Škoda Rapid Facelift pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod siol.a 16. 9. 2017 20:18

Dix_ píše:Nově u pakety Style Comfort nahrazení tempomatu zadní kamerou.

Very fucking useful.
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 9. 2017 20:25

taky jsem si říkal
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 9. 2017 21:40

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 17. 9. 2017 00:06

Blbosti a bigbít.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Garres 7. 11. 2017 09:40

Tak člověk se sem přihlásí aby se něco dozvěděl a zatím to tady vypadá jako "Hospoda u remcalů"... jen málo pozitiva. Tak nevím.

Motor v té verzi 1.0 TSI jsem zkoušel a živé to je. Tedy oproti mému současnému autu :D Fabii Combi 1,4, 16V :D

Nesouhlasím, že tohle auto je náhrada za Feldu. OMG jeli jste s tím autem vůbec? Pokud jste si jej koupili, tak nechápu tu vlnu kritiky - než si něco koupím, tak to přeci pořádně vyzkouším ne? A vy co Rapid nemáte ... :oboze :roll:

Tož tak přátelé...
Garres
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S-Tony 7. 11. 2017 09:50

Jinak podstatná věc
Rapid 1.0 TSI 70 KW táhne už od 1500 otíček.
Kdežto 1.0 TSI 81kw táhne až se záběrem turba. Ta výkonová křivka se zvedá až od ca 1800.

Navíc ta šetka je zpževodovaná jinak než přetka ve slabším motoru a to auto tentokrát opravdu na tu šestku točí mín.
Co se týká spotřeby, tak oba motory jsou na tom stejně.
Podle mně se vyplatí připaltit těch 17 tisíc.

Já v tom jel a udělalo to na mně dojem, že to auto minimálně stejně dobré jako Otavia II
Samozřejmě je to o dost lepší než FABIA II a v testech dokonce poráží FABII 3, nové Fiat tipo a řadu dalších.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 7. 11. 2017 09:51

Už jsem to tu psal, bývalej kolega z práce střídá firemní F3 a ropida, ten se modlí za to aby moh jet fábkou
anonym

Odeslat příspěvekod S-Tony 7. 11. 2017 09:54

Pokud má rád tvrdší podvozky tak jistě.
Já dávám přednost pohodlí.
Mně se právě libí to chování Rapida jako za starých časů. Mírně houpávé, ale pohodlné a dobře bere nerovnosti. A s jakou lkhostí jde do zatáček.
Fabka to je takový součatný tvrdý koncernový standart. To právě nechci.
Naposledy upravil S-Tony dne 7. 11. 2017 09:56, celkově upraveno 1
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 7. 11. 2017 09:56

S-Tony píše:Jinak podstatná věc
Rapid 1.0 TSI 70 KW táhne už od 1500 otíček.
Kdežto 1.0 TSI 81kw táhne až se záběrem turba. Ta výkonová křivka se zvedá až od ca 1800.

Navíc ta šetka je zpževodovaná jinak než přetka ve slabším motoru a to auto tentokrát opravdu na tu šestku točí mín.
Co se týká spotřeby, tak oba motory jsou na tom stejně.
Podle mně se vyplatí připaltit těch 17 tisíc.

Já v tom jel a udělalo to na mně dojem, že to auto minimálně stejně dobré jako Otavia II
Samozřejmě je to o dost lepší než FABIA II a v testech dokonce poráží FABII 3, nové Fiat tipo a řadu dalších.

V testech vyhrává ten, kdo si zaplatí víc. Jen naprostý naiva věří "nezávislým" testům.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 7. 11. 2017 09:57

No řídil jsem asi 10 současných modelů různých značek do 400 tisíc a vyhovuje mi jen rapid.
Hlavně co se interieru, prostoru a chování na silnici týká.
Postě udělali auto přímo mi na míru. To auto splňuje všechny mé požadavky. 8-)
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 7. 11. 2017 10:01

Ale to se nevylučuje, kdyby všem vyhovovalo jen jedno auto, není potřeba vyrábět stovky modelů.
Pro mě je Rapid úzký, nemá moc dobrá sedadla a s automatem je prostě drahý.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 7. 11. 2017 10:14

Takže co se vtniřní šířky pro pasažerý týká.

Oktávka 2017 1454
Rapid 2017 1418

Takže uvnitř je nová oktávka širší o 3,6 cm než rapid. To je fakt rozdíl :-D
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 7. 11. 2017 10:16

A když to srovnáš s i30 1.4? Furt je rapid lepší?
anonym

Odeslat příspěvekod S-Tony 7. 11. 2017 10:20

Já jsem jeden z těch, který Huyndai nechce. To nemůžu komentovat.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 11. 2017 10:21

Musi to byt 1,4?
Sirka by mohla byt rovnaka aj v pripade 1,0.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků