Felicia 1.3> po vyčištění škrt.klapky lítaj otáčky

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dodo677 28. 2. 2011 18:05

Zdravím,
sem hrdým majitelem Felice 1.3MPi 40kW r.v.99. :lol: Filcka má nalítanéch kolem 150tkm.
Teď byla na technické a protože poslední rok dělala trochu neplechu tak sem řekl mechanikovi ať se podívá po problému. Tak rok zpět začali znatelně padat otáčky na volnoběh, bylo to cítit i lehkým popocukáváním auta. Řešil sem to i spár známýma a problém byl prý nejspíš ve zas....špiněné škrtící klapce. Velký problém to nebyl tak sem nebyl nucené jej řešit. Ale poslední měsíc sem i stalo asi 2x že auto i chcíplo...a ono při 90 km/h z kopca na neutral zhasnuté motor nebyla moc sranda... :lol: tak už šla do servisu. Tam jí byla ta klapka vyčištěna. Dojel sem s autem dom a druhý den sem si všiml že motor točí na volnoběh o dost víc (odhadem 2000otáček?). po chvilce sem zjistíl že když vyřadím tak prostě motor nepadne na klasickéch +-900 otáček....ale zůstane trčet víš. Aby otáčky padli na normální mez tak musím rychle sešlápnout plyn a pak otáčky sjedou. Trochu sem bádal a dočetl sem se že po čištění klapky se musí cosi na diagnostice smazat... nevěděli by ste někdo co a jak s tím...? než pojedu znova do servisu..? :hm
...narážky nVidiotů na ATi a fanATiků na nVidii není potřeba komentovat...
Dodo677
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:09

Výměna klapky jako celku Tě stejně nemine. Vyčištění nepomůže nadlouho. 4500cca. kč bez práce. A to si nedělám legraci.Bude Tě to otravovat,občas nasere a nakonec ji stejně vyměníš.
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dodo677 28. 2. 2011 18:23

Tak cenu klapky a to že dřív nebo později půjde do věčnéch lovišť mě je jasný.... ale to že klapku nechám vyčistit a bude to ještě horší než to bylo to sem teda fakt nečekal.....tze tomu mám rozumět tak jako že sem vpodstatě teď zaplatil to že můžu koupit novou klapku...? No to snad ne...?
...narážky nVidiotů na ATi a fanATiků na nVidii není potřeba komentovat...
Dodo677
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:26

Obávám se ,že ano. A fakt si nedělám legraci. Ale zkus to a potom za nějaký čas sem napiš co bylo. Jsou v ***** ložiska té klapky.Její usazení.
Naposledy upravil P2005 dne 28. 2. 2011 18:29, celkově upraveno 1
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michajel1 28. 2. 2011 18:28

Klapku čistili tak, že ju vybrali von celú alebo len strekli dnu tú odmasťovaciu sračku? ak išla von celá tak sa pozri si či ti nasunuli naspäť poriadne hadice, mal som podobný problém po vyčistení klapky a bola to len hadica. nastavenie základných hodnôt na VAGu by mala byť samozrejmosť
michajel1
Nováček

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:30

Nemyslím si,že ji vytahovali. Ale možné to je.Kolem 150000 a víc se to stává. Kámoš má ten samý motor. Už ji má novou. Před pár lety. Měl ty samé problémy.- Ale třeba budeš mít štěstí
Naposledy upravil P2005 dne 28. 2. 2011 18:32, celkově upraveno 1
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeti 28. 2. 2011 18:31

Já mám na feldě poctivých 180tis, klapka byla čištěna asi 4x a furt v pohodě. To co popisuješ může dělat automatickej sytič, když je auto studený. Rychlým sešlápnutím plynu ho vypneš. Dělá mi to i na legacy. Problém to není, je to normální chování.
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:32

Automatický sytič?? :shock: To bylo na Favoritu s karburátorem.
Naposledy upravil P2005 dne 28. 2. 2011 18:33, celkově upraveno 1
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dodo677 28. 2. 2011 18:33

Tak jako beru že ta klapka může byt v řiti...ale pokud mě to začně po vyčistění blbnout? tak to přece není normální.... beru že by to třeba chcípalo po vyčistění pořád.....ale že tomu začnou lítat otáčky..? čili úplně nové problém...? nemůže to byt fakt tím že by se mělo na diagnostice smazat nějaká paměť ...?
...narážky nVidiotů na ATi a fanATiků na nVidii není potřeba komentovat...
Dodo677
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:34

Já už svoje řekl. Teď nechám diskutovat ostatní
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dodo677 28. 2. 2011 18:34

yeti píše:Já mám na feldě poctivých 180tis, klapka byla čištěna asi 4x a furt v pohodě. To co popisuješ může dělat automatickej sytič, když je auto studený. Rychlým sešlápnutím plynu ho vypneš. Dělá mi to i na legacy. Problém to není, je to normální chování.

Njn...jenom že to by to muselo dělat jenom za studena.. a ono to dělá pořád.... krom toho.... automatické sytič...? to je co?
...narážky nVidiotů na ATi a fanATiků na nVidii není potřeba komentovat...
Dodo677
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeti 28. 2. 2011 18:36

P2005 píše:Automatický sytič?? :shock: To bylo na Favoritu s karburátorem.


Nemáš pravdu. Když je auto studený, má to vyšší otáčky. Stačí brnknout o plyn a otáčky klesnou. Lego 2006 fakt není fáčko :o))
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:37

Pojem sytič u auta se vstřikováním je třeba poněkud osvětlit o<:) Sytič tam žádný není,pouze ŘJ dá příkaz k obohacení směsi při studeném motoru a vstříkne více benzínu a drží i vyšší otáčky.
Naposledy upravil P2005 dne 28. 2. 2011 18:38, celkově upraveno 1
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dodo677 28. 2. 2011 18:38

Vyší otáčky to mívá...ale ne tolik ... tohle je fakt kolem 2000ot a víc.....
...narážky nVidiotů na ATi a fanATiků na nVidii není potřeba komentovat...
Dodo677
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P2005 28. 2. 2011 18:39

Když napíšu,že je to rozbitý a že budeš kupovat novou klapku,budeš zklamaný?
P2005
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků