Škoda Rapid Facelift pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod metyn 24. 5. 2019 19:24

Ty kundo kulturní, Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 5. 2019 19:37

metyn píše:
Arnie J píše:Piči co je na vracovských vinicích pověstného? :D

no ten písek přece, :hm , rodáku, Meta

No tak to leda :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 5. 2019 19:40

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 24. 5. 2019 20:55

no vida :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 25. 5. 2019 00:15

Pajjoun píše:Nebo odlejt. :D
Ale doufam v dolití. Tak chci vědět co tam patří radši dopředu.

Tak jsem dolil. Pozitivní že olej nepřibejvá. :D
Auto mi vyzvalo ke kontrole, když byly cca 2-3 dcl studenýho oleje nad minimem. Rozumný podle mě. Hlásit dřív než pozdějš.
Nájezd nepatrně vyšší než Golf s 1.2 TSI, když se přihlásil o olej. Tak 3-5tkm rozdíl. Ale Rapid má asi trochu ideálnější provozní podmínky. A vesměs to nic neznamená. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 5. 2019 00:34

Kodiak nikdy nic po mně nechtěl. A to měl zatím interval 21500 km.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 25. 5. 2019 03:21

Pajjoun píše:
Pajjoun píše:Nebo odlejt. :D
Ale doufam v dolití. Tak chci vědět co tam patří radši dopředu.

Tak jsem dolil. Pozitivní že olej nepřibejvá. :D
Auto mi vyzvalo ke kontrole, když byly cca 2-3 dcl studenýho oleje nad minimem. Rozumný podle mě. Hlásit dřív než pozdějš.
Nájezd nepatrně vyšší než Golf s 1.2 TSI, když se přihlásil o olej. Tak 3-5tkm rozdíl. Ale Rapid má asi trochu ideálnější provozní podmínky. A vesměs to nic neznamená. :D

Do piči. Jsem se uplně lekl co to je za vyjebanej OT ve vlákně o vdávání syna.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 25. 5. 2019 08:23

:D

-- 25. 5. 2019 07:24 --

Arnie J píše:Kodiak nikdy nic po mně nechtěl. A to měl zatím interval 21500 km.

Já mám 22,5.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 25. 5. 2019 09:35

MELLO píše:To je hlavně naprosto marginální *****.

Odpustam ti.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 25. 5. 2019 14:23

garážmistr píše:
Pajjoun píše:
Pajjoun píše:Nebo odlejt. :D
Ale doufam v dolití. Tak chci vědět co tam patří radši dopředu.

Tak jsem dolil. Pozitivní že olej nepřibejvá. :D
Auto mi vyzvalo ke kontrole, když byly cca 2-3 dcl studenýho oleje nad minimem. Rozumný podle mě. Hlásit dřív než pozdějš.
Nájezd nepatrně vyšší než Golf s 1.2 TSI, když se přihlásil o olej. Tak 3-5tkm rozdíl. Ale Rapid má asi trochu ideálnější provozní podmínky. A vesměs to nic neznamená. :D

Do piči. Jsem se uplně lekl co to je za vyjebanej OT ve vlákně o vdávání syna.

nejsme teplouši abych vdával syna :pozor , Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod aikoN 1. 6. 2019 20:20

Tak, už mám podle návodu k obsluze po záběhu, tak si říkám, že bych sem dal nějaké ty postřehy (1.0 TSI 81 kw), trochu i ve srovnání s předchozí C4 1.6 16V :-)

- Na hrubší zvuk motoru jsem si už zvykl, dokonce mi to vzdáleně připomíná zvuk amerického muscle caru, takže ok :D
- Mezi jedničkou a dvojkou je velký skok, takže se musí jednička více vytočit (ideálně 3500), aby dvojka nebyla podtočená. Tím pádem je taky trochu naprd akcelerace za ostrou zatáčkou nebo třeba když někdo přede mnou přibrzdí, kdy nevím, jestli auto trápit na nízké otáčky na dvojku nebo meziplynovat na jedničku.
- Nemám dobrý pocit, když jedu při 130 na šestku do kopce (2600 ot.), proto raději v takových situacích podzřazuju na pětku. Jinak za mě na dálnici bezproblémové vozítko.
- Zpátečka je taky hodně těžká - na puštěnou spojku jede nejpomaleji cca 15 km/h, takže se mi nejspíš časem dost zlepší couvací skill a nebo to do něčeho naduřím :D .
- Oproti C4 má auto hodně málo citlivý brzdový pedál. Už jsem si zvykl, ale zpočátku jsem měl hodně situací, kdy jsem brzdil méně, než jsem chtěl a musel to později dohánět zbytečně prudkým brzděním.
- Plyn je oproti C4 hůř dávkovatelný, v některých polohách dochází ke skokovému nárůstu tahu.
- Řazení je o něco přesnější a dráhy kratší, ale asi 2x se mi podařilo zařadit jinou rychlost a tu a tam mi tam nejde nacpat. Holt je asi potřeba si ještě chvíli zvykat.
- Auto motorem skoro nebrzdí, opět musím s křížkem po funuse dohánět brzděním nebo se na někoho chvíli lepím, na tohle jsem si ještě nezvykl.
- Oproti C4 to jede opravdu mnohem lépe, zrychluje s větší lehkostí. Hlavně spektrum otáček, kdy se něco děje, je větší.
- Spotřeba se při režimu dálnice/město/okresky v poměru 80/10/10 a rychlostech 135/100/55 tacho drží na cca 5.5l/100 km, což je oproti C4, která ve stejném režimu jezdila za 7.3l, výrazné zlepšení.
- Z auta je oproti C4 o dost lepší výhled. Tu ale není moc těžké překonat. Super jsou hlavně zpětná zrcátka, která jde seřídit tak, aby v nich byl vidět jak provoz vzadu, tak dolů při parkování. Nemusím s nimi tedy furt štelovat.
- Dešťový senzor je mnohem inteligentnější, holt vývoj.
- Olej je v tomhle počasí zahřátý za cca 15 km klidné jízdy.
- Když mám vytočený volant, blbě se mi hledají tlačítka. V tomhle byl pevný střed lepší. Taky s ním nebylo tolik poznat, když auto nepatrně táhlo na stranu. Tu je to vidět hned a plísní mě to :D
- Nastupování je oproti třídveřové C4 v úzkých mezerách o dost snazší. Přijde mi, že to auto má celkem krátké dveře i na poměry jiných pětidvéřových aut. Navíc je i o něco uzší, takže se dá do menších mezer zajet s větší rezervou.
- Mezi palubkou a čelním sklem je mezera, do které rády zapadávají papíry. Naštěstí se mi podařilo vytáhnout.
- Řízení je přesnější, zpětná vazba ale horší.
- Přijde mi, že mi lidi začali častěji dělat naschvály. Asi tu fakt bude nějaký komplex ze Škodovek. Navíc ta nemetla barva asi pro hodně lidí znamená, že se nejspíš jedná o služebák, což opět zvyšuje pravděpodobnost naschválů.
- Trojblik je super věc.
- Přijde mi, že maxík trochu zbytečně plýtvá místem. Třeba údaje o průměrné rychlosti od startu, od načerpání a dlouhodobé, by mohly být na jednom listu najednou, aby nebylo nutné mezi nimi přepínat.
- Auto reaguje vždy na obě (zamykací a odemykací) tlačítka. Takže se mi už párkrát podařilo odejít od odemčeného auta v domnění, že jsem jej zamknul.
- Oproti C4 je citlivější na boční vítr.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 1. 6. 2019 20:38

Btw kdyz jedes rovne, volant je rovne nebo jenom me natosadili volant o zub vedle? To je vec co me vubec u skodovek neskutecne sere, protoze to neni prvni pripad, kdy zrovna s timhle bojuju...
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 1. 6. 2019 20:48

Abych jel rovně, musím mít volant mírně doleva (hned z výjezdu ze salonu), takže možná to je o zub vedle? Já jsem pomýšlel na geometrii, jestli se třeba nehnula na té jejich testovací dráze.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 1. 6. 2019 20:53

Jo to mam stejne, to jsou proste kokoti, kdyz jsem ho prebiral, tak tam bylo 29km. V patek jsem prekonal 5000km
_maty_
Zcela nedůležitý uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 1. 6. 2019 20:58

Tak reklamace ne?
Divné možná někdo na vyrobí lince silhal
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků