Operativní leasing - zkušenosti.

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod DanielReinelt 30. 9. 2019 17:28

Těžko očekávat osobní přístup bez toho aby člověk přímo za někým šel? V roce 2019, době vysokorychlostního internetu v telefonech? Asi jako vše, i toto je věc názoru, ale nesouhlasím.
V odpovědi se ze zákaznického servisu ani nezmínili o tom že je možné upravit smlouvu, navýšit nájezd (s odpovídajícím navýšením splátek), případně něco jako zastavte se, zkusíme dořešit. Nic. Jen že auto různou formou prodají a že "jiná možnost není" - uvozovky označující citaci dávám schválně aby bylo jasný co mi napsali :-)
Připodobnil bych to k situaci v restauraci. Objednáte si jídlo a dezert. Sníte jídlo a dezert už nemůžete. Existuje několik možností řešení - 1. objednávku dezertu zrušíte a očekáváte že jej nebudete platit (analogie pokud bych já očekával že auto vrátím dřív bez zaplacení čehokoli navíc). 2. Optáte se zda Vám dezert zabalí s sebou (to jsem chtěl já s tím když jsem se ptal na možnost dřívějšího vrácení s tím že splátky doplatím, jen to auto nebudu mít u sebe). A je třetí možnost, kdy chcete dezert zabalit ale oni na Vás kašlou, řeknou že zabalit s sebou "není možné" a že vám dezert přinesou ať ho sníte nebo necháte na stole. Udělal restauratér nějakou smluvní chybu? Ne. Ale do takový putyky už asi nepůjdete, protože na zákazníka a jeho potřeby tam zjevne kašlou a dobrý pocit ve Vás taky asi nezanechá.

Bohužel se mi potvrzuje jak je na tom ČR z hlediska zákazníka špatně a post-komunisticky. Nikoho ani nenapadne že by třeba tahle obří firma mohla někomu vyjít vstříc, i když je to jen symbolicky (nechci od nich žádný peníze, nechci nic strhávat, nechci v ničem ulevovat, jen auto vrátit protože v něm NEBUDU JEZDIT :-)
DanielReinelt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 9. 2019 18:45

No a je problém ho na ten rok někam odstavit? Ať si tam na něj prší a svítí jak chce.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 9. 2019 18:49

DanielReinelt píše:Těžko očekávat osobní přístup bez toho aby člověk přímo za někým šel? V roce 2019, době vysokorychlostního internetu v telefonech? Asi jako vše, i toto je věc názoru, ale nesouhlasím.
V odpovědi se ze zákaznického servisu ani nezmínili o tom že je možné upravit smlouvu, navýšit nájezd (s odpovídajícím navýšením splátek), případně něco jako zastavte se, zkusíme dořešit. Nic. Jen že auto různou formou prodají a že "jiná možnost není" - uvozovky označující citaci dávám schválně aby bylo jasný co mi napsali :-)
Připodobnil bych to k situaci v restauraci. Objednáte si jídlo a dezert. Sníte jídlo a dezert už nemůžete. Existuje několik možností řešení - 1. objednávku dezertu zrušíte a očekáváte že jej nebudete platit (analogie pokud bych já očekával že auto vrátím dřív bez zaplacení čehokoli navíc). 2. Optáte se zda Vám dezert zabalí s sebou (to jsem chtěl já s tím když jsem se ptal na možnost dřívějšího vrácení s tím že splátky doplatím, jen to auto nebudu mít u sebe). A je třetí možnost, kdy chcete dezert zabalit ale oni na Vás kašlou, řeknou že zabalit s sebou "není možné" a že vám dezert přinesou ať ho sníte nebo necháte na stole. Udělal restauratér nějakou smluvní chybu? Ne. Ale do takový putyky už asi nepůjdete, protože na zákazníka a jeho potřeby tam zjevne kašlou a dobrý pocit ve Vás taky asi nezanechá.

Bohužel se mi potvrzuje jak je na tom ČR z hlediska zákazníka špatně a post-komunisticky. Nikoho ani nenapadne že by třeba tahle obří firma mohla někomu vyjít vstříc, i když je to jen symbolicky (nechci od nich žádný peníze, nechci nic strhávat, nechci v ničem ulevovat, jen auto vrátit protože v něm NEBUDU JEZDIT :-)


Takze protoze ty nechces splnit svou cast smlouvy tak druhe osocis z kde ceho? Co ta firma s tim autem asi tak ma delat. Ty sis ho objednal a ona jete auto nikomu na operak neda a vydela na tom ze ty splatis co mas a oni to pak prodaji.

Takze tu osocujes druhe ze drzi slovo a plni co ste si domiuvili protoze v pulce se ti to prestalo hodit?

Ne miky zlaty to co tu ukazujes ty je typicky post kokunisticky pristup. Neco chtit a jak se to nejoi tak aby se druha strana *****.
anonymni

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 30. 9. 2019 19:42

DanielReinelt píše:Těžko očekávat osobní přístup bez toho aby člověk přímo za někým šel? V roce 2019, době vysokorychlostního internetu v telefonech? Asi jako vše, i toto je věc názoru, ale nesouhlasím.
V odpovědi se ze zákaznického servisu ani nezmínili o tom že je možné upravit smlouvu, navýšit nájezd (s odpovídajícím navýšením splátek), případně něco jako zastavte se, zkusíme dořešit. Nic. Jen že auto různou formou prodají a že "jiná možnost není" - uvozovky označující citaci dávám schválně aby bylo jasný co mi napsali :-)

Ale ty nechceš vést standardní komunikaci o standardní věci, chceš něco navíc a proto je třeba i v roce 2019 udělat i něco víc, než jen poslat mail. Pokud něco opravdu potřebuji a skutečně mi zálěží na výsledku, řeším to vždy osobně a pokud to není možné, tak cestou minimálně doporučených dopisů.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CapsLock 30. 9. 2019 20:28

No a co když budeš dál normálně jezdit a před vrácením auta, nebo před servisem, necháš stočit km?
Já teda stáčení tachometrů nemám rád a nikdy jsem to neudělal, ale v tomhle případě by se vlk nažral a koza zůstala celá..
Nebo tohle "řešení" mají nějak podchycený?
CapsLock
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 9. 2019 20:30

Vyborne. Takze budeme pachat trestny cin. Genialni rady.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pierr3 30. 9. 2019 21:01

CapsLock píše:No a co když budeš dál normálně jezdit a před vrácením auta, nebo před servisem, necháš stočit km?
Já teda stáčení tachometrů nemám rád a nikdy jsem to neudělal, ale v tomhle případě by se vlk nažral a koza zůstala celá..
Nebo tohle "řešení" mají nějak podchycený?

To je pěkná blbost. Jednak je to podvod a jednak to leasingovka nedělá první den, takže na to na 99% přijde.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 30. 9. 2019 21:07

Koleckobetonucimalty píše:
DanielReinelt píše:Těžko očekávat osobní přístup bez toho aby člověk přímo za někým šel? V roce 2019, době vysokorychlostního internetu v telefonech? Asi jako vše, i toto je věc názoru, ale nesouhlasím.
V odpovědi se ze zákaznického servisu ani nezmínili o tom že je možné upravit smlouvu, navýšit nájezd (s odpovídajícím navýšením splátek), případně něco jako zastavte se, zkusíme dořešit. Nic. Jen že auto různou formou prodají a že "jiná možnost není" - uvozovky označující citaci dávám schválně aby bylo jasný co mi napsali :-)

Ale ty nechceš vést standardní komunikaci o standardní věci, chceš něco navíc a proto je třeba i v roce 2019 udělat i něco víc, než jen poslat mail. Pokud něco opravdu potřebuji a skutečně mi zálěží na výsledku, řeším to vždy osobně a pokud to není možné, tak cestou minimálně doporučených dopisů.


Souhlas, tohle odosobneni me na tyhle dobe sere, vsichni by vsechno nejradsi resili pres mobil. Kdyz bych chtel neco nestandartniho, domluvim si schuzku a zkusim se domluvit osobne.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 30. 9. 2019 21:12

Tomáš: Pravdu máš.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 30. 9. 2019 21:20

holt moderní doba, lidi to chtějí řešit moderníma způsobama...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 30. 9. 2019 21:21

A pak jim odpoví chatbot. :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 30. 9. 2019 21:30

Pierr3 píše:Tomáš: Pravdu máš.


diky
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 9. 2019 21:33

Pierr3 píše:A pak jim odpoví chatbot. :D

Nebo chobot :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 9. 2019 21:43

L´Krobot.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 10. 2019 06:59

DanielReinelt píše:Těžko očekávat osobní přístup bez toho aby člověk přímo za někým šel? V roce 2019, době vysokorychlostního internetu v telefonech? Asi jako vše, i toto je věc názoru, ale nesouhlasím.
V odpovědi se ze zákaznického servisu ani nezmínili o tom že je možné upravit smlouvu, navýšit nájezd (s odpovídajícím navýšením splátek), případně něco jako zastavte se, zkusíme dořešit. Nic. Jen že auto různou formou prodají a že "jiná možnost není" - uvozovky označující citaci dávám schválně aby bylo jasný co mi napsali :-)
Připodobnil bych to k situaci v restauraci. Objednáte si jídlo a dezert. Sníte jídlo a dezert už nemůžete. Existuje několik možností řešení - 1. objednávku dezertu zrušíte a očekáváte že jej nebudete platit (analogie pokud bych já očekával že auto vrátím dřív bez zaplacení čehokoli navíc). 2. Optáte se zda Vám dezert zabalí s sebou (to jsem chtěl já s tím když jsem se ptal na možnost dřívějšího vrácení s tím že splátky doplatím, jen to auto nebudu mít u sebe). A je třetí možnost, kdy chcete dezert zabalit ale oni na Vás kašlou, řeknou že zabalit s sebou "není možné" a že vám dezert přinesou ať ho sníte nebo necháte na stole. Udělal restauratér nějakou smluvní chybu? Ne. Ale do takový putyky už asi nepůjdete, protože na zákazníka a jeho potřeby tam zjevne kašlou a dobrý pocit ve Vás taky asi nezanechá.

Bohužel se mi potvrzuje jak je na tom ČR z hlediska zákazníka špatně a post-komunisticky. Nikoho ani nenapadne že by třeba tahle obří firma mohla někomu vyjít vstříc, i když je to jen symbolicky (nechci od nich žádný peníze, nechci nic strhávat, nechci v ničem ulevovat, jen auto vrátit protože v něm NEBUDU JEZDIT :-)


Sorry, ale je potřeba zapojit mozek a ty jsi to neudělal. Ty si jako myslíš, že ten s kým jsi komunikoval a ještě po emailu, má nějaké pravomoci udělat smlouvu na míru. či změny? Nemá a logicky. Ten (ta) má najlánováno co může nabidnout a nic dalšího. Logicky, to by nefungovalo a vznikl by chaos.
Kdyby to tak fungovalo, tak už by kvůli tobě stavěli garáž. :mrgreen: Komunisty do toho netahej, tahle berlička je mimo mísu.

Myslím že když se tam stavíš, tak se domluvíš na jiných variantách.
T.E.CH
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků