Dotazy k možné koupi RS 2.0 TFSI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 19. 7. 2014 10:13

Včera jsem viděl nějaké Slováka s bílými semišovými nebo vlněnými potahy, asi nějaký bača :D
Už jen zvenku to vypadalo hnusně, navíc v tom horku to musí být super.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 19. 7. 2014 10:49

Já viděl v Q7 potahy s motivem "zebry" (šedý potah s černými pruhy). Naposled jsem to viděl u dědy v Žigulu :D
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CapsLock 19. 7. 2014 11:31

mfilip píše:Senzor tlaku v pneu asi nemas.
Mas na mysli zrejme kontrolu tlaku v pneu. Ta ale neni na zaklade senzoru tlaku v pneu, ale sleduje pocet otacek jednotlivych kol po kalibraci a pokud se zacne lisit, upozorni na to kontrolkou.
Kdyz budes menit pneu, tak bude pravdepodobne svitit a budes muset kalibrovat delsim stiskem tlacitka.



Díky moc, to jsem pořád nějak nechápal, jak to sakra funguje, už je mi to jasný. No a na kolik to foukáte?

-- 19. 7. 2014 12:33 --

A ještě, má to dvouhmotový setrvačník?
CapsLock
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CapsLock 19. 7. 2014 16:45

Nezkoušel jste někdo, jestli jde sundat to logo RS? Vepředu i vzadu. Na masce by to asi šlo prostě odlomit, je to přivařený na mřížce, ale jak vzadu, tam je to přilepené? dík.
CapsLock
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 19. 7. 2014 17:15

Pry se to "odrezava" vlascem.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod coxxi 20. 7. 2014 06:37

davy 11 píše:Již dvakrát mi odešla zapalovací cívka. To je ale oprava po 1000,- kč. Jinak motor drží. Se spotřebou oleje je třeba počítat. Osobně neznám nikomu komu by nebral. Ja jsem na 1L na 3tis km. Vzhledem k ostatní bez udržbovosti olej neřeším. Nepomohla ani změna olejů. Výměny dělám od 10-15 tis. km.


Na zapalovaci civky byla svolavacka, alespon u SEATU a menili je bezplatne.

Ja mezi servisem (pevnej 15tiskm) dolejval max 2 litry, vetsinou spis jen jeden.

Nevim, jestli to na spotrebu oleje ma vliv, ale s nerozumem tankuju jen N98. To bude asi tak jedinej rozdil ... :)
coxxi
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 21. 7. 2014 13:14

mfilip píše:Mozna tvuj.
Imho fair cena


nevím, kdo tady několikrát psal o chipování a o plynu vs. nižší spotřeba, tady to máš dva v jednom ;-)
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod CapsLock 23. 7. 2014 16:47

P7230139.JPG


Ahoj lidi, dnes jsem četl ve světě motorů - speciál ojetiny, že 2.0 TFSI má tragický problém s turbodmychadly. Slyšel jste o tom někdo? Nebo spíš řešil jste to někdo?
CapsLock
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 23. 7. 2014 18:37

nemyslel spíš pan redaktor regulační ventil obtoku turba - tu praskající membránu? Pokud ano, tak je to záležitost litru a je zase na 100tis km klid..

-- 23. 7. 2014 18:39 --

nedokážu si představit, že by praskla skřín turbodmychadla a auto potom normálně jelo jen se sníženým výkonem...asi půjde fkt o ten ventil, takže naprostá prkotina...výměna na 10minut...
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod palmexman 23. 7. 2014 20:11

Dyk to má 200 koňader, tak se nedivím, že praskne skříň.
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
_________________
mám: Rapid Monte Carlo 1.2TSi 81kW
jezdil jsem: Golf mkV ,Twingo,Octavia2, Civic G8 1.8iVtec, Rapid Spaceback 1.2TSi 81kW
palmexman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2014 22:55

Z toho by mi praskla stáj ;-)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CapsLock 23. 7. 2014 23:42

Mě to bylo nějaký divný. Všude je ten motor chválen, jak za jízdní výkony, tak za dlouhověkost a tady napíšou toto. Ale za to pan redaktor asi "nemůže". Tyhle rozumy o motorech přebírají od jakýchsi zkušených mechaniků, kteří ty motory znají. Někde to tam teda píšou. Nebo je možné, že to bylo přebráno z německé verze a jen špatně přeloženo, těžko povedať.
Ale na jejich obranu nutno říci, že v tom čísle se věnují tuším 15 u nás nejprodávanějším ojetinám a u všech řeší naprosto všechny motory, které se kdy v těch autech vyskytovaly. Takže těch motorů tam řeší opravdu hodně.

No a pokud jde o tu membránu nebo co, fakt je to tak běžné?
CapsLock
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 25. 7. 2014 19:21

ten ventil byl v průběhu výroby několikrát upraven - současná verze myslím že to je F už je vychytaná a měla by vydržet. Každopádně to fakt není žádná tragédie to jedno za 4 roky vyěnit a mít klid...
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 25. 7. 2014 20:43

Pokud myslí pan redaktor tou "skříní" housing turba, tak ty opravdu nepraskají, o tom slyším prvně. Neříkám, že se to nemůže stát, ale jsou to hodně výjimečný případy. Na 99% je to ventil, jak píše Lumpo.
Vůbec bych se toho neděsil, zase nemusíš řešit zatuhlý VNT lopatky u dieselů, což je poněkud horší situace :-)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod mfilip 27. 7. 2014 08:42

Tomas B píše:
mfilip píše:Mozna tvuj.
Imho fair cena


nevím, kdo tady několikrát psal o chipování a o plynu vs. nižší spotřeba, tady to máš dva v jednom ;-)

ano psal, ale nasledne zavrhnul, takze to muj sen opravdu neni.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků