Superb 3 pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MisoJ2 31. 10. 2016 18:18

Tak servis za mnou. Zimne gumy nanovo vyvazene, tento krat ok. Auto komplet prekontrolovane, objavena chyba suvisiaca so senzorom pre zatmavovanie zrkadla, uvidime, ci sa to nezopakuje. Inak teda auto v dobrej kondicii pripravene na zimu. Plus umyli a povysavali. Uvidime, ako bude dalej papkat olej. Chladiacu kvap. este pozriem, ale vravel, ze nemuseli nic doplnat, iba mi do ostrekovacov doliali uz zimnu zmes.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/749653.html
MisoJ2
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 10. 2016 19:10

ajif píše:Ohledně chladicí kapaliny, prodává se už naředěná, nebo koncentrát. Ten koncentrát je nutné dolít destilkou, jinak má horší chladicí vlastnosti (koncentrát třeba do -20°C, po naředění třeba do -45°C)

Ředíš ještě koncentrovanějším koncentrátem?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 10. 2016 19:15

ajo, seš asi jediný, kdo to četl pořádně :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2016 19:23

Nechapem.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 10. 2016 19:30

když koncentrát je do -20, tak po naředění vodou to asi těžko bude do -45
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2016 19:31

No ale to som pisal aj ja.

Si precitaj nieco o tych kvapalinach. Ona svoje vlastnosti ziskava prave riedenim. Preto sa nepouziva cista.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 10. 2016 19:32

myslíš, že to tak fakt může fungovat? zní to podezřele :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2016 19:34

Neviem. Ked som kupoval kvapalinu na doliatie tak som rozne na nete cital a nasiel som toto vo viacerych clankoch. A tusim to pisu aj v pokynoch na tej flaske. Ale to by som musel ist do pivnice a to sa mi nechce.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2016 19:35

jednoduchý, když je něčeho moc, musíš to naředit, aby to mělo lepší vlastnosti
anonymni

Odeslat příspěvekod robbert 31. 10. 2016 19:37

Něco jako homeopatika? čím víc ředíš tím to má větší účinek? A nejlépe bez účinné látky?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 31. 10. 2016 19:37

to potvrzují tři ze dvou provozních restaurací :) Co je ředěné, je kvalitnější než origo.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2016 19:38

Na trhu jsou chladicí kapaliny dostupné ve dvou podobách. Zaprvé jako hotové směsi s nezámrzností obvykle -36 °C, zadruhé coby koncentráty, které si před použitím naředíte (ty jsme testovali). Někteří motoristé ve snaze svému vozu maximálně prospět zvažují použití neředěného koncentrátu. To by však byla chyba hned ze dvou důvodů. Monoetylenglykol má nižší tepelnou kapacitu než voda. A horší přestup tepla. Takže motor by sice nevařil (bod varu čistého je nad 170 °C), ale vnitřně by se přesto přehříval. Docházelo by k zapékání či ztrátě pružnosti pístních kroužků, selhávala by gumová těsnění (třeba simerinky ventilů). Směs monoetylenglykolu s vodou vykazuje chemický paradox. Samotný glykol tuhne při -23 °C, kdežto ve směsi s vodou (která sama jak známo tuhne při 0 °C) může odolávat mrazům až do -68 °C. Nejčastější ředění jsou následující.


Zdroj: http://www.auto.cz/test-chladicich-kapa ... nout-78004
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 31. 10. 2016 19:38

A více se na tom vydělá, co?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2016 19:39

Arnie J píše:když koncentrát je do -20, tak po naředění vodou to asi těžko bude do -45

ty joudo, přečti si toto třeba
http://www.petrol.cz/aktuality/archiv/2 ... y-928.aspx
anonymni

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 10. 2016 19:40

Arnie J píše:myslíš, že to tak fakt může fungovat? zní to podezřele :)


Nemůže.
Upozornění: Kapalina se ředí destilovanou nebo kvalitní pitnou vodou v následujícím poměru objemových jednotek. Nikdy nepoužívejte neředěnou. Čtěte pečlivě příbalový leták.

Chladící kapalina G13/voda Bod tuhnutí
1:2 -18°C
1:1,5 -24°C
1:1 -37°C
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků