Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
fricoolinek2 píše:No, koukám, že ale vlastní zkušenost asi úplně není k dispozici.
Šlo mi opravdu o nějakou už trochu drsnější, ale ne úplně extrémní situaci, kdy by Enyaq/BEV už mohl docela trpět.
Dal by se, třeba po 1,5 hodině jízdy ve 160 km/h, na rozpálenym autbánu, nabíjet v superchargeru na plný koule nebo už by se ozvalo nějaký omzení stran rizika z přehřátí AKU?
BTW: Superb Combi žere se stejným motorem tak o 1-1,5 l méně jak Kodiaq?
Arnie J píše:a taky protože chtěl něco dokázat
Dobrý duch píše:fricoolinek2 píše:No, koukám, že ale vlastní zkušenost asi úplně není k dispozici.
Šlo mi opravdu o nějakou už trochu drsnější, ale ne úplně extrémní situaci, kdy by Enyaq/BEV už mohl docela trpět.
Dal by se, třeba po 1,5 hodině jízdy ve 160 km/h, na rozpálenym autbánu, nabíjet v superchargeru na plný koule nebo už by se ozvalo nějaký omzení stran rizika z přehřátí AKU?
BTW: Superb Combi žere se stejným motorem tak o 1-1,5 l méně jak Kodiaq?
My s teslou co mela papirovy dojezd necelych 500 ujeli 170 km a musela se nabijet.
MELLO píše:O 1,5-2
Ona je spíš otázka, jestli Enyag (nebo jiné BEV) je vůbec schopen jet 1,5h v kuse 160km/h po dálnicifricoolinek2 píše:Dal by se, třeba po 1,5 hodině jízdy ve 160 km/h, na rozpálenym autbánu, nabíjet v superchargeru na plný koule nebo už by se ozvalo nějaký omzení stran rizika z přehřátí AKU?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků