[Škoda News III]

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jak se vám líbí Fabia III (známka jako ve škole):
1 53 %  45%  [ 53 ]
2 32 %  27%  [ 32 ]
3 17 %  14%  [ 17 ]
4 7 %  6%  [ 7 ]
5 7 %  6%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 116

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 11. 2021 23:05

Neraduj se předčasně...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 25. 11. 2021 07:39

Pekvapive dobrej clanek, ale ten Oeljeklaus bude kovanej korporatcik.
Kritiku, že koncern Volkswagen, a tedy i Škoda Auto problém s čipy podcenily, a proto mají větší výrobní problémy než některé jiné značky, ale odmítá. "Evropští výrobci mají větší potíže než ti v Asii, zejména automobilky z Koreje. V Asii jsou přitom ty největší fabriky na výrobu čipů. Evropské značky mají jinou dodavatelskou strukturu, nakupují často u firem Bosch a Continental, které měly s dodávkou čipů největší potíže,"

Cili, za jeho planovani muzou subdodavky.
A je to.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 11:04

Čipy nejsou, ptejte se příští rok.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 25. 11. 2021 11:35

:D
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod George_Couser 25. 11. 2021 12:09

George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 25. 11. 2021 12:26

Fertiq
pozpatku_fijA
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 12:27

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 25. 11. 2021 12:32

A co teprve Feliq? :pozor

Obrázek
Obrázek
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 25. 11. 2021 12:33

hrdza :love:
pozpatku_fijA
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 12:35

Jako dobrý.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 25. 11. 2021 12:49

Abre píše:Pekvapive dobrej clanek, ale ten Oeljeklaus bude kovanej korporatcik.
Kritiku, že koncern Volkswagen, a tedy i Škoda Auto problém s čipy podcenily, a proto mají větší výrobní problémy než některé jiné značky, ale odmítá. "Evropští výrobci mají větší potíže než ti v Asii, zejména automobilky z Koreje. V Asii jsou přitom ty největší fabriky na výrobu čipů. Evropské značky mají jinou dodavatelskou strukturu, nakupují často u firem Bosch a Continental, které měly s dodávkou čipů největší potíže,"

Cili, za jeho planovani muzou subdodavky.
A je to.


Další takový co čte články na Autoforu. Tak ještě jednou. Už v létě 2020 objednalo VW spousty čipů navíc, protože se poptávka po covidu oživila nečekaně rychle a objednávek bylo víc než se čekalo. Bohužel v létě 2021 se na 3 měsíce zavřely země jako Malajsie, kde mají závody Bosch a Continental, kteří nám dodávají díly, a nemohly otevřít fabriku a vyrábět. Takže i kdyby si VW objednalo už v roce 2019 10 miliard čipů na léto a podzim 2021, tak jim je stejně ty firmy nedodají, protože nemohly. Kapiš už to?? Korejci jedou, protože mají dodavatele zejména v Korei.
Žádné plánování s tím nemá co dělat, poptávka z naší strany byla. Holt nikdo nemohl za to, co se stalo v JV Asii, vyhoření fabriky v Texasu apod.
Ingos
Štamgast

Odeslat příspěvekod puk123 25. 11. 2021 12:57

George_Couser píše:Obrázek

https://www.auto.cz/skoda-poodhaluje-osmy-zakovsky-vuz-afriq-se-inspiroval-rallye-dakar-141742

Podle mě by to spíš měla být Škoda Feriq :hm

Hlavně nestvořit Zmeteq. ;-)
Naposledy upravil puk123 dne 25. 11. 2021 13:12, celkově upraveno 1
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod Abre 25. 11. 2021 13:01

Ingos píše:Další takový co čte články na Autoforu. Tak ještě jednou. Už v létě 2020 objednalo VW spousty čipů navíc, protože se poptávka po covidu oživila nečekaně rychle a objednávek bylo víc než se čekalo. Bohužel v létě 2021 se na 3 měsíce zavřely země jako Malajsie, kde mají závody Bosch a Continental, kteří nám dodávají díly, a nemohly otevřít fabriku a vyrábět. Takže i kdyby si VW objednalo už v roce 2019 10 miliard čipů na léto a podzim 2021, tak jim je stejně ty firmy nedodají, protože nemohly. Kapiš už to?? Korejci jedou, protože mají dodavatele zejména v Korei.
Žádné plánování s tím nemá co dělat, poptávka z naší strany byla. Holt nikdo nemohl za to, co se stalo v JV Asii, vyhoření fabriky v Texasu apod.

A ten prvotni propad, kdy neodhadli poptavku, snizili objednavky, takze se vyrobci cipu museli preorientovat jinam, tak ten se nestal?
Kdyby Toyota planovala jako VW, tak stoji s nima.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 13:02

Někde se evidentně stala chyba..
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 25. 11. 2021 13:19

Abre píše:
Ingos píše:Další takový co čte články na Autoforu. Tak ještě jednou. Už v létě 2020 objednalo VW spousty čipů navíc, protože se poptávka po covidu oživila nečekaně rychle a objednávek bylo víc než se čekalo. Bohužel v létě 2021 se na 3 měsíce zavřely země jako Malajsie, kde mají závody Bosch a Continental, kteří nám dodávají díly, a nemohly otevřít fabriku a vyrábět. Takže i kdyby si VW objednalo už v roce 2019 10 miliard čipů na léto a podzim 2021, tak jim je stejně ty firmy nedodají, protože nemohly. Kapiš už to?? Korejci jedou, protože mají dodavatele zejména v Korei.
Žádné plánování s tím nemá co dělat, poptávka z naší strany byla. Holt nikdo nemohl za to, co se stalo v JV Asii, vyhoření fabriky v Texasu apod.

A ten prvotni propad, kdy neodhadli poptavku, snizili objednavky, takze se vyrobci cipu museli preorientovat jinam, tak ten se nestal?
Kdyby Toyota planovala jako VW, tak stoji s nima.


Tak ještě jednou. Toyota má jinou dodavatelskou síť a přesto je zasažená poměrně dost taky. Ano i Toyota, tak jako všechny automobilky, snížili na jaře poptáku, protože fabriky prakticky po celé světě se zavřely a nikdo nevěděl co bude. Kdyby byla pravda co píšeš, tak proč po tom údajném přeorientování se, byli schopni ti dodavatelé okamžitě dodávat, konkrétně pro VW, v období od července do prosince 2020 nadstandartní množství dílů? A pak rok poté, kdy stále měli ze strany automobilek masivní a stálou poptávku, tak v létě 2021 už najednou schopni nebyli?? Vždyť to přece nedává smysl, nějaký čas by jim mělo trvat, přeorientovat se zpátky, ale ono to bylo naopak. Celé je to pouze o tom, že kdyby nepřišel lockdown v těchto zemích, tak s nějakými drobnými obtížemi by tu výrobu udrželi stabilní a VW by neztrácelo miliony vozů, ale řekněme nízké statisíce.
Ingos
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka