maXX_CZ píše:Problem techto aut obecne je, ze spousta dilu nestarne jen opotrebenim v provozu (kilometrovy probeh) ale i starnutim v case, takze tyhle drazsi kusy (zarucene po duchodci
) jsou casto drazsi, nez by si zaslouzily jen kvuli tomu, ze maji malo najeto.
Jinak bych se koupe nebal, holt clovek jezdi vic v pravym, jen pohlidat cenu.
Jj, to je ale u všech aut, prostě věci, co stárnou. Což by musel řešit i u nějakýho olítanýho dieselu, kde by ještě řešil dýzlovej trojboj a špeky v elektronice.
Když jsem kupoval tehdy osmiletý punto s nájezdem 33tkm z Německa, tak k oleji v motoru se nikdo nepřiznal, štítek nebyl (sice předepsanej už dvouletej/30tkm interval, možná ho měnili, ale tak to je robustní motor, co nevýměny vydrží
), v převodovce olej určitě nikdo neměnil. Chladicí kapalina byla vyměněná jen proto, že to dostalo ťukanec na předek. Rozvody byly původní, baterka ale už měněná byla. Jako jo je to pořád rozdíl 8letý vs ta fábka, co jí táhne na 12 let, ale drama bych v tom neviděl.