Octavia IV pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Marcelino 11. 6. 2020 21:24

glider píše:
Arnie J píše:fakt u O3 bylo 6 cm?

Hmm nebolo to, ze 15mm mala 4x4 a dalsich 15mm Skaut?
takmer si trafil. Bolo to , ze 15mm "paket na zlé cesty" a ďalších 15mm mal Scout . takže Skaut oproti normálu +30mm
Marcelino
Nováček

Odeslat příspěvekod premek88 12. 6. 2020 09:56

premek88
Nováček

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 12. 6. 2020 10:09

Kia vyhrála?!
goes 19. 5. 2020 22:44
Je to fuska zustat jakoze vtipny a nad veci
goes 11. 8. 2020 16:23
Arnoldovy testy senzitivity jsou dnes uz legendarni.
pozpatku_fijA
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod premek88 12. 6. 2020 10:20

Bylo to vo fous
premek88
Nováček

Odeslat příspěvekod Lukas063 12. 6. 2020 11:41

Ale bože
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 6. 2020 12:14

Každý může mít svýho mfilipa. Super.

"Navíc vyspělá elektronika spolupracuje s navigací i čtením dopravních značek. Takže jakmile se blíží obec, octavia řidiče dostatečně dopředu informuje o budoucím snížení rychlosti a poradí mu dát nohu z plynu. V tu chvíli začne plachtit. Když je obec na dohled, sama zařadí, aby spotřeba byla nulová, a auto pak dojede k ceduli asi v šedesátce. "
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 6. 2020 12:18

Tak to by bylo.

"Kladné body dostává Jihokorejec za jízdní stabilitu při vyhýbacím manévru mezi kužely. Prvním postřehem je, že se podstatně méně naklání. Na natočení volantu reaguje okamžitě a hbitě se vrhá do zvoleného směru jízdy. Na hraně přilnavosti ceedu lehce ujíždí zadní část a je zábavně přetáčivý. Do žádných nebezpečných situací ani hodin nás nepustila elektronika stabilizačního systému, která auto citlivě narovná. Řízení je tuhé tak akorát, přesné a rychlé. Octavia i ve sportovním nastavení působí jako parník. Moc se jí do zatáček nechce, změnit rychle směr pro ni není nic jednoduchého, a když už ji přemluvíme, klouže se rovně a s výraznou nedotáčivostí."
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 12. 6. 2020 12:43

garážmistr píše:Každý může mít svýho mfilipa. Super.

"Navíc vyspělá elektronika spolupracuje s navigací i čtením dopravních značek. Takže jakmile se blíží obec, octavia řidiče dostatečně dopředu informuje o budoucím snížení rychlosti a poradí mu dát nohu z plynu. V tu chvíli začne plachtit. Když je obec na dohled, sama zařadí, aby spotřeba byla nulová, a auto pak dojede k ceduli asi v šedesátce. "

to má škodovbka nevychytaný. Turek má u cedule 50 km/h, i kdyby měl brzdit brzdama
goes 19. 5. 2020 22:44
Je to fuska zustat jakoze vtipny a nad veci
goes 11. 8. 2020 16:23
Arnoldovy testy senzitivity jsou dnes uz legendarni.
pozpatku_fijA
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 6. 2020 13:44

Citace u Octy je o režimu "doporučení". To co píšeš u Turka bude v režimu nějaký adapt automatiky, ne? Pochopitelně pokud se v autě vyskytuje ve funkční variantě.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 6. 2020 14:16

garážmistr píše:Tak to by bylo.

"Kladné body dostává Jihokorejec za jízdní stabilitu při vyhýbacím manévru mezi kužely. Prvním postřehem je, že se podstatně méně naklání. Na natočení volantu reaguje okamžitě a hbitě se vrhá do zvoleného směru jízdy. Na hraně přilnavosti ceedu lehce ujíždí zadní část a je zábavně přetáčivý. Do žádných nebezpečných situací ani hodin nás nepustila elektronika stabilizačního systému, která auto citlivě narovná. Řízení je tuhé tak akorát, přesné a rychlé. Octavia i ve sportovním nastavení působí jako parník. Moc se jí do zatáček nechce, změnit rychle směr pro ni není nic jednoduchého, a když už ji přemluvíme, klouže se rovně a s výraznou nedotáčivostí."


Koukam ze kazdy test octy uz bue provazet info o losim testu. Tak jako nekonecne cukani dsg. Prevraceni mb a a dalsi nesmysly. Najednou kazdy pozna ten rozdil :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomas B 12. 6. 2020 14:43

garážmistr píše:Citace u Octy je o režimu "doporučení". To co píšeš u Turka bude v režimu nějaký adapt automatiky, ne? Pochopitelně pokud se v autě vyskytuje ve funkční variantě.


to se dá snad vypnout, ne (ve funkční variantě)
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 6. 2020 14:47

Chápu to jako doporučení auta typu rádce řazení. Bude čistě na libovůli řidiče jestli se tím bude řídit nebo ne. U rádce řazení spousta lidí ví, že je to kravina, přesto jiná spousta lidí jeho pokyny dodržuje.
Tak holt bude přibývat do obce plachtících aut.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 12. 6. 2020 14:48

více mfilipů
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 12. 6. 2020 14:51

goes píše:Koukam ze kazdy test octy uz bue provazet info o losim testu. Tak jako nekonecne cukani dsg. Prevraceni mb a a dalsi nesmysly. Najednou kazdy pozna ten rozdil :)


Nevím jestli si pan redaktor někde v podvědomí nese losí test Octy. Každopádně chování popsaný v článku a ve videu jsou odlišný. To ve videu by mi nevadilo, to z článku ano.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 12. 6. 2020 15:08

garážmistr píše:Citace u Octy je o režimu "doporučení". To co píšeš u Turka bude v režimu nějaký adapt automatiky, ne? Pochopitelně pokud se v autě vyskytuje ve funkční variantě.

tak on Turek a Artík taky "doporučujou", ale Turek pak i aktivně brzdí. Artík nebrzdí. Ano, oboje v režimu adaptivního tempomatu. A ano, Turek aktuálně nejezdí vůbec, nesyp sůl do rány ... :D
goes 19. 5. 2020 22:44
Je to fuska zustat jakoze vtipny a nad veci
goes 11. 8. 2020 16:23
Arnoldovy testy senzitivity jsou dnes uz legendarni.
pozpatku_fijA
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků