Superb 3 pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 06:16

brasci píše:Z P do R brzdu treba z R do N a následne z N do D brzdu netreba. Z D do N tiež nie ale z N do R a z R do P potom áno.

-- 14 říj 2019, 13:38 --

Alebo si to mýlim so zmačknutím toho doho poistného knoflíku na voliči. Neviem, robím to tak automaticky, že to takto popísať ani neviem. :D


Cece jde radit i bez brzdy...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 10. 2019 06:50

Ja viem.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 10. 2019 07:32

komarovac píše:
Lukas063 píše:...bude ho potřebovat?

Jelikož není v záruce, tak bych se odvážil tvrdit, že bude.

tys neměl pětiletou záruku???
anonymni

Odeslat příspěvekod addiction 16. 10. 2019 07:35

Tak leasingovky to vetsinou objednavaj bez "nadzaruky" :hm
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 10. 2019 07:39

Záruka a goes to nijako nekomentuje :hm
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 07:44

Je to jako hazeni perel svinim. Si to nezaslouzite abych tu delal tu osvetu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 10. 2019 07:57

Už si pochopil, že si s tým za trapáka?
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 07:58

Nie
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 10. 2019 08:00

Tak to pochop, už je konec.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 10. 2019 09:12

addiction píše:Tak leasingovky to vetsinou objednavaj bez "nadzaruky" :hm

ale vždyť je to za 2 tisíce u škodovky, to už se i leasingovce snad vyplatí, ne?
anonymni

Odeslat příspěvekod addiction 16. 10. 2019 10:09

To ja nevim :hm

Ja kdyz objednaval Octu, tak jsem si udelal vlastni konfiguraci a dal jsem to tam :-) A u Pasika jsem si ji radsi jeste priplatil sam pri predavani :-)
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 16. 10. 2019 10:27

Leasingovkam je to nejspíš úplně burt.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 16. 10. 2019 13:57

Lukas063 píše:Nebejva než se poptat,jak to dopadlo...?


Hele dobrý, akorát po dání páky do D (naštěstí bylo zacouváno, takže jsem vyjížděl popředu) se to samo rozjelo, což jsem nečekal (jsem myslel, že to čeká na pokyn od plynu že může jet), takže malinko překvápko :D

Ale rychle se na to lepší zvyká. Lepší jak moje 1.6TDi v manuálu a Oktávce. Todle má úplně fullku (Style), velice příjemně se s tím jezdí. Akorát teda rozjezdy jsou takový letargický a rozvláčný. Do města na popojíždění OK, ale na sprinty na čtvrt míle nic moc. Párkrát jsem zkusil na dálnici kickdown a čekal jsem teda víc (je to 2.0TDi 140kW 4x4 DSG 6°), ale i tak dostatečný na většinu aut. S mým FoFim bych nestíhal, protože když to konečně nabere dech, tak to jede. 180 tam bylo jak nic. Fofi se víc natrápí na tuhle rychlost, navíc je mnohem hůř odhlučněný, čili přijde, že jedeš 240 a ono slabých 160 :D

Je to dobrý jako služební, ideální dálniční cesťák. Pohodlný, všehrabový do všeho nečasu, kombík, mrtě místa, spousta výbavy.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 10. 2019 13:59

A nemal si stlacenu brzdu, ked ta prekvapilo, ze sa to same rozbehlo...

Na semafor musis dat S a Launch Control.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 16. 10. 2019 14:02

Jistěže měl, ale když jsem jí pustil, že přešlápnu na plyn, tak se to rozjelo :) No, ale do kolon ideální. Pustíš brzdu, sám popojedeš, zase zabrzdíš. A těžce návykový je adaptivní tempomat. Sice mi brzdil na můj vklus moc brzo, ale to se dá asi někde nastavit. A line assist taky good, jsem skoro nemusel šáhnout do řízení.

Pardon že jsem z toho na větvi, ale já dodneška s ničím takovým nepřišel do styku :D Vrcholem je tupej tempomat, co drží rychlost.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků