Těžko očekávat osobní přístup bez toho aby člověk přímo za někým šel? V roce 2019, době vysokorychlostního internetu v telefonech? Asi jako vše, i toto je věc názoru, ale nesouhlasím.
V odpovědi se ze zákaznického servisu ani nezmínili o tom že je možné upravit smlouvu, navýšit nájezd (s odpovídajícím navýšením splátek), případně něco jako zastavte se, zkusíme dořešit. Nic. Jen že auto různou formou prodají a že "jiná možnost není" - uvozovky označující citaci dávám schválně aby bylo jasný co mi napsali
Připodobnil bych to k situaci v restauraci. Objednáte si jídlo a dezert. Sníte jídlo a dezert už nemůžete. Existuje několik možností řešení - 1. objednávku dezertu zrušíte a očekáváte že jej nebudete platit (analogie pokud bych já očekával že auto vrátím dřív bez zaplacení čehokoli navíc). 2. Optáte se zda Vám dezert zabalí s sebou (to jsem chtěl já s tím když jsem se ptal na možnost dřívějšího vrácení s tím že splátky doplatím, jen to auto nebudu mít u sebe). A je třetí možnost, kdy chcete dezert zabalit ale oni na Vás kašlou, řeknou že zabalit s sebou "není možné" a že vám dezert přinesou ať ho sníte nebo necháte na stole. Udělal restauratér nějakou smluvní chybu? Ne. Ale do takový putyky už asi nepůjdete, protože na zákazníka a jeho potřeby tam zjevne kašlou a dobrý pocit ve Vás taky asi nezanechá.
Bohužel se mi potvrzuje jak je na tom ČR z hlediska zákazníka špatně a post-komunisticky. Nikoho ani nenapadne že by třeba tahle obří firma mohla někomu vyjít vstříc, i když je to jen symbolicky (nechci od nich žádný peníze, nechci nic strhávat, nechci v ničem ulevovat, jen auto vrátit protože v něm NEBUDU JEZDIT