Stránka 2 z 2

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 5. 2020 08:23
od hobitt
Maj tolik prace, ze neni cas se zaobírat nejakou fabii, no, marne, u mechosu to takhle je.

Moje auto taky ceka na place, protoze na dilnu dojely nakladaky, ktery je treba udelat driv.

Re: F1 HTP 1.2 12V 47KW motor AZQ 60tis. KM r.v.2003

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 5. 2020 18:31
od Drejkou
To by se dalo pochopit, stačilo by aspoň napsat sorry máme toho moc, dejte to jinam.
Já s tím autem plánuji jezdit více, třeba 10tis. km za rok a tak to chci opravit pořádně.
Je pravda že když nechám udělat jen tu hlavu tak třeba za půl roku začne brát olej apod.?

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 5. 2020 20:24
od hobitt
Je to HTP. Udelas hlavu a podpalej se ventily. Udelej nejlevnejsi opravu, zbytecne do toho nevrazej

Re: F1 HTP 1.2 12V 47KW motor AZQ 60tis. KM r.v.2003

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 5. 2020 20:58
od Lukas063
já bych nim tam do toho servisu zavolal... :-O

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 5. 2020 21:21
od glider
Kamosovi sa ***** Polo s rovnakym motorom 47kW.
107k km najazdene...oprava za 600e.

hobitt píše:Je to HTP. Udelas hlavu a podpalej se ventily. Udelej nejlevnejsi opravu, zbytecne do toho nevrazej

Spravis komplet naraz nie?

Re: F1 HTP 1.2 12V 47KW motor AZQ 60tis. KM r.v.2003

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 6. 2020 18:27
od Drejkou
Jasný že naráz, zjistil jsem že ve většině servisů kde dělají repas hlavy a rozvody chtějí max 15tis., to už by dávalo smysl oproti kompletní rozborce za 25tis. Teď jen aby to foukalo opravdu kolem těsnění.

Re: F1 HTP 1.2 12V 47KW motor AZQ 60tis. KM r.v.2003

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 6. 2020 18:32
od Lukas063
dát se na modlení

Re: F1 HTP 1.2 12V 47KW motor AZQ 60tis. KM r.v.2003

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 6. 2020 18:51
od PeTr7650
napřed bych změřil kompresi