Operativní leasing - zkušenosti.

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod robbert 1. 10. 2019 08:32

DanielReinelt píše:
Ja podepsal smlouvu s VWFS, ale u dealera Klokočky v Praze 6. U dealera jsem pred rokem se svou situaci byl a, predstavte si, pan me odkazal na VWFS a dal mi mejla a telefonni cislo :-) asi jsem mel trvat na setkani s reditelem, protoze to rikali kluci na foru :-D


Když jsi byl, proč píšeš, že jsi nebyl? přečti si ještě jednou to, co jsem napsal a pak se nad sebou zamysli. A pokud jsi nebyl na VWFS, tak je to tvá chyba.

PS: Stejně jako s autem. Pokud to auto odstavíš ty a rok nebudeš jezdit, při vracení ty zaplatíš za nadměrné opotřebení, které by mohlo tím, že vozidlo někde bude stát. Ty za to budeš odpovědný.

Tady si vylíváš srdíčko a kopeš kolem sebe. nebylo by opravdu lepší zajet na pobočku a tam to řešit? Prostě osobní komunikace je osobní komunikace.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 10. 2019 08:41

Dobrý den, mám problém, potřeboval bych ho nějak vyřešit a zkusit se domluvit na tom co jste mi schopni a ochotni nabídnout.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázali.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DanielReinelt 1. 10. 2019 08:59

T.E.CH píše:
DanielReinelt píše:
burty s krenem píše:Nekdo tady psal ze ti neco zaručuje?
Nemyslím si. Chceš nadstandard. Měl jsi učinit nadstandard. Už začínám chápat ze ti to nedopadlo.


Věta: "Myslím že když se tam stavíš, tak se domluvíš na jiných variantách."

Ja si to nemyslim. Pokud by to tak bylo, proč by mi o tom pani na zakaznicky lince neřekla? "Pro více informací doporučuji návštěvu naší pobočky xxx." Taková věta naznačuje že je možný si něco myslet. Ne však věta "není možné" a podobně.


Proč by ti to paní měla říkat, ona je "automat" a má nastaveno co říkat. Šablonovitě. Oni nechtějí změny, stojí to čas a peníze, zaměstnavá to lidi. Atd...
Jasně, ty předpokládáš že ti řekně vše a že je znalá všech možností. Jak naivní....
Moje zkušenost je taková, že když tam zavoláš 3 x, dostaně tři různé odpovědi. ( myšleno plošně kamkoli na tyhle typy linek)

Zkusil bych kontaktovat někoho, kdo tyhle operáky dělá pro VW -koncern( pokud ho máš, nepsal jsi) a ten ti pomůže ( klidně za poplatek) domluvit změnu. respektive bude vědět co možné je a co zcela jistě nejde. Má zkušenosti...

Kdo chce poradí si, kdo nechce ...po první odmítnutí to vzdá.


Proč by mi paní měla něco říkat? Protože dělá na zákaznickém oddělení, proto. Jestliže je to pouze o přeposílání generických reakcí, šablon, nemusí tam paní být, mohou to vše napsat na FAQ.

Pánové, děkuji vám za reakce, shodneme se že se neshodneme. Více se vyjadřovat nehodlám, nemá to smysl. Já jsem napsal pouze svou zkušenost s operákem, o čemž tato diskuse je. Nechtěl jsem od nikoho rady, ani jsem se nikoho neptal na názor, přesto se mi dostalo obého. Děkuji Vám a přeju Vám mnoho zdaru ve společnosti, kde chtít něco od poskytovatele je bráno jako opovážlivost a když chcete službu, musíte koupit dobrou čokoládu, karton cigaret a jít se postavit do fronty, od zákaznické linky je naprosto logický nic nepožadovat, natož odpovědi na otázku a všichni bychom měli optimálně prostě držet hubu a krok, jak jsme si zvykli :-)
DanielReinelt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 1. 10. 2019 09:01

Jo, byla to hezká ztráta času.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 1. 10. 2019 09:06

daniel: co to plácáš o čokoládě apod....jasně jsme ti tu někteří napsali, že ses měl zkusit stavit osobně, nic víc nic míň
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 1. 10. 2019 09:08

DanielReinelt píše:
Pánové, děkuji vám za reakce, shodneme se že se neshodneme. Více se vyjadřovat nehodlám, nemá to smysl. Já jsem napsal pouze svou zkušenost s operákem, o čemž tato diskuse je. Nechtěl jsem od nikoho rady, ani jsem se nikoho neptal na názor, přesto se mi dostalo obého. Děkuji Vám a přeju Vám mnoho zdaru ve společnosti, kde chtít něco od poskytovatele je bráno jako opovážlivost a když chcete službu, musíte koupit dobrou čokoládu, karton cigaret a jít se postavit do fronty, od zákaznické linky je naprosto logický nic nepožadovat, natož odpovědi na otázku a všichni bychom měli optimálně prostě držet hubu a krok, jak jsme si zvykli :-)


To abychom to tu bez tebe radeji zavreli
JardaB 25. 3. 2020 22:55
Se klidne omluvim kdyz to bude za pul roku vsechno cajk.
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 10. 2019 09:21

Proč by mi paní měla něco říkat? Protože dělá na zákaznickém oddělení, proto. Jestliže je to pouze o přeposílání generických reakcí, šablon, nemusí tam paní být, mohou to vše napsat na FAQ.



Ty tohle nevíš ? :mrgreen:
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázali.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 10. 2019 10:27

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 10. 2019 10:33

Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázali.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 1. 10. 2019 10:39

Kliďas :D
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 10. 2019 10:49

A já, že proč to nahrávaj. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 10. 2019 10:56

DanielReinelt: Já jsem rád, že jsi to tu napsal. Zajímavá zkušenost to rozhodně je :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 10. 2019 11:18

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 1. 10. 2019 11:23

tech: starý, ale pořád výborný :D
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 10. 2019 11:32

Člověk nemá dopoledne čas se sem podívat a takových románů sepsanych :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků