Škoda Octavia 3, 1.2 TSI - cvakání v motoru

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hitman II. 4. 3. 2021 20:48

sprint píše:Ten nájezd 45tkm je tutovka?
Jinak je fakt že z TSI motorů jdou cvakavé zvuky úplně normálně.


Jj, je to ze Škody Plus, doložený pravidelný servis Škoda, servisní knížka, cebia,.. Vše sedí.
Interiér téměř jako nový
Hitman II.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vagi 4. 3. 2021 21:09

Slyším klasické cvakání TSI, nic, co by mne v tomto případě znepokojovalo ;)
Vtipná poznámka s převodovkou pobavila.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod tslany 4. 3. 2021 22:23

powerball píše:pěknej zvuk.zni to jako přidřený šály na klice to klepání, ale když říkáte že je to normální tak cajk.

Ten zní jinak. Been there :D
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod bjack 5. 3. 2021 08:16

Zvuk je normální, měl jsem 1.4 TSI 92kW řady EA211, čili víceméně ten samý motor a zvuk od novoty úplně stejný. Takto je to v pořádku.
bjack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hitman II. 5. 3. 2021 09:43

No dobře,ale co to způsobuje a proč s tím nic neudělají, vždyť to zní hrozně! Člověk si odskočí pro kebab, nechá motor nastartovaný, aby mu přítelkyně neumrzla a z motoru se linou zvuky jakoby ho poháněl šicí stroj, nebo jakoby se měl za chvíli rozpadnout..
A někdy to slyšet není, někdy trochu, někdy víc a občas se intenzita zvuku mění v krátkých časových intervalech
Hitman II.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tslany 5. 3. 2021 10:04

Tak není to třílitr, no.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod kurtoid 5. 3. 2021 10:05

Tak ty vstřikovače pracují s daleko většími tlaky než tomu bývalo dřív u benzíňáků. Tlaky jsou tam prostě o dva řády jinde a dělá to rachot. Jako šicí stroj pak zní skoro všechno dneska, ikdyž ty TSI jsou asi takové nejméně uchu lahodící :D

Možná by pomohla výměna vysokotlaké pumpy - ale tam je to o kusu, některé jsou prostě slyšet víc už od novoty.

Zkus jezdit jen na Vervu z Benzíny, uvidíš, jestli se to zlepší. Chce to ale vyjet tak 3 plné nádrže. Nějaký lepší Mol určitě nepomůže...

Jinak jak jezdit s těmito malými TSI radí Vaculík v jednom videu na yt, tak si to dohledej. Možná to trochu vysvětlí problém s tou vyšší hladinou oleje.
kurtoid
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 3. 2021 10:07

Hitman II. píše: z motoru se linou zvuky jakoby ho poháněl šicí stroj

No taky že jo :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 3. 2021 10:46

Je to normální. TSI prostě cvakají :shock:
anonymni

Odeslat příspěvekod bjack 5. 3. 2021 14:09

A ještě jsem si vzpomněl, že při ustálené jízdě při nízkých otáčkách to vydávalo takový pískavě hučivý zvuk a ten byl dost protivný, ale stačilo zvednout otáčky a bylo po zvuku. Servis ze začátku dělal jakože nic, ale na radu kamaráda, který měl stejný motor v jiném autě jiné značky koncernu, jsem servis upozornil na konkrétní "hadičku" - snad tuším odvětrávání klikové skříně... Dokonce se to probíralo i někde na fórech. Jednalo se o první ročníky výroby EA211 a v servisu to nakonec měnili "na záruku", takže o problému věděli a určitě i výrobce, protože v dalších letech už byla z výroby jiná hadička - jiný tvar. Třeba to i po letech bude pro někoho užitečná informace.
bjack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hitman II. 21. 3. 2021 15:15

Takže auto mám zpátky..
BTW, měl jsem jako náhradní vozidlo zapůjčenou Škodu Kamiq v plné palbě, v automatu a ikdyž "pouze" tříválec 999cm3, 85kw, tak svezení a celkový dojem z auta byl moc dobrý :) Ikdyž je to z mého pohledu (kdybych si ho měl kupovat) hlavně předražená nákupní taška - malý kufr a cena toho "mého" kousku je přes 650k!

Ale zpátky k mé Oktávce, údajná zvýšená hladina oleje byl můj fail, ptž jsem zjistil, že jsem ho měřil na nakloněné rovině, takže olej je OK :)
A co se týká toho cvakání v motoru, tak to se jim údajně neprojevilo, což je zvláštní, spíš ho slyšeli, ale nevěnovali tomu pozornost, páč to berou jako standartní zvuk tohoto motoru.

Ale chci se ještě optat na to jaký vzít benzín. Někdo mi tady radil, že mu od cvakání pomohla Verva 100, tak jsem si stáhl aplikaci, abych zjistil, kde jí nejblíže načerpám a narazil jsem ještě na jeden, na první pohled prémiový benzín, a sice Shell V-Power Nitro+ Racing 100,tak se chci poptat, jaký je lepší, na nějaké to "pročištění"? :)

Takže:
Benzina Verva 100
nebo
Shell V-Power Nitro+ Racing 100

Díky
Hitman II.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 3. 2021 15:28

Shell je leštěný prd.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 21. 3. 2021 15:36

já věřím OMW
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 3. 2021 15:43

tslany píše:A když se otáčky zvýší?

-- 4. 3. 2021 10:49 --

Jako měsíc od koupi řešit zvuky, to je dobrý.

No a to chtěl kupovat supa s 1.8 TSI přece. Takže to by byly jiný historky.
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Manli2 21. 3. 2021 15:43

uplně jsem v to videu slyšel kašlajcí mnichovskou n53.. :D jinak benzín z euroilu +vif....
Manli2
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků