává smysl... Auto znamená 1,2,3 tuny? Třeba Káčku stačí 44kw na 160km/h, takže 34 kw by mu určitě stačilo na víc než stovku... :-)
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 9. 2005 12:48

Pepino: ani 34kW je spatne, JackNO.1 to odhalil. Bez blizsi specifikace o Cx, celni plose, ztratach vykonu mezi motorem a kolem, vahou a prostredim je to nic nerikajici cislo. Protoze pak muzes rict, ze ti staci 0,000000000000000000000001 W vykonu, zalezi holt na predmetu..
anonymni

Odeslat příspěvekod apex 19. 9. 2005 12:59

Z5 k tématu :wink:
Mě ta 1.6 přišla slabá, resp. málo toč. momentu (oproti TDI). Oktávka je dost velká, často jsem jezdil naloženej, a tam to bylo znát...
apex
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 19. 9. 2005 13:58

Ja si na 1.6 74kW nemuzu stezovat. Tichy, usporny, pritom kdyz se tomu slapne na krk, tak to slusne jede.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod mfilip 19. 9. 2005 14:02

p0etrik píše:Ja si na 1.6 74kW nemuzu stezovat. Tichy, usporny, pritom kdyz se tomu slapne na krk, tak to slusne jede.
na papire moc usporne nevypada.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod apex 19. 9. 2005 14:17

mfilip píše:
p0etrik píše:Ja si na 1.6 74kW nemuzu stezovat. Tichy, usporny, pritom kdyz se tomu slapne na krk, tak to slusne jede.
na papire moc usporne nevypada.

Já jezdil asi za 7.5 (+/-) a ve dvou to jezdilo slušně, na to ale stačí 3dv golf...
apex
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anndy 19. 9. 2005 14:23

No co mam skusenosti so sluzobnou o1 66kw tdi, tak to auto je dobre na spotrebu. Ani pri 140-150 nezerie vela (aspon podla palub. pocitaca). A prekvapivo hluk nie je pri tych rychlostiach nejaky vysoky, proste mna ten motor prekvapil. Aj co sa tyka akceleracie a dynamiky je to celkom slusne na pohodovu jazdu.

Ale chyba mi skusenost s 1,6 mpi, takze to porovnat neviem.
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 19. 9. 2005 14:48

Sic do firmy, ale beru i pres rocni najezd cca 25tkm 1,6i...na opravach usetris, jelikoz tam neni pekne "levne" turbo, prozene to i TDI 74kW. Auto je lehci-mensi zatizeni predni napravy a v neposledni rade ten klid... ikdyz pravda, ze nad 150kmph to je teda randal. Povinne nizsi, spotreba dlouhodobe a zprumerovana u peti aut 7,8l/100km a to si nedelam iluze, ze to nekdo setri kdyz to neni jeho. sam s tim obcas jedu a vyrobce nekeca 7,2 kombinace pri normal jizde neni problem. nad cca 3500ot/min to zacina zabirat. obcas mi prijde ze tomu chybi 6-tka, jako rychlobeh. jedinej disl co by mel smysl, tak 96kW, ale tam zase prijdes o usporu paliva.
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 19. 9. 2005 17:51

mfilip píše:na papire moc usporne nevypada.


Nevim jak na papire, ale v realu se na okreskach da klidnou jizdou s obcasnym predjetim pocitat se spotrebou cca 6 az 6,5 litru, na dalnici pri 130 km/h, tak 7, 7,5.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Jarda2 19. 9. 2005 20:13

Bond007 píše:jarda2: vzdycky je to o primem porovnani a o tom co komu vic sedne...nekdo bude rychlejsi s tdi, nekdo s benzinem... nemuzes se ridit podle papirovych hodnot, ktere sice mnoho naznaci, ale presne nereknou nic...
Když do toho zahrnuješ i řidiče, tak prosím, ale to si pak musí každý vyzkoušet a jakékoli rady nemají smysl. (Dobrý řidič zajede se slabým dieslem lépe, než špatný řidič se silnějším benzinem. Srovnatelní řidiči zajedou lépe s výkonnějším benzínem. Otázka ale byla na dynamiku auta, nikoli na splynutí řidiče s autem.)
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 19. 9. 2005 20:27

jarda2: nojo, ale ta 1,6 poskytuje dynamiku jen ve vysokych otackach, kdezto TDI nabizi podobnou uz v mnohem nizsich, takze ve vysledku muzes byt s tdi rychlejsi...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 9. 2005 20:32

Bond: vysvetli mi tvou teorii. Proc by mel byt s autem, ktere ma lepsi dynamiku v nizsich otackach rychlejsi, nez s autem, ktere ma lepsi dynamiku ve vyssich otackach? Proc myslis, ze to tak je? Mozna jo, mozna ne, ale urcite je jedno v jakych otackach ma ktere auto dobrou dynamiku, dulezita je ta dynamika a ve kterem pasmu je, je jedno, ni?
anonymni

Odeslat příspěvekod vita 19. 9. 2005 20:32

66kw tdi jede za méně než<5l . Kamarád má po 50 000km průměr 5.3 l . Úsporná cesta s průměrnou rychlostí 98km mu teď udělala 4.8 l . Těch pár šemíků asi nemá cenu řešit. Já teď jezdim ekonom run po městě s 1.8 ben. za 9 l . A lituju ,že jsem nešel do 110kw nafty.
vita
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 19. 9. 2005 20:38

goes: proste pokud vezmu v uvahu prumerneho ceskeho ridice...malokdo je tady ochoten jezdit neustale 3500+ otacek, ve kterych zacina byt ta dynamika u 1,6 zajimava, kdezto kdyz drzis to tdi v rozmezi 2500-4000, tak tam je ta dynamika podobna, nebo stejna....tima padem pro prumernyho ridice prijatelneji dosazitelna...ale hlavne je tohle divna diskuze, protoze ani s tdi 66KW ani s 1,6 75KW SI CLOVEK MOC SRANDY NEUZIJE...sorry za caps
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 9. 2005 20:39

Bond: to mas recht, vetsina lidi jezdi a radi ala Fuck_a_Hever, tudiz spis vyuzije nizkootackove motory... nevim proc se lidi tak strasne boji tech otacek..
anonymni

Odeslat příspěvekod Bond007 19. 9. 2005 20:48

goes:snazil jsems e presvedcit funa, aby mi to vysvetlil...pry nema rad kdyz to rve protoze ma citlivej sluch. Ale pak nechapu ze mu nevadi ty skreky co ta jeho 1,6 vydava kdyz se rozjizdi na dvojku..A pak kdyz zase "setri" brzdenim motorem kterej podradi a necha tocit kidne z kopce 5000 bez plynu...ja nevim, proste nemam to srdce to podtacet protoze slysim ze tomu motoru se to nelibi...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aloha 19. 9. 2005 21:01

Bonde o jakych skrecich tady mluvis? Ten motor je celkem v pohode a neprijemne slyset zacina byt az od 4000ot. coz odpovida 140 na dalnici takze tam bych nevidel problem! Jinak to ze ma vykon az ve vyssich otackach snad nemusi vadit, kdyz ten vykon potrebuju tak ten motor vytocim tak se to proste u benzinu dela. Jinak podle me ten motor vubec neznas, alespon mi to tak prijde! Jinak ja mel nedavno moznost 200km s naftakem TDI 81kW a jako opravdu bych naftu nechtel!
exVW Golf 7 1,4TSi
exŠkoda Octavia 1,8TSi
Aloha
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jarda2 19. 9. 2005 21:04

Bond007 píše:jarda2: nojo, ale ta 1,6 poskytuje dynamiku jen ve vysokych otackach, kdezto TDI nabizi podobnou uz v mnohem nizsich, takze ve vysledku muzes byt s tdi rychlejsi...
No to teda nemůžeš. Je jasné, že diesel pracuje v jiném rozsahu otáček než benzin. Pro max. akceleraci je potřeba točit do otáček max výkonu (které jsou pro ty motory různé). Menší rozdíl výkonu by mohlo přebít vhodnější odstupňování převodovky u dieselu, takto velký rozdíl ale ne. Ten výkonnější benzín prostě bude mít lepší akceleraci, s tím nic nenaděláš. Chceš-li porovnávat otáčky benzinu a dieselu tak otáčky dieselu vynásob 1,5 a pak porovnávej.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 20. 9. 2005 06:57

vita: ja taky lituju, ze jsem nesel do nafty, nicmene rozhodoval jsem se za jine situace, nez bych se rozhodoval dnes. Nicmene vysledky z ecotestu nejsou pro benziny nijak tragicke a s vyhodnosti ceny nafty oproti benzinu se furt hybe - zase to bude jinak, kdyz se dan z nafty a z benzinu sjednoti. Odkaz na ecotest: http://news.auto.cz/main.php?article=1962
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 07:20

aloha: mam s tim motorem najeto cca 800km, takze ho opravdu nijak zasadne neznam...ve vyssich otackach na svuj objem jede dobre, ale taky si za to rekne na svuj objem neskutecne moc...Jinak mluvim o skrecich co auto vydava kdyz tam nekdo v pomale rychlosti do kopce zaradi dvojku, ktera toci 800otacek...a zvukovy projev pri tomhle zachazeni pripomina skreky..
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 07:22

jarda2: ja mluvim o tom ze vetsina ceskych ridicu radi dost prapodivne, takze 90% ridicu bude rychlejsi s tdi nez s tou 1,6. Mimo to u toho TDI si muzes za nejakych 10 000 udelat kvalitni upravu SW a pak se na nej ta 1,6 nebude chytat urcite...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Avant 20. 9. 2005 07:52

Bond007 : nejde o žádný chytání 1.6 ty trumpeto, je to rozdíl mezi D a B a pro volbu mezi nimi hraje roli spousta faktrů. Jezdím obě dvě motorizace a každá má svoje pro a proti. Dček jsem měn několik za sebou a teď prahnu po nějakým nepřeplňovaným 2litru, protože ten hluk od D se časem fakt přejí....
Avant
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 07:59

avant: neni to jen o rozdilu mezi b a d...Zalezi na nastaveni konkretnich motoru, jsou benziny ktery se obstojne projevuji i v 2500 otackach a jsou diesely ktery jsou jeste i v techhle otackach celkem mrtvy...Jinakn samozrejme prijemnejsi sportovni svezeni je vzdycky s benzinem kdyz je doprovozeny tou spravnou zvukovou kulisou(ktera myslim u te 1,6 moc neni), ale neznamena to ze s tim benzinem budes rychlejsi...a ne kazdy diesel ma neprijemnej zvuk...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aloha 20. 9. 2005 08:52

Bond007: No jo, ale ty uz se do svych argumentu snazis moc zakomponovat umeni ridice pokud, ale s tim motorem pojede trochu slusny ridic tak proste bude rychlejsi nez to TDi! Jinak to brzdeni motorem jak ty rikas muze udelat jen deb.l!
exVW Golf 7 1,4TSi
exŠkoda Octavia 1,8TSi
Aloha
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 08:55

aloha:myslis to ze podradi a necha tam 5000? :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 08:56

aloha: ale kdyz vezmeme dva stejne, dobre ridice tak myslim ze fakt nebude ten rozdil nijak zasadni ve prospech te 1,6 a hlavne jak porad pisu neni problem u toho TDI jednoduse zvednout vykon...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goggy 20. 9. 2005 11:05

OT:
Je normalni ze pri 140km tacho na rovine toci 1.6 85kW (Ford, VCT) uz 4200ot?
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 11:06

goggy: no je to dost, me 330D pri 140 toci nejakych 2400? :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jva 20. 9. 2005 11:59

jo, mě točí 5500/min, ale na 3RS.
Octavia 1,6
jva
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goggy 20. 9. 2005 12:16

Samozrejme na 5ku
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2005 12:26

Goggy: je to úplně normální, při 210 tacho by točil 6300, což odpovídá
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aloha 20. 9. 2005 12:32

Bond: No jo jenze kdyz to nacipujes tak uz se zas bavis o jinym motoru a rec je o seriovkach! Jinak taky nerikam, ze tam bude nejaky zasadni rozdil, ale navrh bude mit ta 1,6.
exVW Golf 7 1,4TSi
exŠkoda Octavia 1,8TSi
Aloha
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 12:34

aloha: ale jestli sjem to pochopil, jde tu nekomu o svezeni..takze kdyz tu 1.9 nacipuje, pojede lip...takze z hlediska svezeni je to lepsi volba...i kdyz ja bych teda za motor na vyblbnuti nepovazoval ani jedno.
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2005 12:39

Jo a mimochodem, podle tabulek zrychlí 1.6 z 0 na 100 za 11.8s, TDI 66kW to má za 13

http://www.auto.cz/main.php?site=katalo ... modelu=182

V testu z r.99 to měla se stejnými výkonovými parametry dokonce za 13.7

http://www.auto.cz/?article=50

Takový rozdíl dynamiky jistě stačí na to, aby běžně zdatný řidič byl s 1.6 MPI rychlejší. I když místní volantový akrobat Bond007 by nás možná přesvědčil o opaku ;-)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 12:43

doubt : jakej akrobat? :) ok, uznavam, 1,6 bude asi teda rychlejsi...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2005 12:55

sorry, musel jsem si rýpnout ;-) ale nemysli si, taky mám nepřijemnou zkušenost s obrubníkem :-/
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 12:58

doubt: :D kdo neboura jezdi pod svoje moznosti :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2005 13:00

:D 8)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 13:04

teda aspon tak si to zduvodnuju ja, abych nemusel nejak ublizovat svemu sebevedomi :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 20. 9. 2005 13:21

1,6MPI ma silu v daleko vetsim spektru otacek nez TDI 66kW ci 74kW... vyzkouseno a nejvetsi "letadlo" mi pripadla O1 s MPI-ckem. No jinak je to stejne jedno, protoze benzin k tomu aby jel potrebuje mnohem vic paliva nez preplnovanej traktorac, pripadne preplnovanej hvizdloled (benzin). Takze vlastne oboje je pro jine lidi... 1,6 asi pro klidne lidi, kterym nedela problem pri predjizdeni podradit a nechat chvili motor v otackach. pro chtive vykonu 1,8T 110/132/1XX kW
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aloha 20. 9. 2005 13:36

No jo, ale ten kdo boura jezdi zase pres svoje moznosti :wink: a ted co je lepsi :hm ! Jinak presne jak rika Jendolf ty motory ¨se hodi pokazdy pro nekoho jinyho, kdyz nekdo najede 10-12t km rocne tak je pro nej lepsi volba ta 1,6 a kdo jezdi hodne tak at si koupi traktor a nacipuje si ho!
exVW Golf 7 1,4TSi
exŠkoda Octavia 1,8TSi
Aloha
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 13:43

aloha: lepsi je nebourat...ale zase pokud jde o male tukance tem bych ani nerikal bourani..a me prijde ze vetsina lidi ani nevi kde ma hranice sveho auta a kdyz se na tu hranu jednou dostanou, konci to spatne protoze s tima utem na hrane nevedi jak zachazet... kdezto kdyz vis co od auta muzes cekat, nebyvaji nasledky tak strasny...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Avant 20. 9. 2005 14:37

No myslím že nejlepší argument na "traktory" ačkoliv jsem jejich příznivcem bude, 1.4TFSI 125 kw s průměrnou spotřebou po 7 litrů.
Znalci tvrděj že u benzínů by se dali dělat divy, nebýt nutnosti čištění výfukových spalin na Ex. Jinak ta 1.6 je fakt pohodovej motor pro někoho kdo najede 20 tis ročně většinou sám při porovnání výkon cena vcelku ideální...
Avant
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mener 20. 9. 2005 14:42

jednak je to TSI (ne TFSI) a druhak to spotrebu pod sedm mit nebude
mener
Nováček

Odeslat příspěvekod Bond007 20. 9. 2005 14:42

nevim, ja a lidi co jsem se ptal rikaji ze ten motor jede slusne, ale na svuj objem neksutecne zere...ale mozna mam na nej moc vysoky naroky...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 13. 8. 2007 09:03

U ojetin s 1.6/75 pozor, jestli to nehází vodu, protože tam často odchází těsnění pod hlavou.
1.6/55 je sice slabší, nicméně dobře zajetá umí jet také se slušnou dynamikou, i když při cca 160ce motor umře. Nicméně z hlediska spolehlivosti je to větší držák...
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 13. 8. 2007 09:58

no jazdil som s tym aj s tym a co ide lepsie. Ako kedy. Na bezne jazdenie je ta 1.6 lepsia, ale ak planujes to auto sem tam aj nalozit, tak to TDI ked je auto nalozene je lepsie. Dynamika tej 1.6 ked je plne nalozena je dost biedna.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků