Hmotnost dveří třetí generace škodovek

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 15. 2. 2016 12:46

:D
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Žíža 15. 2. 2016 12:56

goes píše:hele netusim jak to je, ja si to vymyslel

Chlapi vy jste horší jak ženské, tlachat o ničem a ještě tomu ho*no rozumíte :-)
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 15. 2. 2016 13:09

goes píše:hele netusim jak to je, ja si to vymyslel


:D
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 15. 2. 2016 13:26

pech. píše:nepřidalo... protože koš když bude litej, bude z hliníku, magnet o moc větší taky nebude a membrána lehká bejt musí, jináč by to bylo nahovno, navíc je reprák obvykle blízko u pantu a tam se to projevuje málo...


tak ano, kedze je to u pantu, tak sa to moc pri zatvarani neprejavi, ale ten reprak co mam ja, nevazi nic, no nech 40dkg kus
http://autohifi-ady.sk/index.php?id_pro ... er=product
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 15. 2. 2016 15:12

goes píše:hele netusim jak to je, ja si to vymyslel

:D

každopádně, pokud to někomu pomůže...známej má supa1, do škodovky dodává plechy a říkal, že tam dodává čím dál větší sračky... tenčí, lehčí pláty...a že ještě dlouho bude v supu1 jezdit, páč v něm nový škodovky nevzbuzujou důvěru :-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 15. 2. 2016 15:31

Škodovka no.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 15. 2. 2016 15:32

tak dříve se povrchový díly dělaly většinou z 0,7 plechu hlubokotažnýho,namýhaný a nosný věci ze silnějšího podle nutnosti.

už před deseti lety se blatníky začínaly dělat běžně z 0,4 protože váha a tvarově jednodušší části i z černýho, protože cena... protože na tuhost skeletu jsou dneska nároky vyšší a ***** se to moc nedá, *****á se to co se omdat dá a vliv na tuhost to nemá...

Ono to vlastěn ničemu nevadí, jsou to jen dekly a s dnešní lepší antikorozní ochranou to prohnije asi za stejně dlouho jako dřív, akorát pak když přijduo kroupy tak kdejakej starej sráč z toho vyjde netknutej a nový auta jsou samej dolík...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 15. 2. 2016 15:37

Tak pořad lepši jak Favorit ten hnil a plech promačkl i kulturista z buchenwaldu.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 15. 2. 2016 16:20

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 15. 2. 2016 16:37

miromen: přečti si to pořádně - šlo o srovnání aut z roku cca 2000 a cca 2010 jako třeba 01+f1 a o2+f2

Na favoritu se šetřilo taky (však váží ani ne 900kg) a pomalu se to vrací...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 15. 2. 2016 16:53

Neboj čtu. Jen jsem vzpoměl na lišky na sidlištich a co se dělo s kapotou u fava když jsem se o ni opřel.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žíža 16. 2. 2016 08:04

Tady jsou vidět ty výztuhy ve dveřích.
http://auto.idnes.cz/bezpecnost-aut-sko ... tomoto_LHR
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 2. 2016 08:23

Hafo aut pouziva plastove dily karoserie uz desitky let apod. Sirka plechu je to nejmensi co ma vliv na zreziveni. Volha mela kapotu snad z trojky plechu a prohnilo to za rok. Dnesni upravy jsou takove ze pokud nedojde k nejskemu poskozeni typu silny vryp hrebikem tak plechy apod vydrzi hrave 10-20 ket tedy nasobne vice jak ty hribe z pred 10-15 lety. A jelikoz olechy jsou jen schranka s pro bezpecnost nemaji temer zadny vliv muzou byt lehci.
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 16. 2. 2016 17:08

plastový díly se používaly už těsně po válce, dneska to v největší míře používají francouzi, ale proti tomu nicm, to vadilo jen sprintovi tenkrát :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků