kurtoid píše:Ono všechno od koncernu tak nějak drncá. Pokud to byl obyč. předokolkový Karoq, tak drncal víc kvůli vlečce. Vlečka a pohodlí - to nejde nikdy dohromady. Karoq je prostě přizvednutý kompakt a je to všude strašně znát. Tiguan na mě působí daleko dospělej a cenově není až tak vzdálený jak se může zdát.
Vlečka a pohodlí dohromady jde úplně v pohodě, stejně jako s uspokojivou stabilitou a klidně obojí najednou. Je ale nutno splnit zásadní podmínku, která spočívá v tom, že se ta náprava musí udělat dobře. Od první čáry v Času dobře a dodržet správnou kinematiku. Nikoli tak, že uděláš auto s víceprvkem a pak vymýšlíš jak ho oholit a *****š nějakou jakože vlečku do kotvících bodů pro spodní ramena víceprvku, kdy je jejich pozice oproti požadované otočená o 180 st. a pak se divit, že to nefunguje...
-- 17. 9. 2021 20:51 --MV_cz píše:No hlavní tah prahou je právě nevětší hardcore, jestli do toho započítáš i hlávkův most a podobný srandy
No to je.. ty neznáš tu aféru, jak musel Sor řešit to, že jejich autobusům dodaným pro prahu praskaly rámy už po krátké době provozu a jinde problémy neměly?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem