Stránka 2 z 855

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 03:18
od D1.8T
Takhle by jí to slušelo.

Obrázek

Chtěl jsem mít první nonOT post. :-P

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 03:20
od Jelass
Jako dalěí gen. Pola hezké :))

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 03:30
od D1.8T
Vidíš slepici, ne?

Btw. ojebáno o MQB, ale nový motory. Zase takovej hybrid. Ale u týhle velikosti a určení auta to asi ničemu nevadí.

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 06:35
od Anorex
což se divím,protože jsem měl za to,že nová generace motorů je dělaná pro platformu MQB,tedy že jsou motory mírně zakloněné směrem ke kabině kvůli lepšímu rozložení váhy a těžišti.Tak bych čekal,že budou nějak konstrukčně upravené (úchyty,vedení trubek atd.) a plácnout je do dvacet let starého žebřiňáku nepůjde... :-)

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 06:37
od brasci
Ale ide. Pozri sucasnu generaciu Pola s PQ26 a po fl tam su nove motory.

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 07:04
od Anorex
Tak to jsem netušil...beru zpět

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 07:17
od Jelass
ojebáno od základu, super

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 08:34
od Kurt Heimreich
Pouziti platformy ze stavajiciho Pola a Ibizy bych rozhodne nenazval jako ojebano, kdyz to doted je nejlepsi podvozek v ramci malych aut a snese srovnani i s auty o tridu vys. Spis to nedava moc smysl nakladove, protoze hlavnim prinosem MQB ma byt prave snizovani nakladu, tudiz by jeji pouziti u nejlevnejsi znacky koncernu davalo smysl.

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 08:52
od kepke
myslím že ta fotka co je tu uvedená by mohla odpovídat. Před několika dny jsem ji potkal na D1 mezi u Kroměříže kolem 0100h v noci...předjelo mě auto s výraznýma zadníma světlama ve tvracu C. Opticky široké a nizké....určitě se nejednalo o spaceback, když jsem ho předjížděl už v rychlosti dost nad limit, pač jsem byl zvědavej :-D tak na mé úrovni prudce zabrzdil...pokračoval jsem pak před nim a snížoval rychlost že mě dojede a předjede...jel za mnou dost daleko tak 80km/h na dalším sjezdu radši uhnul :-( každopadně ty proporce odpovídají, namaskováno bylo ve stylu Polo, osobně se těším vyjede....

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 09:08
od AgentOrange
Takhle vypadat nebude 8-)

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 09:42
od MELLO
Kde je Pandora?

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 11:36
od one-z
Doufám že takhle vypadat nebude, jsem se na FIII upřímně těšil, ale tohle mne zklamalo :-|

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 11:42
od Jelass
Kurt Heimreich píše:Pouziti platformy ze stavajiciho Pola a Ibizy bych rozhodne nenazval jako ojebano, kdyz to doted je nejlepsi podvozek v ramci malych aut a snese srovnani i s auty o tridu vys. Spis to nedava moc smysl nakladove, protoze hlavnim prinosem MQB ma byt prave snizovani nakladu, tudiz by jeji pouziti u nejlevnejsi znacky koncernu davalo smysl.

Argument chápu, ale k čemu mi to bude např. v r. 2020, že si budu říkat "Mám nejlepší podvozek ve třídě, roku 2012..."

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 11:44
od miromen4
A proč by sis to měl řikat :D
Jinak s M4 souhlasim a ojeb v tom rozhodně nevidim.

Re: Fabia III

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 5. 2014 11:50
od Anorex
Jelass píše:
Kurt Heimreich píše:Pouziti platformy ze stavajiciho Pola a Ibizy bych rozhodne nenazval jako ojebano, kdyz to doted je nejlepsi podvozek v ramci malych aut a snese srovnani i s auty o tridu vys. Spis to nedava moc smysl nakladove, protoze hlavnim prinosem MQB ma byt prave snizovani nakladu, tudiz by jeji pouziti u nejlevnejsi znacky koncernu davalo smysl.

Argument chápu, ale k čemu mi to bude např. v r. 2020, že si budu říkat "Mám nejlepší podvozek ve třídě, roku 2012..."


a co když to tou dobou bude stále nejlepší podvozek v své třídě?...