Stránka 6 z 6

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 10. 2020 15:44
od Nissan350Z
Já snad ještě nikdy nepoznal, kdy MB regeneraci zapne a kdy ne. Asi by mi to řekla chytrá krabička v OBD, ale na chování auta jsem to opravdu nijak citelně nezaznamenal :hm

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 10. 2020 16:24
od Noldo
Bojím sa napísať niečo k téme, ale ja by som mrkol aj váhu vzduchu. Moja dávala vysoké hodnoty(takže veľa nafty) a auto normálne jazdilo bez chyby na diag. Dokonca by som povedal, že to išlo lepšie za plynom. Len dymilo jak sviňa.

Inak mám 125kw verziu v A4ke a dymivosť 0.32, Euro 4 norma s DPF je 0.5.

Napoj na Vag a pozri korekcie vstrekov a koľko dáva váha vzduchu na voľnobehu. Mala by dávať okolo 250 mg/stroke. Taktiež mrkni, čo hovorí diag o tom novom dpf. Mal by si vidieť teploty, parcialne tlaky a na základe nich vypočítané zaplnenie, taktiež aj kedy bola posledná regenerácia.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 10. 2020 16:59
od Arnie J
garážmistr píše:Mě zaujalo, že auto co se protáhlo na dálnici 155 tacho, vůbec něco nestandardního dělalo.

Asi na trojku

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 10. 2020 17:00
od tslany
mates118 píše:Zdravím pánové,dneska mně opět vyhodili z emisí.Měl jsem velkou kouřivost.první 1,95 druhý 165 třetí test 1.45 a čtvrtý 1.25 takže nic...mám nový DPF filtr značkový...řikal že to má kouřivost jako by tam žádný filtr nebyl...já když to zkouším tak to trochu zakouří když zmáčknu plyn ale když je to pod 4500otačkami tak mně to nepřijde....nevíte někdo co stím?

Prodat smradlavou naftu a koupit benzín, příp. hybrid.

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2020 16:44
od mates118
tak dobrý...emise dnes splněny na 0,20 a druhý test na 0,21 .Limit je 0,50
Protáhl jsem auto 60km po dálnici na trojku pod 4000ot/min a pak ucpal jsem výfuk a napustil jsem výfuk vodou ještě s nějakou srágorou co by měla vázat saze...A potom jsem nastartoval a krásně ty srágory z výfuku vylítaly...

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2020 17:02
od glider
Hura.
3ka pod 4000 tos siel 90?

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2020 17:05
od Nissan350Z
No, tak teď nejezdit jak ***** za 5l na 100, jinak se to zase zacpe :D

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 10. 2020 17:43
od mlaskac
dneska jsem byl na covid-stk (jindy to nekdo resi za nas) chlapik milej rikal ze to je hluboko pod normou (69999 stale jeste s podvodnym sw) kdyz jsem rikal nafta ukazoval ze jsem hluboko po dtolerianci jeste rikal sledujte vejfuky kdyby zacali byt spinave kontorlujte egr at si neposerete dpf.


cetl jse prvnich nekolik stran ale padlo co je to za autp (octa) ale kolik to ma na hrbu? dyt je to ctyrvalec to musi byt opravene za 20k.

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2020 10:13
od Hustoles
mates118 píše:...A potom jsem nastartoval a krásně ty srágory z výfuku vylítaly...

Chudáci ptáčci a žabičky :-S

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2020 16:14
od Lukas063
ach ouvej :-(

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 10. 2020 07:57
od mates118
ještě mně napadlo do výfuku nacpat vatu na ten test...ale k tomuto již nakonec nemuselo dojít...

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 10. 2020 08:08
od puk123
To by tam určitě byli nadšeni, kdyby ta jejich hadice nacucla chomáč vaty nasáklý sajrajtem z tvého výfuku. ;-)

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 10. 2020 18:55
od mates118
stejně se mě zdá že to trochu kouří a jako by hvízdalo malinko turbo když přidám...ale olej to vypadá že nežere...

Re: Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 11. 2020 00:51
od Donald66
Já bych se zeptal starého, dobrého, Čínského mistra Shu-lina, když ho strčíš do vejfucku, bude to v ólrarjtu...
A při přiští STK, nezapomeň si namazat vejfuck jedině Always Descreete !
A pořádně tomu nalož, bro, aspoň 1460 ot/min při 21,781 km/h (v zatáčce na 50 km/h ve vesnici), takové obrátky peklo ještě nezažilo !