Škoda Enyaq iV

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dix_ 10. 5. 2021 14:06

Na příští středu domluvena předváděcí jízda. :-)
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 10. 5. 2021 14:13

Hlavne sekajici se televize, tragedie. Plus vsude chrom.. tvl kdo to vymyslel
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 10. 5. 2021 20:50

nějací co za to dostali určitě fest zaplaceno
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tnzsns 11. 5. 2021 17:32

Viděli jste jak funguje aplikace myškoda s Enyaqem? Tady o tom mají video, tak jen pro info https://youtu.be/D9CCVVmOyiA :idea:
tnzsns
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 5. 2021 13:02

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod McGyver2 14. 5. 2021 21:27

Jako příznivec značky jsem ho musel zkusit
Moje zkušenost, ať si každý zkusí a řekne názor.
Auto zvenku takové MPV, na 21” to vypadá parádně, v bílé barvě takové nijaké. Chce to metalízu modrou Race nebo Quartz. Auto už vyrábí dlouho, sem tam nějaké nedolícované díly ( světla, chrom. lišty). Ten matný ošklivý spoiler na kufru by si zasloužil lesklý lak. Úhel otevírání dveří velkorysý, zvuk při zavírání jemně tlumený. Dobře je z toho vidět, okénko u zrcátka funkční.
Interiém bych nazval jedním slovem luxus, čistá palubní deska bez zbytečných tlačítek, tablet velký dost zasahuje do výhledu. Chce to zvykl. Grafika pěkná, občas naběhly šipky ( pracuje). Nic pro konzervy, ty budou stále nadávat na fórech ale kdo má O4 do minuty se orientuje, tady je víc voleb, do hodiny se po osahání zbytek naučí. Je to typická škodovka, lišty na zatlačení skřípou. Na lištách Lounge velmi pěkný vzor. V čelním skle se odráží masivní střed z vrchu palubky z tvrdého plastu, rámeček HUD, v bočních sklech boční výdechy. Chrom je peklo. Na většině míst měkčené plasty i z boku na konzoly voliče, otlačené nohy nehrozí. Nelíbí se mi vršek konzole s matným tvrdým plastem nebo klavírovým, to je u Octavie hezčí. Ty vnitřní kliky tvrdý plast, začnou skřípat, v jednou už byla slyšet. Schránka u země praktická, funkční schránka na mobily, u O4 je nepoužitelná. Co jsem pozoroval ve 3 kusech švy stejnoměrné. Sedadla jsou prvotřídní, tuhost akorád, el. stavitelná, pěkné vzory potahů. Jen je to škodovka ( šetřit každé euro) ta jakoby kůže příjemná, ale na sedačce řidiče budou brzo praskliny sedák ( bylo to už vidět). Vzadu loketka s držáky, průtah. Při sednutí za sebe místa až moc. Kufr pěkně polstrovaný, háčky, prostor na kabely. Nový typ osvětlení po vzoru S3 FL ve tmě na dvě věci, vždy stáhnout roletu a i tak to neosvítí. Klíč stejný jako ovce, mohli vymyslet hezčí. Proti Tesle X zpracování x krát lepší.
Jízda - startuje se po staru ( brzda, tlačítko). Někde jsem četl, že stačí voličem a nic víc, spletl jsem si model. D na jeden stisk dolů, zpátečka dvakrát nahoru takové zdlouhavé. 21” není znát, filtrace, hluk paráda, jel jsem na normal profil. EU zvuk el. auta není uvnitř slyšet. Líbí se mi rekuperace, pádlem jednou a už citelně brzdí, konvenční brzdy jsem použil jen při parkování. Dlouhá klesání jako Barranďák, Liberecká na druhý stupeň a nějaká energie se vrátí. Jízda velmi tichá, prostě nuda. Najeto 1000km od spolujezdce nějaký pazvuk. Od 20 do 50 při zašlápnutí to pěkně zatlačí do opěradla. Rejd velkorysý, otáčení zlehka, při jízdě je cítit odezva.
Jel jsem po městě i okresky, počítal jsem do 18 bych se mohl vlézt, 15 a kousek takže pěkná. V elektro autu jsem už najel dost, člověk má celkově jiné návyky, dálnice oprimum 110. Takové ty dálkové rodinné výlety s O4 běžně do 4,5l, tady třeba Praha-Budějovice 13, 14 tipuji. Doufám, že vyhraji tipovací soutěž a zkusím. Plocha zpětných zrcátek jako k..., perforovaný sportovní volant paráda.
Závěr - volil bych tento interiér Lounge a šedou Quartz nebo Sportline a modrou Race. Ten Suite takový tmavý, uvnitř to vypadá celotvárně, smutně, jednobarevně. Nabíječka na dům ani panely by u nás nebyl problém nechat namontovat ( není podpora od Škody jako u ecitiga), ale to zvýhodněné nabíjení od Škody, kde kilometr začíná podle mých orientačních výpočtů od 2 Kč a přeci jen stále se tomu člověk musí přizpůsobovat.
Dosud jsem já považoval za nejhezčí a nejvyspělejší počin od škodovky Superb LB FL iV v modré Race, ale tohle je jiný level, přeju autu úspěch.
Za těch 1,3 mil co by vyšla má verze bych po dlouhém pro a proti vybral použitelnější Octavii4 iV Sportline ( určitě udělají) a ženě Clio Intens a ještě by zbylo.

Pár fotek https://janrichtr.rajce.idnes.cz/Skoda_Enyaq/1485784380
Naposledy upravil McGyver2 dne 15. 5. 2021 06:35, celkově upraveno 1
McGyver2
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 14. 5. 2021 21:43

Ten piano lak je fakt silenej humus. A furt to tam ti mamlasove budou cpat...
Jinak asi fajn elektrostodola.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já první 14. 5. 2021 22:55

šipky...naběhly...

Za těch 1,3 mil co by vyšla má verze bych po dlouhém pro a proti vybral použitelnější......
Škoda Superb 2.0 TSI 206 kw laurin a klement.
Co můžeš odložit na zítřek, nedělej dnes.
Já první
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 5. 2021 07:44

Jako auto to neni spatny, i bych si zvyknul, ale kua jedine na operak a jeste s nejakou vyznamnou dotaci... Proste tak za cca 6 litru sakumprask bych to treba na 2-3 roky zkusil.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DaciaFan 15. 5. 2021 18:41

na operak tak za 11+
DaciaFan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod McGyver2 15. 5. 2021 21:24

To by s tím jezdilo mraky lidí i já za 11.
20tkm ročně na 4 roky po 24051,- :D
https://barth-operak.cz/detail/skoda-en ... lPeriod=48
Škoda Octavia IV 125let LB TSi 02/21, Fabia III Combi Ambition 10/2015
McGyver2
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 5. 2021 21:30

Tpc, to je hezkych asi 15Kc/km jen na lizacce? Nadhera :P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 15. 5. 2021 22:16

To už by vyšlo levněji jezdit taxíkem ne
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 5. 2021 22:24

No taky by se dalo propocitat, ze po ctyrech letech a 80kkm ma to auto prakticky nulovou hodnotu :P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 15. 5. 2021 23:10

ty kráso :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků