[Škoda News III]

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jak se vám líbí Fabia III (známka jako ve škole):
1 55 %  45%  [ 55 ]
2 34 %  28%  [ 34 ]
3 17 %  14%  [ 17 ]
4 8 %  6%  [ 8 ]
5 7 %  5%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 121

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 3. 8. 2020 17:26

ze, nejhnusnejsi by mel jit logicky z kola ven :D
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 3. 8. 2020 17:47

tak od začátku měla být škoda low cost, místo toho začala vyrábět superba a kodiaqa a vw pořád vyrábí caddy life :D
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Ingos 3. 8. 2020 18:21

kurtoid píše:
zacatek156123 píše:Když už udělali Cupru, která jasně zbytečně konkuruje co mají jiné značky v koncernu, proč jde Seat s cenou taky nahoru?

Seat je proti Škodě downgrade to už je lepší koupit si Toyotu/Ford/PSA.


S tou Cuprou to nějak nechápu? Kterým koncernovým autům to konkuruje? Třeba naftové koktávce éres? Nenech se vysmát.

Seat je downgrade?

Poslední generace vozů:

Segment A: na chlup stejná auta

Segment B: Ibiza má novou pratformu o 4 roky dříve než Fabia 4 a je to o třídu větší auto než současná velmi zastaralá trojková fábka

Segment C: Leon měl od začátku Led světla, první ve své třídě. S faceliftem přišla elektronický ručka. Držel krok s Golfem. Koktávka el. ručku nedostala a ledky měla později. Obě auta znám velmi dobře a kvalita interiéru oktávky mi přijde proti Leonu úsměvná. Nová generace Octavia a Leon jsou v technice defacto dvojčata.

Segment D: Škoda má Superb, což je super auto, které imho Škodu vytáhlo hodně nahoru. Seat na tento segment vzhledem k zákazníkům v průměru o 10 let mladších než v případě VW nemířil až na jeden případ, kdy ta slátanina z audiny dopadla tragicky.

Segment B v SUV: Arona tady byla o dost dřív než Kamiq. Kamiq je imho lepší, ale taky dražší.

Segment C v SUV: Karoq se s Arecou dělají na stejné lince, Škoda má Kodiaq a Seat montuje na stejném pásu klon dlouhého tiguana. Velmi podobná (kvalitativně) auta.

Kde je tedy ten downgrade? Navíc technika je obdobná, motory a převodovky pochází vesměs ze stejných závodů.

Fakt bych asi potřeboval tu tvoji myšlenku pochopit hlouběji.

Btw jsmě měli auto od Audi, VW, Škody i Seatu, takže na žádnou značku nejsem vyloženě zatížený a alergický.


Cupra má být něco podobného jako Citroen DS. Zkrátka prodat to stejné dráž, než se znakem Seat. Osobně jsem to taky nepochopil a to jsem se podílel na náběhu Cupra Ateca :D Jenom to, že je pouze velmi omezený počet servisů, které ti to auto můžou servisovat je debilní.
Už jsem to tu psal. Nějaký člen představenstva se o půl noci probudil s vizí značky CUPRA, druhý den to řekl svým poskokům, ti se postavili do pozoru, svorně zasalutovali, vytáhli indulony a začali na tom dělat.
A takhle nějak tenhle projekt vznikl a nikoho nezajímalo kolik co stojí, CUPRA bylo zaříkávadlo na prachy.

S tou lepší výbavou nebo lepší platformou máš pravdu, ale to je dáno Španělskou náturou. Oni si umí věci vyřvat. Ve Škodě všichni lížou ***** a Němci jsou polobozi, ve Španělsku si z nich do gatí nesero.u.
Pro Atecu Cupru Special edition chtěli 20" kola na omezenou sérii 2500 aut. Vyřvali si je. Chtěli speciální lak, který byl ve výrobě pouhopouhých pár měsíců. Vyřvali si ho. Všechno nereálně termíny, dodavatelé ve skluzu, ale nějak se to udělalo. Ve Škodě něco nereálného.

Techniku už dnes mají všechny 3 značky podobnou, záleží ale hodně na naladění, to už je na každé značce.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 8. 2020 18:25

Na podbnych kravinach kdy se z mejnstrimu dela premie vylamal zuby kazdy. Citron a ds. Ford a vignale. Seat a cupra.

Nikdo nebude chtit tictovku s peti servisama v cr nebo si to jet kupovat 200 km kdyz je jiny diker za rohem.
anonymni

Odeslat příspěvekod yoz 3. 8. 2020 18:27

Oni si umí věci vyřvat. Ve Škodě všichni lížou ***** a Němci jsou polobozi, ve Španělsku si z nich do gatí nesero.u. PRESNE TAK!
zijem v zahranici a ty si tiez vedia vyrvat ked nieco chcu a nemci su Tu tiiisko tichucko,
uz to vidim ako zas cesi v auguste budu oplakavat" 68" ALE ze ich totalne ovlada nemecka masineria to uz "nevidia" vzdy je lahsie prskat hnev na Ru ked su daleko..ako kopnut do sikanistu odvedla, co vas drzi za ko ule ))
'ale to vsetko vdaka cz sk naature,mentalite,, a pritom sikovny ludia sa najdu)
yoz
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 8. 2020 18:33

Zadna cz sk natura neni.
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 8. 2020 18:39

Tak ono pujde celkove o utlum autoprumyslu v Evrope a logicky se zahranicni majitele uz nechteji moc delit o zisk... Budeme paberkovat na levnych modelech s miimalnimi zisky a pak to pujde do kopru. Nemci si prosadi a zadotujou elektro, spalovaky brzo vytlaci ze silnic.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 8. 2020 18:42

Nemohl bys ty svoje scifi sirit treba jen ve dvou trech vlaknech? Opravdu to musis coat vsude?
anonymni

Odeslat příspěvekod -pb- 3. 8. 2020 18:44

a migranti budou dostávat poukazy na elektromobily :D
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 8. 2020 19:16

Edit
Naposledy upravil Anonymous dne 3. 8. 2020 19:21, celkově upraveno 1
Důvod: OT
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurtoid 4. 8. 2020 07:55

Ingos píše:
Cupra má být něco podobného jako Citroen DS. Zkrátka prodat to stejné dráž, než se znakem Seat. Osobně jsem to taky nepochopil a to jsem se podílel na náběhu Cupra Ateca :D

S tou lepší výbavou nebo lepší platformou máš pravdu, ale to je dáno Španělskou náturou. Oni si umí věci vyřvat. Ve Škodě všichni lížou ***** a Němci jsou polobozi, ve Španělsku si z nich do gatí nesero.u.
Pro Atecu Cupru Special edition chtěli 20" kola na omezenou sérii 2500 aut. Vyřvali si je. Chtěli speciální lak, který byl ve výrobě pouhopouhých pár měsíců. Vyřvali si ho. Všechno nereálně termíny, dodavatelé ve skluzu, ale nějak se to udělalo. Ve Škodě něco nereálného.

Techniku už dnes mají všechny 3 značky podobnou, záleží ale hodně na naladění, to už je na každé značce.


Tak Cupra je prostě v plenkách a je možné, že nás ještě hodně překvapí, ale to chce třeba dalších 10 let. Zatím je to samo zbytečná splácanina z existujících modelů, to už i to DS je alespoň trochu své.

No, moje hlavní reakce se týkala toho postu Seat vs Škoda, kdy Seat ten člověk pznačil jako downgrade, což jsem opravdu nepochopil. Ty, člověk zasvěcený, samo uznáš, že je to nesmysl - Španělé jsou prostě na naprosto stejné technické úrovni a některé modely mají v "současné" vw technice daleko dřív než Škoda.

Ještě k té reakci na to, kde byl Seat před 10 lety - ta auta měla obdobnou techniku jako VW, byla tam možnost haldexu u spousty modelů, byly ostré verze, byly i oplastované pseudoterenní "krásky"...

Jako to vnímání Seatu jako nějaké ***** značky vzniklo nejspíš kvůli prvnímu Toledu, které se střetlo s daleko lepší první oktávií - je ale třeba si uvědomit, že když Toledo začalo, tak Škoda produkovala Favorit a Felicie, zázrak to techniky, se objevila až třetí rok výroby Toleda. Takže nějaké kecy o tom, že Škoda byla za posledních 30 let vždy dál jsou fakt taková ta česká komedie ve stylu troubíků z vesnic, kteří si nikdy nic jiného než Fabii nebo Octavii nekoupí.
kurtoid
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod zacatek156123 4. 8. 2020 10:03

Kdo se tady baví že to bylo vždy? Ale od doby první Fabie a Octavie neměl Seat konkurenční auto které by bylo lepší. Pro Superba nikdy konkurenci neměl a s nástupem SUV taky nic nedokázal, prodeje mluví za sebe, ikdyž dostává vše první, tak z toho nedokáže těžit.

Mainstreamove auto minule generace Leon vs Octavia jde jasně pro Octavii, především v interiéru je Leon jasný downgrade.

Když se oddělila Cupra jako "premiova/sportovní" značka nevidím důvod držet Seat jako hodnotnou značku dále, pokud má být mířena na mladé tak její levnost by měla být ještě větší prioritou a ne se blížit/rovnat ceně škody která je mířena pro jiný typ lidí o které se navíc říká jak není dostatečně cenově agresivní...
zacatek156123
Nováček

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 4. 8. 2020 10:45

Ingos píše:Navíc např. odbory už s novým šéfem mluvily a on jasně řekl, že vždy kope za svůj tým.

kdo by čekal, že nový šéf řekne cokoliv jiného, je naprostý idiot :D
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 4. 8. 2020 10:53

tým VW
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurtoid 4. 8. 2020 13:18

zacatek156123 píše:Kdo se tady baví že to bylo vždy? Ale od doby první Fabie a Octavie neměl Seat konkurenční auto které by bylo lepší. Pro Superba nikdy konkurenci neměl a s nástupem SUV taky nic nedokázal, prodeje mluví za sebe, ikdyž dostává vše první, tak z toho nedokáže těžit.

Mainstreamove auto minule generace Leon vs Octavia jde jasně pro Octavii, především v interiéru je Leon jasný downgrade.

Když se oddělila Cupra jako "premiova/sportovní" značka nevidím důvod držet Seat jako hodnotnou značku dále, pokud má být mířena na mladé tak její levnost by měla být ještě větší prioritou a ne se blížit/rovnat ceně škody která je mířena pro jiný typ lidí o které se navíc říká jak není dostatečně cenově agresivní...


Trojkový Leon mám a s trojkou oktávkou jsem něco najezdil. Leon jsem kupoval hlavně kvůli designu a kvalitě interiéru - třeba je to ale tím, že mám FR, takže se mi to líbí. Oktavie měly středový tunel, se kterým jde lomcovat o centimetry, vrzající madla dveří tvarem ve stylu devadesátých let a celkové pojetí přístrojovky, kterou bych přirovnal k designérskému cvičení učňů druhého ročníku, kteří si vzali nějaké 10 let staré auto a plácli do něj displej, mě prostě nebralo. Nuda. Totální nuda. Řekl jsem už slovo nuda?
kurtoid
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků