Operativní leasing na soukromé auto

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 4. 2010 12:44

MELLO píše:Mě by bylo líto jim auto po 3 letech odevzdat. To si na sebe zrovna akorát tak zvykneme :-(


já se na to vždycky právě těším, jenže teď mi to protáhli o další rok :grr: :grr: :grr:
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 4. 2010 12:48

Tywe, 5 litru/mesic sypat jen do auta a k tomu jeste palivo - to by si ten kram musel hodne dobre na sebe vydelavat... Vzdyt to je 60 za rok, to je za 4 roky na novy vlastni auto :-P
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 4. 2010 12:48

peacefulwarrior píše:tohle může napadnout jen blázna :oboze


tak jde o cenu o nic víc ne ;-) Jestli chce někdo nový auto a ne vojetý, nemá cashovku - tak jde do nějakýho leasingu (úvěru) - nic jinýho mu nezbývá. Výhoda operativního leasingu je že nemusíš dát žádný peníze na začátku, prostě jen měsíčně platíš "půjčovné". Třeba si ukecáš hezký měsíční půjčovný a bude to srovnatelný s nějakým leasingem

-- 7. 4. 2010 13:59 --

JardaB píše:Tywe, 5 litru/mesic sypat jen do auta a k tomu jeste palivo - to by si ten kram musel hodne dobre na sebe vydelavat... Vzdyt to je 60 za rok, to je za 4 roky na novy vlastni auto :-P


jenže u operativního leasingu jsou auta většinou jen na 3 roky, takže za tři roky dáš 180tis.Kč a zase měníš za nový. Záleží co je to za auto, jaká je jeho běžná cena. Jestli je to třeba 250tis.Kč a tím myslím cashovku, žádný leasingy, kde auto přeplatíš, tak už je to na zamyšlení
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 7. 4. 2010 14:06

Jenže co budeš dělat s tím autem za hotový? Nevím kde se vezme 300 litrů v hotovosti, jestli někdo má takový příjem, že to našetří za rok, dobře. Ale k čemu budu šetřit několik let a pak kupovat auto za hotový, když ho můžu mít rovnou? A co s tím autem, který si koupíte za hotové? Za pár let má minimální hodnotu a prachy jsou v hajzlu tak jako tak. Nevidím v tom mít vlastní auto žádnou výhodu, mimo situací kdy potřebuješ prachy hodit do kanálu. :) To já si je radši nechám, do auta bych je prostě nedal.
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 4. 2010 14:24

to předpokládám není reakce na mě :D
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 7. 4. 2010 14:51

Operativní leasing se vyplatí snad jedině když do něj jdeš s vědomím, že jsi hrubě podcenil nájezd na smluvní dobu a s úmyslem z něj udělat totálku právě před překročením nájezdu. Jinak je to úvaha vpravdě hodná nesvéprávného jedince :D
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 4. 2010 15:00

No je otazka, o kolik draz vyjde normalni leasing, kdy mi na konci zbyde slusne auto, a operativni, kdy mam na konci prd. IMHO se operativni vyplati, jen kdyz najedu 100 rocne a za ty 3 roky je auto stejne na odpis (a nebo se k nemu chovam jako dobytek). Ale dle gusta kazdeho soudruha, jen mi prijde dost uchylny vyplaznout 5 litru mesicne jen tak za nejakou mr.ku. Predpokladam, ze lepsi auta, jako treba Sup budou podstatne drazsi (tam je to tak 15, ne? )
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 4. 2010 15:04

to je víc, teď máme kalkulaci na 18.900,- bez DPH měsíčně na tři roky na Supa 2,0TDI bez omezení nájezdu. A to máme určitě hodně dobrý ceny
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martineQ 7. 4. 2010 17:23

Počítal jsem si to na Yetiho, na 3 roky nájezd 100.000 km. Pokud jsem zvážil všecky pro a proti. Všecko řádně propočítal tak mi operák vyšel o 80.000Kč dražší než pokud jsem vzal auto na úvěr.
martineQ
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod p0etrik 7. 4. 2010 17:41

antracit píše:Jenže co budeš dělat s tím autem za hotový? Nevím kde se vezme 300 litrů v hotovosti, jestli někdo má takový příjem, že to našetří za rok, dobře. Ale k čemu budu šetřit několik let a pak kupovat auto za hotový, když ho můžu mít rovnou? A co s tím autem, který si koupíte za hotové? Za pár let má minimální hodnotu a prachy jsou v hajzlu tak jako tak. Nevidím v tom mít vlastní auto žádnou výhodu, mimo situací kdy potřebuješ prachy hodit do kanálu. :) To já si je radši nechám, do auta bych je prostě nedal.


Ja teda nevim cim se zivis, ale zkusim ti to objasnit. Pokud si koupis nove auto, 3 roky v nem jezdis a pak jej prodas, zaplatis:
1) Ztratu hodnoty auta
2) Pojisteni
3) Naklady na servis
4) Dalnicni znamku

Pokud si to same auto pronajmes s tim, ze za 3 roky jej vratis a dostanes nove, tak v najmu zaplatis:
1) Ztratu hodnoty auta
2) Pojisteni
3) Naklady na servis
4) Dalnicni znamku
5) Zisk pronajimatele

Vidis ten rozdil?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod tomlaurin 7. 4. 2010 19:06

Ale nemusí se starat až se mu u 80tis vysere motor, nebude ho to stát ani korunu...
Mě přijde ujetý kupovat jakýmkoliv způsobem nový auto, ale když už bych měl ty peníze vyhodit do kanálu, tak bych op. leasing nezatracoval....
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 7. 4. 2010 19:09

martineQ píše:Počítal jsem si to na Yetiho, na 3 roky nájezd 100.000 km. Pokud jsem zvážil všecky pro a proti. Všecko řádně propočítal tak mi operák vyšel o 80.000Kč dražší než pokud jsem vzal auto na úvěr.


Tohle mluvi za vse, z toho zalepi i tak nepravdepodobnou vec, jako je havarie motoru v 80tkm. 8-) Nehlede na to, ze dneska uz snad ani nekoupis auto, u ktereho by nesla priplatit prodlouzena zaruka.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 4. 2010 19:12

Jo,jo, prostě to mají moc dobře spočítané.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 7. 4. 2010 19:16

Stejně dobře jako když si koupíte nový auto za hotový... blbec jako blbec :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 7. 4. 2010 19:27

p0etrik píše:
antracit píše:Jenže co budeš dělat s tím autem za hotový? Nevím kde se vezme 300 litrů v hotovosti, jestli někdo má takový příjem, že to našetří za rok, dobře. Ale k čemu budu šetřit několik let a pak kupovat auto za hotový, když ho můžu mít rovnou? A co s tím autem, který si koupíte za hotové? Za pár let má minimální hodnotu a prachy jsou v hajzlu tak jako tak. Nevidím v tom mít vlastní auto žádnou výhodu, mimo situací kdy potřebuješ prachy hodit do kanálu. :) To já si je radši nechám, do auta bych je prostě nedal.


Ja teda nevim cim se zivis, ale zkusim ti to objasnit. Pokud si koupis nove auto, 3 roky v nem jezdis a pak jej prodas, zaplatis:
1) Ztratu hodnoty auta
2) Pojisteni
3) Naklady na servis
4) Dalnicni znamku

Pokud si to same auto pronajmes s tim, ze za 3 roky jej vratis a dostanes nove, tak v najmu zaplatis:
1) Ztratu hodnoty auta
2) Pojisteni
3) Naklady na servis
4) Dalnicni znamku
5) Zisk pronajimatele

Vidis ten rozdil?


Vidím ten rozdíl. .) Nějak mi nedošlo, že ta hodnota auta po 3 letech je sice nějaká, ale jaksi jsem zapomněl na ten zisk pronajímatele. :) Takže jeho zisk v podstatě vykompenzuje tu hodnotu toho auta, takže výsledný leasing je asi ještě dražší než normální.

I když.. třeba Fabia v PC 330.000 Kč na 3 roky bez akontace je leasing 10.600 Kč měsíčně včetně pojištění.
To už vedle toho ten Superb 21.600 Kč vč. DPH nevypadá tak draze, vzhledem k tomu že bude ceníkovka alespoň 800.000 Kč a to pokud se nepletu tak v té částce je všechno mimo benzínu.
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků