Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
powerball píše:Tak to nevím proč je na 7000 rpm potřeba větší vůle v motoru a s tím spojená citlivost na dobrej servis a olejnebo se to vytáčí rychleji než jiný motory?
Arnie J píše:powerball píše:Tak to nevím proč je na 7000 rpm potřeba větší vůle v motoru a s tím spojená citlivost na dobrej servis a olejnebo se to vytáčí rychleji než jiný motory?
já nevim jaký to má vůle a už vůbec netvrdím, že je to kvůli vytáčení ... jen jsem si tipnul, že to taliáni museli vyrábět s většími vůlemi, protože přesněji jim to nešlo
maincoonsback píše:Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.
Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...
Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...
maincoonsback píše:Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.
Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...
Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...
garážmistr píše:maincoonsback píše:Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.
Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...
Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...
To tvrzení nějak nekoresponduje s faktem, že alfa měla z 2.0i 155k, tedy míň než Honda z 1.6i. Z 2.0i měla Honda 240k, tedy o 85k víc než Alfa, 54% více. V objemový kategorii 3,2l měla Alfa 250k, Bawo 343k a tak by se dalo pokračovat, jak to ty Taliáni dělali dobře. Nehledě na to, že průměrná životnost Twin Sparku byla asi 50kkm, Honda motory s o polovinu vyšším litrovým výkonem vydržely všechno.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků