FABIA I - těsnění pro nouzové dojetí

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 2. 2020 22:04

Jj :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 25. 2. 2020 22:46

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 26. 2. 2020 08:43

sprint píše:Oproti Felicii tam ten pokrok byl.
Doma jsme OI měli od roku 98 a v pohodě jsme se 4 vešli i s kolenama. A to nejsme nikdo trpaslíci.


Ve Felicii bylo místa v interieru víc. Na délku především. Třídně to auto sice vznikalo (ještě jako Favorit) na pomezí tříd malých aut a nižší střední. V době Felicie už to spadalo definitivně do malých. Převzala dobře obestavěný prostor Favoritu. Málokdo to uměl líp. Víc místa vzadu měli všichni konkurenti. O1 není rodinné auto, ale spíš malá dodávka. Dva lidi a k tomu europaleta. Takže spíš než k Astře, Focusu, atd. je to konkurence pro Kangoo a Berlingo... Jsou tam dvě hrubé konstrukční chyby. jednak krátký rozvor patřící spíš na Polo, v kombinaci s velkými koly a pak totálně dementně řešená přístrojovka, která sahá až k holením. Kdyby líp udělali přístrojovku, tak jak se to běžně dělá, že dolů od výše kolen ubíhá, naškrabali by tam 5-10cm a to už by vzadu stačilo aby se tam dalo vlézt. Kdyby udělali rozvor který by odpovídal věnjším rozměrům, dalo by se vzadu i žít... Když se mi v Aygu vzadu sedí líp než v O1, přestože je o metr kratší, tak je to důkaz nepopiratelný... Já když vidím jak ženské, kterým partner nadělil jako školní butevník O1 cpou děti dozadu do sedaček pomalu heverem a jak snadno se proti tomu dávají do kolíňáka a ještě snáze do Sandera... Tak to je další důkaz...

Já to dokážu brát jako wergl, který lze díky rozšířenosti snadno a levně udržovat v chodu až dokud se nerozpadne kovomorkou, ale ty užitné vlastnosti na tom vnitřním prostoru dost kulhají...

-- 26. 2. 2020 08:49 --

sprint píše:Mně to nevadilo, byl jsem mladej :D
Ale věřím že i dneska bych to dal


Favorit v dnešním provozu má jen jeden problém a to je to že nemá klimatizaci. Dynamika je uspokojivá (s HTP si karburátorové verze vytřou ***** a BMM-50Kw taky ), podvozek funguje dobře a místa je v něm dost. Sandero je lepší... Ale bylo by ostudou kdyby nebylo, když je o něco větší a o 20 let mladší...

-- 26. 2. 2020 08:49 --

sprint píše:186 a fakt jsem se třeba za tátu vešel...i když v patnácti jsem asi tolik možná neměl :D


No to jistě.. To bude tím, že tenkrát jsi měl tak 170....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 26. 2. 2020 10:55

Prase vynáší soudy o tom, kdo se kam vejde a nevejde. Roztomilý.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 26. 2. 2020 15:23

Ví i kolik jsem měřil v 15ti letech :D
sprint
Guru

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků