Jak regenerovat DFP jízdou?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 24. 3. 2014 21:09

a hlavne by aspon raz videl kontrolku, ze sa vypaluje filter IMHO
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 3. 2014 21:12

Tak chce to diagnostiku, to je jasny. Nechapu, proc si ji kazdy kdo resi stav auta normalne nesezene - da se za babku.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pota 24. 3. 2014 21:20

JardaB: Hlavně na tyto chyby stačí bluetooth modul z číny za dvě kila a k tomu mobil.
pota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 3. 2014 21:36

Tak chyby jasne, ale chce to rozumnou diagnostiku ktera umi za provozu zobrazovat live data, jinak se zjisti celkem prd. Ale co si budem povidat, staci chvili hledat na netu pro ten kabel za 2 kila ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pota 24. 3. 2014 21:54

JardaB: Jo jasné, taky to doma mám, jen kvůli tomu musím virtualizovat WinXP. Na tom mobilu ti to alespoň ukáže, o co jde, což ti stačí pro info, zda je něco v prd, nebo je to jen strašení.
pota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 24. 3. 2014 21:57

pota píše:JardaB: Hlavně na tyto chyby stačí bluetooth modul z číny za dvě kila a k tomu mobil.

Presne tak, jako zaklad staci a zobrazuje i live data.
Jinak bych pockal na tu kvalitnejsi naftu a pak uvidite.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 3. 2014 22:00

Na naftu bych moc nesazel, zas takovy sracky az na vylozene extremy se tu netoci. A u hypermarketu to nebude asi jako JZD kam pepa doveze olej z transformatoru...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 24. 3. 2014 22:06

falcons píše:pokud mas O2 EU4 tedy PD, tak tam meli DPF jen nektere verze, jak to bylo u O2 CR nevim. Zdali mas DPF poznas kde kodu 7GG na stitku

CR motory mají napříč modely u Schade filtr všechny.
Jinak pokud by byla závada na filtru je tam na něj přímo kontrolka.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 24. 3. 2014 22:06

Jelass píše:
pota píše:JardaB: Hlavně na tyto chyby stačí bluetooth modul z číny za dvě kila a k tomu mobil.

Presne tak, jako zaklad staci a zobrazuje i live data.
Jinak bych pockal na tu kvalitnejsi naftu a pak uvidite.

Viz torque koutek zde...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 24. 3. 2014 22:23

nakonec tam ziadne DFP nebude
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 24. 3. 2014 23:05

dpf regeneruji jizdou ustalenou rychlosti po dalnici pri otackach motoru 2100-2200 ot/min. Proces trva asi 15 minut a jedinym priznakem je zvysena aktualni spotreba - standardne mi sviti pri ty rychlosti 7-8, pri regeneraci ze zacatku 16+ a v jejim prubehu 14,4 l / 100 km
2,3 JTD v 2012 Ducatu
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod icotech852 25. 3. 2014 12:23

mate niekto skusenost s tym,ci auto aj upozorni na zapchavajuci sa filter? napr.v pripade neustalej jazdy po meste...lebo niektore znacky proste o prebiehajucej regeneracii neinformuju vodica.
forsaken...
icotech852
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 3. 2014 18:47

U problémů s DPF filtrem by měla vyskočit nějaká hláška- každá značka ji má trochu jinou. Jinak přímo kontrolky regenerace nebývají.
anonymni

Odeslat příspěvekod orgasmic 25. 3. 2014 19:37

Tohle je na diagnózu vlákno :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bílovec 25. 3. 2014 19:59

Tak u mojí O2 je samozřejmě kontrolka DPF, která se na moment rosvítí při otočení klíčku.Při zanesení, nebo poškození filtru by svítila i po nastartování.
Jinak při regeneraci není indikovaná žádná kontrolka.Projevem je zvýšená spotřeba vstřikováním nafty do výfuku, jak je již zmíněno výše a taky u mne pozoruji mírné cukání v nízkých otáčkách.(horší odezva na sešlápnutí plyn.pedálu)Regenerace je u mne tak cca 5 minut a dochází k ní i při nízké provozní teplotě.Typický je zápach nespálené nafty z výfuku.Pro lepší orientaci stavu filtru doporučuji diagnostiku zaměřenou na množství zaplnění a taky počet přerušených regenerací.Je možné i vyvolání regenerace při ideálních podmínkách např. při jízdě po dálnici společně s diagnostikou...
Bílovec
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků