Vysoká kouřivost i po výměně DPF filtru

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 16. 10. 2020 12:17

Není to málo přes hrudník? :hm
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 10. 2020 12:17

já se nebudu zlobit ani za 100, ale tak jsem skromnej, stačí 95 ale pevný
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 16. 10. 2020 12:20

Hlavně tu kouřivost ....
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 16. 10. 2020 12:37

Nissan350Z píše:Není to málo přes hrudník? :hm

za mne velký = velký špatný, to za pár let visí k pupku a celkově je to fujky. A 90 před ***** je taky trochu moc, ne? :hm
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 10. 2020 12:49

polda píše:Hlavně tu kouřivost ....


na tu nezapomínat, správně

-- 16. 10. 2020 13:51 --

pozpatku_fijA píše:
Nissan350Z píše:Není to málo přes hrudník? :hm

za mne velký = velký špatný, to za pár let visí k pupku a celkově je to fujky. A 90 před ***** je taky trochu moc, ne? :hm


tady se bavíme o jednorázovce, kde to bude mít za 10let mě nezajímá

no modelkovský míry jsou 90-60-90 a já kterej jsem na hubený, tak bych teda neřekl, že 90 přes zadek je moc...máš to asi trochu pomotaný, dědku ;-)
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 16. 10. 2020 13:06

***** tomu rozumíš :D
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 10. 2020 13:14

no měl by sis to doma přeměřit, aby si byl v obraze :D
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 16. 10. 2020 13:19

TO nebo HO? :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 10. 2020 13:29

Tycoon1 píše:Důležitá je vysoká zátěž, nikoliv vysoké otáčky. Například jnajet na dálnici s plně zahřátým motorem (u dieselu v tomto počasí třeba 30 km jízdy) a pak dát 50 km na dálnici rychlostí třeba 150 km/h.

Na emisich mi rekli, ze mam vytacet do max chvili podrzet nechat bez plynu spadnout na 4000 a zase plny kotel na max a tak furt aspon 30km. Takze jsem to aplikoval tak, ze jsem vytocil 3 na 4500ot, nechal spadnout na 3500 a tak furt 20+20km. Furt plny kotel jako ze ne. Na max jsem nemel srdce ten diesel tocit. Takze proto jsem to vytacel jen do 4500 i tak mi to bylo neprirozene.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 10. 2020 13:31

Lukas063 píše:TO nebo HO? :D


klidně obé
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 16. 10. 2020 14:30

mfilip píše:
Tycoon1 píše:Důležitá je vysoká zátěž, nikoliv vysoké otáčky. Například jnajet na dálnici s plně zahřátým motorem (u dieselu v tomto počasí třeba 30 km jízdy) a pak dát 50 km na dálnici rychlostí třeba 150 km/h.

Na emisich mi rekli, ze mam vytacet do max chvili podrzet nechat bez plynu spadnout na 4000 a zase plny kotel na max a tak furt aspon 30km. Takze jsem to aplikoval tak, ze jsem vytocil 3 na 4500ot, nechal spadnout na 3500 a tak furt 20+20km. Furt plny kotel jako ze ne. Na max jsem nemel srdce ten diesel tocit. Takze proto jsem to vytacel jen do 4500 i tak mi to bylo neprirozene.

těch 20+20 km je 20 tam a 20 zpět? a nešlo by je 40 tam? :mrgreen: dědek
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 10. 2020 14:32

A nešlo by udělat okruh? Nerad jezdím tam a zpátky stejnou cestou :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tycoon1 16. 10. 2020 15:25

mfilip píše:
Tycoon1 píše:Důležitá je vysoká zátěž, nikoliv vysoké otáčky. Například jnajet na dálnici s plně zahřátým motorem (u dieselu v tomto počasí třeba 30 km jízdy) a pak dát 50 km na dálnici rychlostí třeba 150 km/h.

Na emisich mi rekli, ze mam vytacet do max chvili podrzet nechat bez plynu spadnout na 4000 a zase plny kotel na max a tak furt aspon 30km. Takze jsem to aplikoval tak, ze jsem vytocil 3 na 4500ot, nechal spadnout na 3500 a tak furt 20+20km. Furt plny kotel jako ze ne. Na max jsem nemel srdce ten diesel tocit. Takze proto jsem to vytacel jen do 4500 i tak mi to bylo neprirozene.

Na emisích určitě ví, co je nejlepší. Akorát mi to přijde jako neskutečné mučení pro toho, kdo sedí za volantem.

BTW Taková zajímavost. Celou zimu jezdil úsporně a na jaře jsem to protáhl na dálnici 155 tacho, čímž jsem udržoval teplotu oleje na cca 105°C, teplota v katalyzátoru byla kolem 700°C, jestli si to dobře pamatuju. Když jsem přijdel domů a vypnul motor, tak mi ještě 10 minut syčelo z výfuku, jak kdyby unikal vzduch z píchnuté pneumatiky :D Takže i benzínové saze je občas potřeba vyhnat nebo vypálit.
Leon FR 1.4 TSI 92 kW, Yeti 1.2 TSI 81 kW
Ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
Tycoon1
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 10. 2020 15:28

Pod 130°C na oleji je prd vypalovanie :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 16. 10. 2020 16:19

Je potřeba vypalovat pravidelně 8-)
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků