Problém u 1,2TSI 66/ 77 kW

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 20:24

Takže co jsem vyčetl v SM a něco je i na netu, problém asi zatím nevyřešen, což je téma "nasírací".Doufám že na to bude aspoň nějaká kulance, když koncern davá jen dva roky záruku.Kde jsou ty časy kdy měli spolehlivé motory..... :hm

1) Zablokovaná regulace turbodmychadla (teplem), o tom jsme věděl....odchází také turbo,už dělají nějakou třetí variantu.
2) Přeskakuje rozvodový řetěz. (to vidím jako těžkej průser)


Pokud máte někdo nějaké info, tak sem s ním....

Lze u škodovky prodloužit záruka do 1 roku po koupi?
Naposledy upravil T.E.CH dne 12. 5. 2011 21:03, celkově upraveno 1
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pma 12. 5. 2011 20:45

Dodatecne zaruku prodlouzit nelze.
pma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 12. 5. 2011 20:53

ad 2) ví se aspoň proč, respektive zda tomu jde předcházet?

Neměla problémy s řetězem i 1.8TSI?
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 21:05

No dávají tam nějakej "pevnější" řetěz bo co.Ale až teď od května....to z minula se bude muset asi řešit na jakoby závadu.Svolávačka asi nehrozí... :twisted:
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 12. 5. 2011 21:20

nojo to sou ty pidi motory vyhoneny turbem 8-) uzivejte si papirovy snizovani emisi, snizovani nakladu a downsizing
-Adult Content
-Mystery
-Romance
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sparrow75 12. 5. 2011 21:23

jak svolávačka nehrozí :hm
tchánovi ted přišel dopis od Hondy že se má dostavit do servisu ohledne nějakého problému u předních světel a to je Jazz z roku 2003.
At jde škodovka fakt do *****. :-(
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 12. 5. 2011 21:43

T.E.CH píše:1) Zablokovaná regulace turbodmychadla (teplem), o tom jsme věděl....odchází také turbo,už dělají nějakou třetí variantu.
2) Přeskakuje rozvodový řetěz. (to vidím jako těžkej průser)

Takže nic nového. S prodlouženou zárukou do 120 tkm to nevidím jako zásadní problém - pokud se něco má stát, za tu dobu se to stane. Takže přinejhorším budu mít nový motor s vyřešenými rozvody (neupravuje se jen řetěz, ale prý celá soustava kolem rozvodů) a/nebo s novým turbem s pořešenou regulací obtoku vzduchu. Pokud bude vše držet, nechám ve 120 preventivně vyměnit řetěz za nový posílený a budu jezdit. Turbo je Garret, tudíž se za tu dobu určitě dostane do prodejní sítě a půjde koupit za rozumný peníz podobně jako dnes na TDI.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 5. 2011 21:43

Svolavacky jsou akorat kvuli bezpecnostne vyznamnym prvkum, motor nikoho nezajima, to zaplati zakaznik. Zlaty stary popelnice s chlapackym plnohodnotnym motorem 8-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 21:43

Je to jen můj odhad.... kdyby to měli preventivně dělat každému, asi by to byla morda.Takže odhaduji že to bude jen na kulanci, při nějakém problému, jinak to nechají bejt.Samozřejmě v záruce to budou řešit, to jasné, ale jinak.....no uvidíme.
Honda je jiná kapitola, tam je záruka v pohodě, osobní zkušenost, ale taky se to země od země řeší různě.
Třeba u Civiku v DE měnili tlumiče (tloukly-jinak byli funkční) všem automaticky při garančce.V ČR jen tomu kdo si stěžoval....
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 12. 5. 2011 21:44

JardaB píše:Svolavacky jsou akorat kvuli bezpecnostne vyznamnym prvkum, motor nikoho nezajima, to zaplati zakaznik. Zlaty stary popelnice s chlapackym plnohodnotnym motorem 8-)

Jako bys měl v omeze motor první.

-- 12 kvě 2011, 21:45 --

T.E.CH píše:Je to jen můj odhad.... kdyby to měli preventivně dělat každému, asi by to byla morda.Takže odhaduji že to bude jen na kulanci, při nějakém problému, jinak to nechají bejt.Samozřejmě v záruce to budou řešit, to jasné, ale jinak.....no uvidíme.
Honda je jiná kapitola, tam je záruka v pohodě, osobní zkušenost, ale taky se to země od země řeší různě.
Třeba u Civiku v DE měnili tlumiče (tloukly-jinak byli funkční) všem automaticky při garančce.V ČR jen tomu kdo si stěžoval....

Já jsem v klidu právě proto, že těch 120 tkm v záruce najedu. Jestli se s tím něco má stát, tak se to "stihne".
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 5. 2011 21:45

m4lcolm píše:
T.E.CH píše:1) Zablokovaná regulace turbodmychadla (teplem), o tom jsme věděl....odchází také turbo,už dělají nějakou třetí variantu.
2) Přeskakuje rozvodový řetěz. (to vidím jako těžkej průser)

Takže nic nového. S prodlouženou zárukou do 120 tkm to nevidím jako zásadní problém - pokud se něco má stát, za tu dobu se to stane. Takže přinejhorším budu mít nový motor s vyřešenými rozvody (neupravuje se jen řetěz, ale prý celá soustava kolem rozvodů) a/nebo s novým turbem s pořešenou regulací obtoku vzduchu. Pokud bude vše držet, nechám ve 120 preventivně vyměnit řetěz za nový posílený a budu jezdit. Turbo je Garret, tudíž se za tu dobu určitě dostane do prodejní sítě a půjde koupit za rozumný peníz podobně jako dnes na TDI.


No jo,máš pravdu, ale co asi budou říkat ti co maj=i záruku jen 2 roky a jezdí málo.... :hm
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 5. 2011 21:46

Tak 120tkm to snad vydrzi, problem vidim spis v tom, ze az se vseobecne rozsiri, jak ty motory stoji za hov.o, bude to prodejne spis za symbolickou cenu.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 12. 5. 2011 21:46

T.E.CH píše:No jo,máš pravdu, ale co asi budou říkat ti co maj=i záruku jen 2 roky a jezdí málo.... :hm

odpověď máš hned nad svým příspěvkem :-D

Ostatní mají smůlu. Vím, co problémů jsem měl po skončení záruky s první Fabií kolem 30 tkm - všechno věci, která bych dnes měl na záruku.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod JardaB 12. 5. 2011 21:48

m4: ja v Omeze motor nikdy nemenil, jen resil drobne problemy - ale nikdy me nenechal ve stychu... A to byly kary stoceny urcite z pul mega.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 12. 5. 2011 21:50

JardaB píše:m4: ja v Omeze motor nikdy nemenil, jen resil drobne problemy - ale nikdy me nenechal ve stychu... A to byly kary stoceny urcite z pul mega.

jj ja ten svuj motor nak nechapu, to ma namotano par stovek tisic, udrzba spociva v tom ze se vymeni obcas olej kdyz uz moc dlouhu sviti kotrolka a porad to slape jak hodinky :D 8-)
-Adult Content
-Mystery
-Romance
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků