Zatvrdlý olej pod víčkem

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2022 21:40

to moje cca přesně 7000
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 28. 1. 2022 21:45

Tak to nevím proč je na 7000 rpm potřeba větší vůle v motoru a s tím spojená citlivost na dobrej servis a olej :hm nebo se to vytáčí rychleji než jiný motory?
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 28. 1. 2022 21:48

Japonec mi točí i přes 7000, divný.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2022 21:50

powerball píše:Tak to nevím proč je na 7000 rpm potřeba větší vůle v motoru a s tím spojená citlivost na dobrej servis a olej :hm nebo se to vytáčí rychleji než jiný motory?

já nevim jaký to má vůle a už vůbec netvrdím, že je to kvůli vytáčení ... jen jsem si tipnul, že to taliáni museli vyrábět s většími vůlemi, protože přesněji jim to nešlo :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 1. 2022 21:51

Tak taliani maji vubec vsechno volnejsi, casto az v pici :D
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 28. 1. 2022 21:54

Arnie J píše:
powerball píše:Tak to nevím proč je na 7000 rpm potřeba větší vůle v motoru a s tím spojená citlivost na dobrej servis a olej :hm nebo se to vytáčí rychleji než jiný motory?

já nevim jaký to má vůle a už vůbec netvrdím, že je to kvůli vytáčení ... jen jsem si tipnul, že to taliáni museli vyrábět s většími vůlemi, protože přesněji jim to nešlo :D

Tak já sem tuhle pohádku s většíma vůlema kvůli vytáčení slyšel už z více zdrojů :)) ale spíš to bude fakt tím že to líp neuměli vyrobit.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 1. 2022 22:01

Alebo to proste nemozes spravit take tesne, ked to ma lietat k 7000.
Ale zas Japonci vedeli vyrobit, tak asi skor Taliani nevedeli.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 28. 1. 2022 22:04

No právě.Muj japonskej kombik pro maminy na vození dětí do školky točí 7500 takže mi to moc nesedí s těma vůlema který tam jsou schválně.Leda že by se ty motory nějak brutál rychle vytáčeli.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 1. 2022 01:00

Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.

Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...

Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod powerball 29. 1. 2022 01:42

Tak to dobře dopadlo.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 1. 2022 07:57

maincoonsback píše:Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.

Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...

Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...


To tvrzení nějak nekoresponduje s faktem, že alfa měla z 2.0i 155k, tedy míň než Honda z 1.6i. Z 2.0i měla Honda 240k, tedy o 85k víc než Alfa, 54% více. V objemový kategorii 3,2l měla Alfa 250k, Bawo 343k a tak by se dalo pokračovat, jak to ty Taliáni dělali dobře. Nehledě na to, že průměrná životnost Twin Sparku byla asi 50kkm, Honda motory s o polovinu vyšším litrovým výkonem vydržely všechno.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 29. 1. 2022 09:43

maincoonsback píše:Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.

Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...

Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...

Já ti teda nevím, ale znám dost japonských motorů, co to točí vysoko a maj na konci pořádně powaaaaa, než do toho hodí vidle omezovač, a ten výkon byl u japonců vždycky vysokej, lepší, než u jiných.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 1. 2022 10:34

garážmistr píše:
maincoonsback píše:Ach jo.
Jedná se o tzv. objemovou účinnost.

Japonci samozřejmě dokázali stejně jako Taliáni udělat točivé motory, jenže ty jim v těch vysokých otáčkách nejely, resp jim adekvátně s otáčkami nerostl točivý moment a nebo jeste presněji jim rychleji padal...

Proto to ti Taliáni dělali... A dělali to dobře...


To tvrzení nějak nekoresponduje s faktem, že alfa měla z 2.0i 155k, tedy míň než Honda z 1.6i. Z 2.0i měla Honda 240k, tedy o 85k víc než Alfa, 54% více. V objemový kategorii 3,2l měla Alfa 250k, Bawo 343k a tak by se dalo pokračovat, jak to ty Taliáni dělali dobře. Nehledě na to, že průměrná životnost Twin Sparku byla asi 50kkm, Honda motory s o polovinu vyšším litrovým výkonem vydržely všechno.

vitaj zpět ve vybrané společnosti :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 29. 1. 2022 11:24

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 29. 1. 2022 13:25

V Itálii umí být teplo a Italové se s tím moc nepářou. Takže hned dva důvody proč udělat motor volnější.
Studený start a čočka = píst se roztáhne, ale válec ještě ne.
Nekenieh
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků