90 000 km s HTP. ...

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Terminator3 30. 5. 2013 20:08

...prave cerstvych 90 000 km.. :-) Konkretne 51kW. Musim zaklepat, zatim všechno OK, auto jede jak za mlada :-)
Terminator3
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 30. 5. 2013 20:09

Na to se musí zakládat vlákno, že auto najede 90kkm? Co mají říkat ty s 300 500kkm?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 5. 2013 20:11

tiez neviem, na fore su ludia co maju cez 200k km so starsimi HTP a nie toto... to je nic
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 30. 5. 2013 20:14

No a co tak má radost a podělil se...
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 30. 5. 2013 20:17

to mas teprve zajete muzes ted uz vyuzivat plny vykon...
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Drejkaa 30. 5. 2013 20:22

Jak málo stačí k radosti :D
Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.
Drejkaa
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 30. 5. 2013 20:23

ja mam radost, jsem chytil na pravy predni kolo aquaplaning v 90kmh za zatackou a zustal jsem na silnici :D po vyrazne korekci volantem :D
masakr jak zatocenej volant do leva a stejnak to tahlo do prava :D
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 30. 5. 2013 21:01

Jelass píše:Na to se musí zakládat vlákno, že auto najede 90kkm? (...)

Tak na HTP už to je docela výkon a hlavně - jestli to v něm odjel sám, tak to je na medaili za statečnost pro řidiče a možná i pro nějakou motoristickou obdobu Purpurového srdce. ;-)
Najet 90 tis. km v tak příšerném kafemlejnku je opravdu hodno obdivu. :tleskani Zejména jestli to (prozatím) přežil bez nevratných anatomických změn... :?:
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 30. 5. 2013 21:12

HTP v poslednich evolucich vicemene nema problemy, zustava akorat blby zvuk a otres pri startu motoru. Neni to o nic vetsi otrava nez dat stejnou porci km s 1, 2 fire. Ta ma lepsi zvuk, ale zas o neco horsi prubeh vykonu. Osobne bych nechtel ani jedno, ale do firmy pro velky uspech a deset let bezproblemoveho provozu tribit na hopsani po Praze vezmem zase...
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 5. 2013 21:18

do mesta je to fajn zive vozenie
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 30. 5. 2013 21:20

malcolm: Vždyť to HTP se neustále třese, od volnoběhu po otáčky maximálního výkonu, pořád jen vibrace, třesení celým autem a odporný nemelodický neharmonický zvuk, jak matičky nasypané v mixéru.
1.2 Fire (a kdejaký jiný čtyřválec) nejede o nic rychleji, ale žádné vibrace u něj necítíš a zvuk má docela příjemný, když ho neženeš nad 4.000 otáček.

S HTP bych prostě jezdit nedokázal, s 1.2 Fire jezdím často a v klidu.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 30. 5. 2013 21:26

Myslim, ze je celkem jedno, jestli autu chybeji 2 nebo 3 valce v motoru 8-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 30. 5. 2013 21:27

Ted jsem s tim najel cca dva tisice km, kdyz jsem mel auto na vymene motoru, a podle me proste prehanis. Ma to strasny zvuk a vubec to nejede, ale ze by se to tebou popisovanym zpusobem klepalo, to vubec. Mimochodem desetilety kousek z prvni serie s najezdem dost nad sto tisic vicemene hlavne po Praze ctyrmi ridici bez jedine zavady na motoru...
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 30. 5. 2013 21:34

Inu, věc názoru, každý jsme na tyhle věci jinak citlivý. Někdo je schopen jezdit i v 1.4 TDI (což naprosto nechápu), jinému je nesnesitelný i jinak slušný čtyřválcový diesel (HDI, JTDm, koneckonců i TDI - CR) atd., které já třeba skousnu celkem s klidem...
Za dynamiku HTP nezatracuju, ta prostě odpovídá objemu a hmotnosti aut, kde se používá. Ale hlukem a vibracemi prostě HTP patří k tomu nejhoršímu ve své třídě.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 5. 2013 21:35

HTP je v pohode
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků