Dotazy k možné koupi RS 2.0 TFSI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 14. 12. 2011 21:45

Navic cisilka na tachometru jsou pri prodeji velmi orientacni az matouci :-P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 12. 2011 21:47

Souhlas, v našich podmínkách extrémně oriantační
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 12. 2011 07:49

MELLO píše:A budeš s tím jezdit za 6,217?

Budu spokojen, kdyz se vlezu do 6l:-)

-- 15. 12. 2011 06:54 --

michelin píše:2.0TFSI je podle techničáku 12.5 město 7 mimo 9 kombi, ale toto se málokdy povede i s lehkou nohou :-D ale ta co tam uvádíš už nebude asi TFSI, ale TSI tam si to pápne určo o něco míň :hm

Tak ten technicak bych chtel opravdu videt.
Vsude je kombinace 7.8-7.9l, coz je mene nez 1.8T.
Napriklad: http://www.novinky.cz/auto/testy/115658 ... ohled.html

A srovnani s 1.8T:
Zatím jsou dostupné informace o specifické spotřebě (viz graf ve fotogalerii), které říkají, že v často používaných nízkých a středních otáčkách došlo ke snížení spotřeby o 2 až 6 %, při současném zvýšení výkonu a točivého momentu nového motoru. Motor v Audi A3 má mít v kombinaci s převodovkou DSG kombinovanou spotřebu 7,9 l/100 km, s použitím manuální převodovky ( tedy bez hydraulického systému, který ovládá řazení v DSG) by mohlo dojít k další nepatrné úspoře v řádu desetin litru.
http://www.auto.cz/motor-2-0t-fsi-147-k ... uset-16849

-- 15. 12. 2011 06:56 --

michelin píše:ale ta co tam uvádíš už nebude asi TFSI, ale TSI tam si to pápne určo o něco míň :hm

Je to OII RS 2.0 TFSI 2009. Nejsi nekaky zmateny ?

-- 15. 12. 2011 07:05 --

King of Potato People píše:mfilip za 270 se dá koupit RS s nájezdem do kila...

nebo 1,8 TSI to samé a vždy bez úpravy N1...

zbytečné řešení. auto s 200-250tkm u nás ještě prodáš auto s 350-400tkm už ne.

tedy těch 50k navíc mi nepřipadá jako past, navíc je to cca 0,5kč za ujetý km... což imo absolutně neodpovídá.

Mas pravdu, vsechny tyto veci zvazuji. Za 10 let bude mit hodnotu par desitek tisic, jako moje soucasna O1, ten najezd bude hrat roli, ale ne mozna takovou vzhledem k cene.
Auto budu mit k dispozici cast vikendu, takze si jej budu moct prohlednout v klidu a vyzkouset sve trasy. Tech 5 mist je pro mne zatim velka prekazka, ale kdyby 4 mista znamenala dalsi snizeni ceny, nekam k 200 000 Kc, tak bych to bral. Par tisic mne bude stat prestavba na osobni auto. I kdyz 50 000 Kc jsem schopen nasetrit ze 2 platu. To auto ma jasny puvod.

-- 15. 12. 2011 07:10 --

King of Potato People píše:mfilip za 270 se dá koupit RS s nájezdem do kila...

Pri velkem stesti mozna ano. Nyni jsem nasel nejlevnejsi za 309tkc
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davy 11 15. 12. 2011 09:08

Jezdit s RS do 6L? to chce mít tedu sakra pevnou vůli. Můj rekord při běžném provozu byl 6,5L. To byla nudná jízda z davem na 5a 6 st a rychlostech max do 100. Jinak průměr jak všichni ostatní. Začátky 11-12L a ted 10. Přeci jen to auto mám pro radost a chci si ho užít. Jezdit stím do 6 l určitě jde ale popírá to veškerou logiku věci a v některých případech snad i bezpečnost na silnici.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy407 15. 12. 2011 09:44

mfilip píše:
michelin píše:ale ta co tam uvádíš už nebude asi TFSI, ale TSI tam si to pápne určo o něco míň :hm

Je to OII RS 2.0 TFSI 2009. Nejsi nekaky zmateny ?

Od 11/2008 je tam 2.0 TSI (CCZA), oproti drivejsi 2.0 TFSI (BWA) ma predepsany jen N95, jestli se nepletu.
tommy407
Nováček

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 12. 2011 09:54

davy 11 píše:Jezdit s RS do 6L? to chce mít tedu sakra pevnou vůli. Můj rekord při běžném provozu byl 6,5L. To byla nudná jízda z davem na 5a 6 st a rychlostech max do 100. Jinak průměr jak všichni ostatní. Začátky 11-12L a ted 10. Přeci jen to auto mám pro radost a chci si ho užít. Jezdit stím do 6 l určitě jde ale popírá to veškerou logiku věci a v některých případech snad i bezpečnost na silnici.

Ja jezdim v beznem provozu za beznych podminek, proto mam beznou spotrebu jako bezna auta, se kterymi se bezne jezdi na beznych silnicich v beznych mestech a na beznych silnicich mezi beznymi mesty. Nepopira to zadnou logiku, to ze uvazuju o RS neznamena, ze s tim musim porad jezdit jako bych mel RS. Chci s tim jezdit bezne v ramci predpisu a nemam s tim nejmensi problem a vubec nechapu, co s tim ma spolecneho nejaka bezpecnost na silnici.
V mem avaturu vidis udaje z cca 146 km cesty z Jeseniku do Ceskeho Tesina. Pres Bruntal, Opavu, Hlucin, Ostravu, Bohumin, Karvinou .... co ti na te prumerne rychlosti na ceste, kterou mozna nekteri konkretne znaji, konkretne pripada, ze by mohlo ohrozit bezpecnost na silnici ?

-- 15. 12. 2011 08:56 --

tommy407 píše:Od 11/2008 je tam 2.0 TSI (CCZA), oproti drivejsi 2.0 TFSI (BWA) ma predepsany jen N95, jestli se nepletu.

Ano, ja nevim, o cem michelin mluvi ...
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davy 11 15. 12. 2011 10:19

Tak ono jezdit za š 120 a nahánět ho 70kmh může být super zážitek. Idkyž asi jak pro koho. Netvrdím, že se nejde dostat pod 6l ale rozhodně ne vždy a už vůbec ne při sebemenším využití potencionálu motoru. Já třeba jedu 35km na Brno. Když jedu na pohodu sem tam někoho předjedu tak tam dorazím s cca 8l s potřebou. Pak jak kretén hledám 10 min parkovací místo u nemocnice a hned je tam průměr 10. Hold jsou situace které člověk nevlivní.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 12. 2011 10:25

davy 11 píše:Tak ono jezdit za š 120 a nahánět ho 70kmh může být super zážitek. Idkyž asi jak pro koho. Netvrdím, že se nejde dostat pod 6l ale rozhodně ne vždy a už vůbec ne při sebemenším využití potencionálu motoru. Já třeba jedu 35km na Brno. Když jedu na pohodu sem tam někoho předjedu tak tam dorazím s cca 8l s potřebou. Pak jak kretén hledám 10 min parkovací místo u nemocnice a hned je tam průměr 10. Hold jsou situace které člověk nevlivní.
Na 1. dve vety nebudu reagovat, protoze jsou to kraviny. K dalsim vetam reknu tolik: mam garaz, neparkuju v mrazech venku, temer nejezdim kratke trasy do 5-10 km, jezdim mimo dopravni spicky, nejezdim dalnice, nestojim v kolonach, zacpach, nemusim hledat misto k parkovani, 90% cest znam jak sve boty, vim, jakou rychlosti jet, abych chytl zelenou vlnu ... staci ti tyto veci, abys pochopil, ze tve prvni 2 vety jsou opravdu kraviny ?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davy 11 15. 12. 2011 10:37

V tom případě tvůj průměr nemá žádnou vypovídající hodnotu protože je prováděn bud na jiné planetě nebo v laboratorních podmínkách :mrgreen: . Chodím sem docela často ikdyž nepřispívám každopádně by mě pak ta tvá spotřeba zajímala. Já třeba každý den min 1-3 vytočím motor do 6tis otáček. Prostě si užiju ten výkon a zážitek ze zrychlení při předjíždění. Škoda že budeš o tohle ochuzen.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michelin 15. 12. 2011 10:43

mfilip píše:Tak ten technicak bych chtel opravdu videt
Vsude je kombinace 7.8-7.9l, coz je mene nez 1.8T..


Kopírovat ti ho nebudu ;-) jsou jsou to hodnoty z TP Audi A3 2,0 TFSI 147 kW 2006.

mfilip píše:Je to OII RS 2.0 TFSI 2009. Nejsi nekaky zmateny ?


Nikoliv, protože od 11/2008 se používá označení toho motoru TSI, jak psal Tommy407, jen ty tady pořád něco píšeš o TFSI :-) ale abych ti nekřivdil tak označení TFSI pro tento motor používá pořád Audi.

Btw kolega co má RSko necelý rok tak s ním dal Martin > Zlín za 5,4 . Ale těžký klobouk :-) a nebylo to RS Diesel :-D
Poslední věta před smrtí: "Pusť mě k tomu, já tomu rozumím."
michelin
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 12. 2011 10:52

davy 11 píše:V tom případě tvůj průměr nemá žádnou vypovídající hodnotu protože je prováděn bud na jiné planetě nebo v laboratorních podmínkách :mrgreen: . Chodím sem docela často ikdyž nepřispívám každopádně by mě pak ta tvá spotřeba zajímala. Já třeba každý den min 1-3 vytočím motor do 6tis otáček. Prostě si užiju ten výkon a zážitek ze zrychlení při předjíždění. Škoda že budeš o tohle ochuzen.

Ja sem chodim minimalne 6-7 let a lidi, kteri mne tu znaji vzdy vedi, ze vzdy rikam, za jakych podminek sve spotreby dosahuji a ze mam k tomu podminky. Nerikam, ze ji dokaze mit kazdy.
Mimochodem se te zkusim zeptat znovu, co se ti konkretne na prumerne rychlosti v mem avataru nezda na dosazenych 146 km a te konkretni trase. Mne jako laboratorni ci z jine planety neprijde. Je to cesta mezi okresnimi mesty, cast z toho po obcich.
Mimochodem podruhe: vzdy rikam, ze k dosazeni nizsi spotreby prispiva spise razantnejsi nez velice pozvolny rozjezd na pozadovanou rychlost. Na 6 000 1.8T nevytacim, ale 4500-5 000 ot mam pri zahratem motoru na II. stupen temer pri kazdem rozjezdu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davy 11 15. 12. 2011 11:04

Otázkou zůstává jestli ty hodnoty z avataru jsou pravidlem či prostě přálo štěstí na provoz nebo dokonce jde o jízdu v noci. Dá se takový výsledek opakovat vícekrát po sobě? dále je otázka co se děje po vytočení 2rychl st na 5tis. Řadíš za 3 nebo rovnou za 5? Pokud to první nedá se jet s RS za 6l. Pokud to druhé nejedná se o dynamickou jízdu.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 12. 2011 11:07

michelin píše:Kopírovat ti ho nebudu ;-) jsou jsou to hodnoty z TP Audi A3 2,0 TFSI 147 kW 2006.

Ja zase mluvim o OII RS, tak nejak moc netusim, co s tim ma A3 spolecneho.
Mimochodem zkus se podivat do toho sveho TP.
I tady se mluvi o kombinaci jine nez tebou uvadene 9.1l. Dokonce je uvedena mira7.7l.
http://audi.katalog-automobilu.cz/autom ... p-2-0-tfsi

michelin píše:Nikoliv, protože od 11/2008 se používá označení toho motoru TSI, jak psal Tommy407, jen ty tady pořád něco píšeš o TFSI :-) ale abych ti nekřivdil tak označení TFSI pro tento motor používá pořád Audi.

Psal jsem, ze je ta konkretni RS registrovana v 01/2009.
Neni to datum vyroby. Je vyrobena pred listopadem a ma starsi oznaceni TFSI.

michelin píše:Btw kolega co má RSko necelý rok tak s ním dal Martin > Zlín za 5,4 . Ale těžký klobouk :-) a nebylo to RS Diesel :-D

Ty si s nim jel osobne ?

-- 15. 12. 2011 10:14 --

davy 11 píše:Otázkou zůstává jestli ty hodnoty z avataru jsou pravidlem či prostě přálo štěstí na provoz nebo dokonce jde o jízdu v noci. Dá se takový výsledek opakovat vícekrát po sobě? dále je otázka co se děje po vytočení 2rychl st na 5tis. Řadíš za 3 nebo rovnou za 5? Pokud to první nedá se jet s RS za 6l. Pokud to druhé nejedná se o dynamickou jízdu.

V avataru mam 4.6, pod 6.0 jsem to schopen zajet vzdy. Ano da se takovy vysledek v lete opakovat. Nikde nepisu, ze RS kupuju pro dynamickou jizdu ... psal jsi o tom, ze 1-3x denne vytacis RS do 6 000 ot a ja ti napsal, ze 1.8T vytacim do 4500-5000 ot. na II stupen pri kazdem rozjezdu na rychlost, kterou chci udrzovat a jezdim v rychlostnich limitech + 10-20 km/h ... s cim mas porad problem ?

-- 15. 12. 2011 10:22 --

davy 11 píše:Otázkou zůstává jestli ty hodnoty z avataru jsou pravidlem či prostě přálo štěstí na provoz nebo dokonce jde o jízdu v noci. Dá se takový výsledek opakovat vícekrát po sobě? dále je otázka co se děje po vytočení 2rychl st na 5tis. Řadíš za 3 nebo rovnou za 5? Pokud to první nedá se jet s RS za 6l. Pokud to druhé nejedná se o dynamickou jízdu.

Jeste ti klidne muzu rict, ze ve meste lechtam V. stupen na 1 500 ot pri konstantnich 60 km.h-1.
Spotreba je 3.8-4.3l/100 km dle PP. Kdyz ty teda pojedes konstantnich 60 km/h na II. stupen ve 3 500ot. se spotrebou takovych 7.7-8.0 l/100km, tak si opravdu budes pripadat "dynamictejsi" a spravne sportovni s pocitem, ze takto se musi jezdit, protoze to je RS nebo 1.8T ?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davy 11 15. 12. 2011 11:34

Problém? Přeci žádnej. Normálně probírámé svoje jízdní styly. Já jsem aktivní řidič takže mě jízda na spotřebu nic neříká. Ty to máš třeba jako zálibu. Samozřejmě jsem si to několikrát vyzkoušel. Udržovat plynulou jízdu, předvídat, dobrždovat s citem a přes rychlost, nevytáčet motor atd. Bla bla bla. V 90% mé jízdy mi to nevychovuje. Už mám s RS něco naježděný a vím jak se to auto chová. 2.0TFSi určitě není rozežraný motor. Já třeba letos točil chorvatsko tam za 10.5 a na zpět za 11l. Kde to šlo 180-200kmh. Jinak průměrná rychlost 130kmh. Když už ale u nás jedu průměr kolem 8l tak už se hodně nudím.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 12. 2011 11:47

Se sluzebnim autem a byt kazdy den na cestach, tak bych taky samozrejme jezdil jinak. Ale je to me soukrome auto, platim je svymi penezi, 90% jezdim trasu 30km do prace a 30 km zpatky v beznem rannim nebo podvecernim provozu. Jsem uz asi starsi na to, abych musel predjizdet vsechno, co vidim pred sebou a vyhovuje mi ted normalni jezdeni v ramci limitu +/- 10-20 km/h, tedy vicemene s davem. A samozrejme mne to bavi.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků