Ztráta chladící kapaliny - O II

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 30. 6. 2013 23:07

Slo to kolem me asi :)
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 30. 6. 2013 23:08

No co, stejně dochlazuju pro jistotu i konzervativním způsobem :D
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 6. 2013 23:09

+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dezavy 2. 7. 2013 12:13

tak to nakonec vypadá na prasklý chladič.. V pátek dopoledne jsem dolil kapalinu a večer bylo prázno a pod autem flek. Na chladiči jsem nahmatal vodu.
Dolil jsem tedy kapalinu znova. Teď kapalina uniká hodně pomalu. Od pátečního večera jen o necelých 0,5 cm...
Vypadá to, že když se teď s autem po dlouhé době jezdí, tak se to nějak zacelilo nebo tak něco.
Jaký máte názor na ty tzv. utěsňovací kapaliny? Je vhodné to tam nalít?
dezavy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod orgasmic 2. 7. 2013 12:42

dezavy píše:zase si říkám, že kdyby to byla hlava, popř. těsnění, by se to asi neztratilo přes noc, ne?


Kolega ted nechaval rovnat krivou hlavu na 2.0TDi 8v.
Projevovalo se mu to uplne stejne.

Kvuli tlaku mu to slo ven vodni pumpou.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 2. 7. 2013 13:46

dezavy píše:tak to nakonec vypadá na prasklý chladič.. V pátek dopoledne jsem dolil kapalinu a večer bylo prázno a pod autem flek. Na chladiči jsem nahmatal vodu.
Dolil jsem tedy kapalinu znova. Teď kapalina uniká hodně pomalu. Od pátečního večera jen o necelých 0,5 cm...
Vypadá to, že když se teď s autem po dlouhé době jezdí, tak se to nějak zacelilo nebo tak něco.
Jaký máte názor na ty tzv. utěsňovací kapaliny? Je vhodné to tam nalít?


Z nouze snad, na dojetí. Jinak bych byl každou cestu nervózní, jestli to vydrží nebo budu shánět odtah.
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dezavy 2. 7. 2013 13:54

mluvil jsem se známým technikem a prý to dost zadělá zbytek soustavy, takže to moc nedoporučuje. Za chvíli za ním jedu, aby na to kouknul a uvidíme
dezavy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod j3s 2. 7. 2013 15:28

Chladič na O1 stojí necelé 2 tis. Tak bych očekával, že na O2 to bude podobné.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod Lukas063 2. 7. 2013 15:28

ten utěsňovač bych nalil max. do starý herky nebo do auta, který bych prodával a byl by tam nějaký únik, do svýho ani omylem :pozor
Na OII bude chladič o pár stovek dražší, ale nic co by člověka zruinovalo
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taurus 2. 7. 2013 15:51

cau, mel jsem ted neco podobneho na superbu II - dojel jsem a v pohode, rano prijdu nastartuju, blika chlad. kapalina. dolil jsem, najel 300 km, vecer zaparkoval. rano prazdna nadrzka a pod autem louze. zajel jsme do servisu, diagn. OK, vymenili jen vicko od expanzky (pry nefungovalo to tlakovani, ma tak zasycet po otevreni, toto nedelalo nic) a od te doby OK. za 20 minut a zadarmo jsem odjizdel, takze treba to nemusi byt nic vaznyho...

kdyz to auto jelo, tak se to uchladilo tim okruhem pres motor, ale jak jsem dojel, tak se ta voda vyvarila ven pres ten spatny uzaver expanzky.
Taurus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Heini 2. 7. 2013 16:48

Jean ViC píše:Zajimave ze az v roce 2013 se to dozvim pritom je to myslim vyborna vec... Ze skodovka misto litrech kufru se nechlubi timhle..


Můžeš být v klidu, tohle se nedává proto, že někdo chce být in a spolehlivější, ale proto, že by se to jinak podělalo. ;-) Takže pokud to na Cliu není, tak to bude proto, že to dokáže fungovat i bez toho.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 3. 7. 2013 17:30

dezavy píše:tak to nakonec vypadá na prasklý chladič.. V pátek dopoledne jsem dolil kapalinu a večer bylo prázno a pod autem flek. Na chladiči jsem nahmatal vodu.
Dolil jsem tedy kapalinu znova. Teď kapalina uniká hodně pomalu. Od pátečního večera jen o necelých 0,5 cm...
Vypadá to, že když se teď s autem po dlouhé době jezdí, tak se to nějak zacelilo nebo tak něco.
Jaký máte názor na ty tzv. utěsňovací kapaliny? Je vhodné to tam nalít?

Natlakovat na 1 atmosféru, kouknout, kde to teče a vyměnit.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 7. 2013 17:35

Heini píše:
Jean ViC píše:Zajimave ze az v roce 2013 se to dozvim pritom je to myslim vyborna vec... Ze skodovka misto litrech kufru se nechlubi timhle..


Můžeš být v klidu, tohle se nedává proto, že někdo chce být in a spolehlivější, ale proto, že by se to jinak podělalo. ;-) Takže pokud to na Cliu není, tak to bude proto, že to dokáže fungovat i bez toho.


:tleskani :tleskani :mrgreen:
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yoggi 3. 7. 2013 20:35

dezavy: to bude chaldic toto iste mal kamarat na octavii II 1,6 MPI. Tratila sa voda a tiekol chladic.
Seat Leon 1,2 TSI 77kW Ecomotive - Coool (2014)
Skoda Fabia combi comfort 1,4 16V 55kW AUA 2002
yoggi
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gianni di OV 3. 7. 2013 22:02

Chtel jsem jen sdelit názor, ze to muze byt i vodni cerpadlo, duvodu pro unik kapaliny muze byt hodne.
Kouknul jsem se znovu na fakturu, bylo to celkem 8000 Kc vcetne DPH po odecteni 10 procent slevy skoda, cerpadlo dělalo ca. 3700 KC, zbytek padl na ostatní dily při vymene a praci. vymena cerpadla je pomerne narocna na cas, dle techniku je nejlepší je ho vymenit kolem po 150 000 km spolu s retezem, at ma clovek klid.
8000 Kc není malo, ale zatím mne opravy nestaly skoro ani kc, když ctu v novinách, vymena DPF u Hondy 2,2 diesel 120 000- 180 000 Kc, tak si rikam zlatych 8000 kc.
holt uz to nejsou casy felicie nebo davoritu, kdy vymeny a práce byly skoro zadarmo.

-- 3. 7. 2013 22:03 --

Chtel jsem jen sdelit názor, ze to muze byt i vodni cerpadlo, duvodu pro unik kapaliny muze byt hodne.
Kouknul jsem se znovu na fakturu, bylo to celkem 8000 Kc vcetne DPH po odecteni 10 procent slevy skoda, cerpadlo dělalo ca. 3700 KC, zbytek padl na ostatní dily při vymene a praci. vymena cerpadla je pomerne narocna na cas, dle techniku je nejlepší je ho vymenit kolem po 150 000 km spolu s retezem, at ma clovek klid.
8000 Kc není malo, ale zatím mne opravy nestaly skoro ani kc, když ctu v novinách, vymena DPF u Hondy 2,2 diesel 120 000- 180 000 Kc, tak si rikam zlatych 8000 kc.
holt uz to nejsou casy felicie nebo davoritu, kdy vymeny a práce byly skoro zadarmo.
Gianni di OV
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků