SKODA YETI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anorex 9. 7. 2014 22:55

sprint píše:Dva určitě


měly by být tři ve stropě nad tebou před stropní lampičkou...
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 9. 7. 2014 23:00

Přesně tak, to jsou ony.
Sice jsem moc nepochopil to jejich rozestavení, ale nevadí :D
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 10. 7. 2014 06:56

Jsem myslel že to prostřední je mikrofon na telefon.
sprint
Guru

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 7. 2014 08:03

Obrázek
anonymni

Odeslat příspěvekod W164 10. 7. 2014 08:59

Slawall píše:Fiiha, to jsou teda vykony na nove auto. :D

Jinak ubytek oleje a chladici kapaliny u funglovky... :hm


...jsem jen dolejval do ostřikovačů, takže jsem se podíval na olej...bylo to nad spodní hranou toho "měřítka", takže takže tím cca 0,5L jsem se dostal doprostřed...a ta chladící kapalina, tam zaclání ten palivovej filtr či jakej a jde tam dost blbě vidět - mohli by to i pootočit či možná jim říci, že ty rysky MIN MAX mají natisknout na nádobku po celým obvodu - pak budou mít pokoj u všech motorizací 8-) ...ale když jsem se déle snažil, tak jsem viděl, že je tam toho málo...tam jsem tam dolil...je léto, tak ať se to zbytečně nehřeje...jinak, co má YETI jinýho od jiných YETI bez 4x4 :-P , tak Haldex 5 dobrá, vyzkoušeno...sice to snad prej fungovalo už i dřív, ale osobně potěšující, že Haldex 4x4 zabírá i na zpátečku (je to správný dojem :?: ), to jsem potřeboval snad víc, než výjezd/průjezd sněhem, blátem nebo hrboly...

Tak asi tak...jediný nedostatek a to je (ověřující a opakující se můj dotaz) na jiné majitele YETI po FL, u palubovky s Ambition Plus a MaxiDotem nesvítí kontrolka potkávacích světel (ta klasická zelená) - denní svícení je tam permanentně zapnuté - takže to je asi ten možnej důvod :hm :hm :hm proč to tam není, no, ale tak jsem to přes MaxiDot odpojil, dalkový pochopitelně symbol mají...ale proč o tom mluvím, Fabka II teď z března 2014 také se stejnou Ambition palubkou a trošku ořezaným Maxidotem, kontrolku má a svítí (tam jsem sice musel vytáhnout pojistku, abych přestal svítit, když čurám v lese :'( ), tak mě ten problém u YETIho zase dráždí...tak si řikám, zda nejsme obětí poloprázdného skladu v při montáži, kde si řekli, hele, vole, my máme jen ty palubovky s tím blbým světlem, vole, jak říkali, že vole, to tam nemáme dávat na montáž, protože to je nějakej šmejd, že se jim to bude vracet, tak kde vole jsou ty jiný, vole, co má dovézt, jak mi to tady píšou, když vole, tam v tom regálu nic není, já se na to vys... :mrgreen:
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod Anorex 10. 7. 2014 09:21

kontrolka rozsvícených světel už myslím není ani u OIII po novu,Yeti o ní taky přišel plošně (já jí v eleganci nemám taky),holt není povinná,tak není,i když já bych jí uvítal taky,byť teď převážně jezdím přes den,tedy s denním svícením,které se dá dostatečně ověřit,když dojedu nějaký auto,tak vidím v odraze,že svítím...ale zas tolik mi nechybí,resp dá se s tím žít...
jinak kontrolka dálkových světel je povinná a zákonem daná (teď machruju,ale u zkoušek na řidičák,když jsem si rozšiřoval skupiny před měsícem,jsem to nevěděl taky :D ),takže ta bude vždy přítomná :-)

jinak dojem máš správný,haldex by měl brát i na zpátečku
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 10. 7. 2014 09:23

Haldex na zpátečku funguje už od druhé evoluce, tj víc jak 10 let.
sprint
Guru

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 10. 7. 2014 09:29

Ony se budíky po FL nějak výrazně měnily? Bych spíš jen řekl, že je tzv. odkodováná, tj. že fyzicky tam je, tedy stačí si jí zase zpátky nakódovat.

Jinak to jsou ty modní vlny zase, jednu dobu byly kontrolky pomalu na všechno (u Fi i na sklopenou zadní opěru), teď je zas doba minimalistická, kdy je člověk rád, že mu to ukáže aspoň že má rozsvícené dálky.
Se divím, že u koncernu ještě má každá strana blinkru svojí kontrolku, že to není jak třeba u rencku, že bliká jediná kontrokla pro obě. Ale to asi taky ještě přijde.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod W164 10. 7. 2014 09:31

Anorex píše:kontrolka rozsvícených světel už myslím není ani u OIII po novu,Yeti o ní taky přišel plošně (já jí v eleganci nemám taky),holt není povinná,tak není,i když já bych jí uvítal taky,byť teď převážně jezdím přes den,tedy s denním svícením,které se dá dostatečně ověřit,když dojedu nějaký auto,tak vidím v odraze,že svítím...ale zas tolik mi nechybí,resp dá se s tím žít...
jinak kontrolka dálkových světel je povinná a zákonem daná (teď machruju,ale u zkoušek na řidičák,když jsem si rozšiřoval skupiny před měsícem,jsem to nevěděl taky :D ),takže ta bude vždy přítomná :-)

jinak dojem máš správný,haldex by měl brát i na zpátečku


hmmm zvláštní, ale jo, mám stejný fígl, jako ty, ale jako hodně jezdím/jezdíme a problém jsou ve dne tmavá místa (tunely a tak), takže když jezdíš na potkávací světla, nemusí tě to trápit, ale jestli máš "deňáky" tak už bys měl v tunelu svítit, protože to značka přikazuje, ale pro ostatní, zejména zezadu bys měl bejt osvětlenej 8-) no a ta zelená kontrolka tu kontrolu umožňuje...hmmm...ze zákona není nutný...takže ta Fabka má vlastně něco navíc? :D hmmm... :hm nojono...dík

-- 10. 7. 2014 08:41 --

Koleckobetonucimalty píše:Ony se budíky po FL nějak výrazně měnily? Bych spíš jen řekl, že je tzv. odkodováná, tj. že fyzicky tam je, tedy stačí si jí zase zpátky nakódovat.

Jinak to jsou ty modní vlny zase, jednu dobu byly kontrolky pomalu na všechno (u Fi i na sklopenou zadní opěru), teď je zas doba minimalistická, kdy je člověk rád, že mu to ukáže aspoň že má rozsvícené dálky.
Se divím, že u koncernu ještě má každá strana blinkru svojí kontrolku, že to není jak třeba u rencku, že bliká jediná kontrokla pro obě. Ale to asi taky ještě přijde.


...jejdamane, nestraš! :shock: pokud je budou tlačit do výnosů, to zredukují...to s tím, že tam ta dioda fyzicky je a možná má i "kablík" (ale ten káblík, ne, to by jim asi kontroling nedovolil 8-) ) bylo by to fajn, pokud by to nějaký koumák zvládl oživit...tedy chci říci, že by se to mělo u druhých pořádně otestovat, že to budu sledovat a jen časová zaneprázdněnost mi nedovoluje být první, který to u nějakého hobby-autoelektrikáře vyzkoušel... :D
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod Pajjoun 10. 7. 2014 16:56

sprint píše:Když seš tak chytrej, tak určitě víš, že na Yetiho nejde jen tak univerzál, ale zajišťují to tam šrouby a nosnost je 100 kg.

Jde tam každej univerzál. Respektive většina.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 10. 7. 2014 17:03

brasci píše:
Slawall píše:Prave nedavno jsem testoval ty uni na hagusech a kdyz to dotahnes jako chlap, tak se to nehne, ikdyz za to rves jako debil.


Nechcem Ťa podceňovať, ale určite nemáš toľko sily, aby si za to dokázal rvať tak, akú energiu vyvinie 100kg náklad pri krízovom brzdení, nebodaj pri nehode (kludne aj menšej do 30 kmh).

Viděl sem bouračku, kde auto nalítlo do auta před sebou (nezvládnutý přejíždění) a o zahrádku bych se nebál, to kolo se hne v nosiči. Jemu vyletělo, ale měl přidělaný i přední, tak zůstalo na střeše vypadlý z nosiče.
Navíc i když by se hly ty příčníky, tak se prinejhoršim posunou na hagusu, jinam ne.
Navíc když pořádně škubneš, taky vyvineš slušnou sílu. Akorát trvá krátkodobě oproti brždení i nárazu.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 10. 7. 2014 17:08

A ani k tomu posunutí nedojde nejspíš, to možná při nehodě. Ta síla bude působit ne stejnym směrem jak vede hagus, ale spíš lehce do něj. Takže se mu tak chtít nebude.

Ale tim šroubovacim se nic nezkazí, pokud bude fakt vozit 100kg. To bych ho bral i já.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod W164 11. 7. 2014 09:35

Pajjoun píše:
brasci píše:
Slawall píše:Prave nedavno jsem testoval ty uni na hagusech a kdyz to dotahnes jako chlap, tak se to nehne, ikdyz za to rves jako debil.


Nechcem Ťa podceňovať, ale určite nemáš toľko sily, aby si za to dokázal rvať tak, akú energiu vyvinie 100kg náklad pri krízovom brzdení, nebodaj pri nehode (kludne aj menšej do 30 kmh).

Viděl sem bouračku, kde auto nalítlo do auta před sebou (nezvládnutý přejíždění) a o zahrádku bych se nebál, to kolo se hne v nosiči. Jemu vyletělo, ale měl přidělaný i přední, tak zůstalo na střeše vypadlý z nosiče.
Navíc i když by se hly ty příčníky, tak se prinejhoršim posunou na hagusu, jinam ne.
Navíc když pořádně škubneš, taky vyvineš slušnou sílu. Akorát trvá krátkodobě oproti brždení i nárazu.


...si myslím, že brasci "hovorí dobre, hej" 8-) tedy, že hagusy i zahrádka mohla (a asi byla testována) být testována na pevnost materiálu při čelním nárazu, ale to, co tam převážíš, to už nemuselo tj. pokud správně tuším, tak přetížení 10G ti z 80kg udělá 800kg (a prej není výjimkou, že přetížení díky rychlosti může být až 40G víc, zaleží na rychlosti, deformačních zónách a dalším, samosebou, čímž tady nechci machrovat, ale asi tak nějak tušíš, že to legrácka nebude) - tudíž některé součástky na kole nemusí prostě vydržet a katapultují třebas světlo nebo zvonek jako solidní projektil vcelku hbitě ve směru nárazu...

p.s. kdysi jsme zaslechl cosi o crashtestu pivní přepravky s 20 lahváčí v kufru auta při nárazu, prej to byly solidní "kaťuše", že prej sice ne všechy lahváče se dostali až k přednímu sklu, ale nějakým se to prej podařilo... :lol:
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod mattisse 11. 7. 2014 10:42

Když se podívám tak mám jednu možnost originál yeti příčníky se šroubama za 2800 Kč. Druhou, aby byla aspoň trochu kvalitní, tak Thule tyčky se zámkama za 3990 Kč. Tak pro mne jasná volba originál Yeti.
Škoda Yeti Ambition Plus 2.0 TDI 81kw 4x4
mattisse
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 11. 7. 2014 10:49

Asi tak. A já je mám ještě za 2600,-
sprint
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků