Modernizovaný HTP ve výrobě!!!

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod robert1 28. 6. 2009 18:53

Pánové, zpráva nejvyššího významu!!!

Nejmenovaný konkurenční server přinesl info o dalším vývojovém stupni této technické legendy!

Zůstaňte naladěni.... Btw. návrat k řetězu a ještě menší spotřeba....

kam bude přebývající benzín v nádrži odsáván nepíší....
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Shoorty 28. 6. 2009 19:10

viewtopic.php?f=810&t=820050&p=6487829#p6487829

Ja som rad :D Mne ten motor absolutne nevadi, narozdiel od ostatnych...
...hátépé f čipu woe :D
...prassát f turbu, f metle, f dehtu, na hlínách woe :D
Shoorty
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 28. 6. 2009 19:11

Řetěz byl už doteďka, ne?
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robert1 28. 6. 2009 19:12

to Shoorty:

mě taky nevadí, ale vzhledem k tomu co tu budí za vášně je to NEWS Nr. One!!!
se vším, co k HTP patří :-)
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robert1 28. 6. 2009 19:13

to Hustoles:

"výměna článkového řetězu, pohánějícího rozvodové ústrojí, za ozubený řetěz"

Koncept 1000 MB vstal z mrtvých :-)
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hustoles 28. 6. 2009 19:20

Pořád nevím, co je to OZUBENÝ řetěz... To maj snad jen motorové pily, ne? Znám ovšem ozubený řemen.
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 6. 2009 19:22

To je takovy mezistupen, mezi clankovym retezem a ozubenym remenem - coz bude dalsi velkolepa inovace ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robert1 28. 6. 2009 19:22

to Hustoles: no to bude zas nějaká geniální průkopnická vychytávka :-)
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hustoles 28. 6. 2009 19:23

Inu ýbrvágn... :-)
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robert1 28. 6. 2009 19:25

více se prý zkultivuje chod, klesne spotřeba...

nedokážu si nějaký zlepšení představit.... dneska jsem slyšel jak to táta studený startuje a je to už takhle super :-)
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robert1 28. 6. 2009 19:26

si z toho nesmíme dělat srandu....

kucí z Boleslavi si tu přečetli naše flame a OT a na základě zpětné vazby se pustili do díla a my už si tu z toho rovnou děláme legraci...
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 6. 2009 19:36

Tak jasne, ze museji inovovat a usetrit nejake naklady ve vyrobe, jinak prijde srotovne a Shade utre hubu - vsichni si koupi levnejsi korejce, rendliky, fiaty... :-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 28. 6. 2009 19:52

A kolik to má jako žrát?
Dokud HTP nebude bežně zrát okolo 4 litrů, tak to nechci.
Se spotřebou okolo 5,5 litrů si raději nechám 1,3 MPI 50 KW.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 6. 2009 19:53

Teď abych se bál , že mě na dálnici pozávodí každé HáTéPé.... :-S
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 28. 6. 2009 19:53

Papírová spotřeba je mi k hovnu.
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků