O4 prostě ladili po debaklu O3 tak, aby byla více pohodlná. U kombi O3 s torzkou se dělal podvozek snad třikrát a pořád to byl naprosto největší průšvih postavený na MQB. Prostě se pořád snažili o nějakou sportovnost kříženou s vozením pytlů cementu v kufru. Dobře, že se na tyhle podivné kompromisy u O4 vykašlali. Mě třeba O4 neuráží, prostě je to takový pohodlný kočár a asi i většině lidí vyhovuje.
O3 RS byla naladěná tak nějak akorát. Prostě obyč. lehce přitvrzené auto. O4 RS jsem nezkoušel, ale je mi jasné, že zrovna hybrid v testu km77 to určitě podvozkově nevytrhne, takže asi zbytečné se nad tím vzrušovat. Fyziku člověk nepřech...
Na druhou stranu se mi u škodovek líbí, že když už nezatáčí, tak alespoň neposkakují.
Krásně poskakovala třeba Arona od Seatu, asi nejvíc z koncernových aut. Zajímavé, že facelift odladili přímo brutálně, alespoň na ten test
https://www.youtube.com/watch?v=_SIvJHFdNu0https://www.youtube.com/watch?v=i6aTQqEeCTw