Tak mám zase "radost". Ve středu začal blbnout altík. Prej sjeté uhlíky, takže nedoléhají ke kontaktu. Samozřejmě se ta kunda vysere v nejlepší dobu, když se po 3/4 roce vracím do kaclu a ještě se stěhujem do jiného 50km do jiného místa, takže jsem 3 dny potřeboval přejíždět tam a zpět + do práce. Každé to vypnutí je doprovázeno neskutečně hlasitým pípnutím a zablikáním symbolu baterky. Začalo to ve středu cestou z práce občasným pípnutím, ve středu večer cesta 50km nic.
https://www.youtube.com/watch?v=sQP5ZwLvyA8Na radu automechanika jezdím bez zapnutého rádia, bez světel, vypnutý ventilátor ať je co nejmenší odběr a pouze s minimálním využíváním výkonu a v nízkých otáčkách, protože ve vyšších altík nestíhá vůbec.
Říkám si super, to nějak dáme a za týden jedem na Moravu, nechám to tchána vyměnit. Ve čtvrtek do práce 3* píplo, ok.
Pak cestou z práce na starý byt píplo 70*, občas i svítilo delší dobu, po vyřazení na neutrál dobíjí, takže v případě nutnosti jde dobít při stání se zapnutým motorem. Cestou zpět píplo 630*, 3* se mi vypnul posilovač řízení a samozřejmě nefungovaly světla, takže jsem jel pouze na blikačky viz video, vyřazování na neutrál už pomáhá jen občas.
https://www.youtube.com/watch?v=IcjH2RVI7rwTímto se omlouvám všem, co včera večer jeli směrem na Českou Lípu. Ten *****, co jel po tmě bez světel ve staré fábii, která nepravidelně blikala výstražnýma světlama a jela max 80km/h jsem byl já.
Domluvil jsem automechanika v Benátkách, kterého trochu znám, ať to vymění, že se to nedá, nicméně jsem dneska ráno ještě musel jet 50km za ním.
Nebudu to protahovat, píplo to cca 870*, posledních 5km už to prakticky svítilo celou dobu a vůbec nedobíjelo, neutrál nepomáhal, nicméně dojeli jsme a doufám, že to je zase na chvíli konec s opravama. Ještě teda musím vyměnit ten děravý výfuk a nějak mám pocit, že přední tlumiče se sbalily a šly do *****, protože to auto začalo mlátit i na přejetém kočičím chlupu.