Budoucnost škodovky vidím asi takto:
- budeme dotovat zaměstnance včetně agenturních pracovníků z Ulánbátaru z našich daní kvůli tomu, že německý soudruch zapomněl objednat čipy. Použije se na to program antivirus, protože počítače s čipem jsou přece viry napadány, no ne? Ostatní automobilky v ČR tak nějak vyrábí dál a jejich vedení bude asi trochu nasejřené kvůli tomu, že má škodovka, jakožto naprosto nestátní podnik s nečeským majitelem a vedením, konkurenční výhodu - asi to hodně pomůže tomu, aby se do tohoto vyloženě tržního prostředí nastěhovaly další firmy.
- až němci zjistí, že jejich výrobky moc netáhnou v EU, v Indii, v Rusku nebo v Číně, protože vsadili na elektrifikaci, kde budou mít asijské výrobky nejspíš vždy navrch kvůli ceně, tak u nás nejspíš sbalí krám a pár autíček pro věrné zákazníky smontují ve Wolfsburgu. Když budeme moc hodní, tak u nás nechají alespoň montovnu baterií, ale pouze za podmínky, že bude mzda stále na poloviční úrovni turka v německé fabrice a v případě problémů pomůže zase nějaký antivir.
Viva naše česká pýcho.