Fabia II 1.2 HTP 44kW

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 3. 9. 2019 10:47

Problem techto aut obecne je, ze spousta dilu nestarne jen opotrebenim v provozu (kilometrovy probeh) ale i starnutim v case, takze tyhle drazsi kusy (zarucene po duchodci :D) jsou casto drazsi, nez by si zaslouzily jen kvuli tomu, ze maji malo najeto.
Jinak bych se koupe nebal, holt clovek jezdi vic v pravym, jen pohlidat cenu.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 3. 9. 2019 11:24

Krtvd píše:Těžko říct, na Fabii HTP 2003 jsem najel přes 200 000 km a motor+převodovka 100 OK. Ovšem kolik jiných blbosti třeba od ručních stahovaček zadních oken /na obou stranách, přední náprava uložení 2x a milióny dalších blbostí. A to zhruba od 8-16 let sloužila jako druhé auto s nájezdem pár km...A to neměla klimu, která by určitě taky vyžadovala nějakou opravu. Osobně mě připadá, že od určitého staří auta je to spíš na otravu pro člověka co si aspoň něco neopraví sám.


Fabka I sa lubila sypat z kazdej strany, to ano.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal220 3. 9. 2019 11:35

Pokud se měnily náplně typu chladicí a brzd kapalina a nejsou ještě původní,klimu skusit jestli vůbec funguje.Auto po důchodci co krátkýma trasama najede 4t ročně bych nechtěl
Naposledy upravil Michal220 dne 3. 9. 2019 11:43, celkově upraveno 1
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maincoonsback 3. 9. 2019 11:43

Při proběhu 50 tis. km bych se i skoro vsadil, že to bude mít i původní náplň v chladiči, pokud v mezidobí nestihl vyreznout... Málokdo v servise řekne vyměňte mi brzdovku, vyměňte mi chladicí kapalinu... a servis to při takovém proběhu taky málokdy sám od sebe udělá (ještě tak to nafakturovat, to jo)...

Jako samozřejmě, čím má auto méně najeto, tím líp, pak je ale jen otázka, zda li ten příplatek za málo km je adekvátní. Skoro bych řekl, že u auta z roku 2007 je to už fuk a připlácet za km u auta na denní ježdění nemá smysl. Šel bych cestou spíše vyhovující motorizace a výbavy, než se upírat na "stav" a km.


Ale pokud tazatel to auto chce a vyhoví, tak asi není důvod nebrat.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 3. 9. 2019 11:52

maXX_CZ píše:Problem techto aut obecne je, ze spousta dilu nestarne jen opotrebenim v provozu (kilometrovy probeh) ale i starnutim v case, takze tyhle drazsi kusy (zarucene po duchodci :D) jsou casto drazsi, nez by si zaslouzily jen kvuli tomu, ze maji malo najeto.
Jinak bych se koupe nebal, holt clovek jezdi vic v pravym, jen pohlidat cenu.

Jj, to je ale u všech aut, prostě věci, co stárnou. Což by musel řešit i u nějakýho olítanýho dieselu, kde by ještě řešil dýzlovej trojboj a špeky v elektronice.
Když jsem kupoval tehdy osmiletý punto s nájezdem 33tkm z Německa, tak k oleji v motoru se nikdo nepřiznal, štítek nebyl (sice předepsanej už dvouletej/30tkm interval, možná ho měnili, ale tak to je robustní motor, co nevýměny vydrží :D ), v převodovce olej určitě nikdo neměnil. Chladicí kapalina byla vyměněná jen proto, že to dostalo ťukanec na předek. Rozvody byly původní, baterka ale už měněná byla. Jako jo je to pořád rozdíl 8letý vs ta fábka, co jí táhne na 12 let, ale drama bych v tom neviděl.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Malta 3. 9. 2019 14:28

vzhledem k roku výroby se jedná ještě o 6 ventilovou verzi (přiškrcená 12 ventilová verze se dělala až tuším od faceliftu), takže bych si nechal změřit tlaky u teplého motoru, mohou tam být načaté ventily
Škoda Fabia Combi 1,2/47kW Classic Plus, MR2004, LPG - sekvenční vstřikování TARTARINI
Škoda Roomster 1,2/51kW Style, MR2007, LPG - sekv.vstřik. TARTARINI OBD EVO 08
Škoda Fabia III Combi 1,0MPi Ambition +, MR2018, LPG -sekv.vstřik. TARTARINI OBD EVO 08
Malta
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 9. 2019 15:15

Ber a neser. ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 3. 9. 2019 15:54

Michal220 píše:Pokud se měnily náplně typu chladicí a brzd kapalina a nejsou ještě původní,klimu skusit jestli vůbec funguje.Auto po důchodci co krátkýma trasama najede 4t ročně bych nechtěl

U HTP je to daleko lepší situace, než kdyby to mělo 40 tisíc ročně sytémem cihla na plynu.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 3. 9. 2019 16:41

Kdyby to melo 40 rocne full gas, tak uz je to na srotaku. A pokud by to jeste jezdilo, tak to bude nesmrtelny :-D
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal220 3. 9. 2019 18:19

Tak tak.
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 9. 2019 18:22

Náš služebák HTP v bývalým zaměstnání měl najeto 185tis., skoro furt na krev, nikdo ho nešetřil a jezdil bez jediný poruchy.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 3. 9. 2019 18:27

Našim 2ma zakukaly motory před 150tkm
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 9. 2019 18:31

Asi ste s něma málo prasili....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 3. 9. 2019 18:34

190 s kopce to dalo :love:
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 9. 2019 18:45

Z kopce. Dalo. V omezovači.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků