Má již někdo SUPERBA II ??

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod stormbringer 30. 7. 2008 08:48

Goes: No ty jsi asi přišel o něco jiného. Docela jasně jsem dokladoval že můj miláček nedělá to samé co Überkonzern :D
Ericsson R320s
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Barrichello 30. 7. 2008 08:49

http://www.tipcar.cz/volkswagen/volkswa ... 41425.html
A to je prosím taky šedej dovoz z usa.

http://www.tipcar.cz/chrysler/chrysler- ... 30940.html

Dost rozdíl....

Abych byl objektivní - VW má samo lepší výbavu. ale pokud by šlo ěnkomu čistě jen o motor..... jako rozdíl 300 táců - je solidní.
Be kind to your Škoda madman!
Barrichello
Poslední varování

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 7. 2008 08:56

Barichello: a ted si predstav, ze takove BMW s motorem 2,0 a vykonem neco pres 150 koni s manualni klimou a okny v elektrice stoji pres 900tisic. To je derda co?
anonymni

Odeslat příspěvekod oco1 30. 7. 2008 09:03

Rozdíl může být třeba to, ač je 300C z exterieru pěkná, tak ten interiér za moc nestojí, vypadá dosti obyčejně narozdíl od VW. Navic ten 3.5l v 300C není žádná výhra, v mnoha recenzích psali, že než vzít tonhle líny V6, tak radši CRDi od mercedesu ... ale i tak je 300tis celkem dost, těžko říct, jestli je to opodstatněný rozdíl 8-D
S7 edge
oco1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Barrichello 30. 7. 2008 10:17

goes píše:Barichello: a ted si predstav, ze takove BMW s motorem 2,0 a vykonem neco pres 150 koni s manualni klimou a okny v elektrice stoji pres 900tisic. To je derda co?


Určitě bych si ho koupil....
Sebring/Avenger se stejnejma parametrama vyjde přes šedej dovoz z usa na 550....

Jo ale nemá halt logo BMW no. A měkčený plasty. A nezatáčí a nebrzdí.
No jo no
Be kind to your Škoda madman!
Barrichello
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Barrichello 30. 7. 2008 10:22

oco1 píše:Rozdíl může být třeba to, ač je 300C z exterieru pěkná, tak ten interiér za moc nestojí, vypadá dosti obyčejně narozdíl od VW. Navic ten 3.5l v 300C není žádná výhra, v mnoha recenzích psali, že než vzít tonhle líny V6, tak radši CRDi od mercedesu ... ale i tak je 300tis celkem dost, těžko říct, jestli je to opodstatněný rozdíl 8-D


Všechny americké motory do jednoho sou líný, to je známá věc. A nebrzdí to a nezatáčí..
Sice to má teda nápravy od Mercedesu, ale to sou starý aušusy a navíc to v usa neuměj namontovat. A těch 250 koní je hrozně málo, mělo by to mít za tu cenu 500 a žrát to 8 litrů no...

protože přeci japosnká konkurence umít z 3,5 atmosféry 400 koní, má zrychlení 3 s a jezdí za 8 litrů...
Až na to že reál je poněkud jinej - Accord 3,0 V6 coupe , Camry apod. ze stejného obodbí má méně koní než moje 2,7 a žere o 2 litry na průměr víc!
Ale samozřejmě kecám.
Tak se svezte...
Be kind to your Škoda madman!
Barrichello
Poslední varování

Odeslat příspěvekod stormbringer 30. 7. 2008 10:45

Barrichello: Já vím že nekecáš, pár emerik jsem poznal a vím že spotřeba je úplně někde jinde než si myslí průměrný Evropan. Hlavně na dálnici. A světe div se, ono to i brzdí a zatáčí tak že by moh leckerej malej evropan závidět. Podobný předsudky panují i ohledně Saabu který je taková "malá evropská amerika", byvše postaven pro splnění emerických norem vzhledem k tomu že do USA vždy směřovalo cca. 85% jeho exportu. Ono je totiž fajn že BMW má hypersportovní image, ale Saab narozdíl od něj od začátku 70tých let nemontoval motor s menším objemem než 2l a slabší než 130 koní (což byl slabší atmosferický dvoulitr). Do konce 90tých let se také úspěšně bránil dieselovým motorům a série 9-5 nikdy nebyla vybavena nepřeplňovaným motorem (považuji za velké + ) a 9-3 překonává BMW i na okruhu, ačkoliv osobně za nejvíce povedeného novodobého Saaba považuju právě 9000 s jejíž ostrou verzí jsem tak spokojen že zatím nemám potřebu upgradeovat. No a jestli je Aero tak absolutně nesportovní bych si docela rád s Goesem vysvětlit s jeho autem side by side někde na letišti mezi kužely slalomové dráhy :D
Ericsson R320s
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 7. 2008 10:59

storm: proc mezi kuzely? co takhle Ece Homo? Vezmu si taky dvoulitr s turbem co mam. Jinak co treba losi test? vyhybaci manevr? to uz bude trochu slozitejsi, co? Ale klidne dame i ty kuzely. Neni nad to prijmout vyzvu, kdyz dotycny nevi, cim druhy disponuje :)

A nyni k veci. Ty tvoje Saaby jsou nazornou ukazkou toho, ze proste automobilka neumi udelat kvalitni motor. Ono opravdu neni problem udelat z dvoulitru 300 koni diky turbu, coz neni ve svete nic ojedineleho. To same platformy, motory apod. Kdyz pujdeme do extremu, tak v soucasnosti je Saab jenom monterskou firmou, ktere dodavaji komponenty koncernovi sourozeni, tedy neco jako Skoda. To, ze neco v 70 letech bylo jinak je v dnesni dobe zcela irelevantni.

Ja ve slabsi chvilce dokonce o nakupu Saabu 9-3, 9-5 uvazoval, protoze mne tam oslovilo par veci. Vse skoncilo v okamziku kdyz sem se projel. To auto nema aboslutne nic, co by mohlo nekoho nakopnout k nakupu. Interiery jsou ergonomicky nefunkcni, esteticky pokulhavajici, jizdni vlastnosti ani sportovni, ani komfortni, proste disharmonicky mix, ktery na rozdil od DE produkce (kterou ja nemusim) ani poradne nefunguje.

Jinak pokud povazujes za nejlepsi novodobeho Saaba model 9000 pak to jen dokazuje to, co ja rikam, ze soucasny Saab je jenom koncernova skladacka bez vlastnich invenci, platformy, podvozky, motory, prevodovky, vybavy apod. dodavaji ostatni clenove koncernu. Tedy v soucasnosti je to jako Skoda, ktera taky nema nic vlastniho.

A smir se s tim, protoze to je tak jedine, co se s tim da delat. Mi je nejaky Saab uplne volny, stejne jako BMW, Audi, VW a dalsi znacky, ktere mi neprinasi nic, co od auta ocekavam. Presto i mezi nimi dokazi urcit, co za neco stoji a co je jenom kram o nicem. A to proste Saab je.
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 7. 2008 11:04

Pokračujte pánové, skvěle se bavím :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 30. 7. 2008 11:28

Goes: Jen schematicky:

Aha, losí test Saabu nejde - on ho sice zaved a kvůli tomu si vždy zakládal na stabilitě v zatáčkách, ale asi ho fakt neumí no... 8-P

Co je na motorech Saabu špatného? Je něco špatného na tom když má motor od 1800 otáček kroutící moment víceméně rovný jako stůl až do omezovače v 6000 otáčkách nota bene když to je 400 Nm? Ano, chybí tam onen zprofanovaný turbokopanec a v nízkých otáčkách se turbo sbírá skoro sekundu, ale jinak... No já zapoměl že opravdový sportovní motor se má sbírat až ve 3500 otáčkách, takový Saab opravdu neumí :-P

Co se montéra komponent týče... nevím na co narážíš - Saab nepoužívá ani na podvozek stejné díly jako Opel, nadruhou stranu dnes žádná automobilka nevyrábí ve svém závodě třeba ramena náprav, řídící tyče nebo čepy, gufera apod. Ty jsou zadávány obvykle jako návrhzadávány firmám jako Benteler, Valeo, Ricardo apod., které z nich udělají finální díly a následně je pak nechají vyrobit u třetích firem. Ano, z tohoto pohledu jsou všechny automobilky (a byly i v 70tých letech) jen montážními závody. I ten nový motor V6 co se dává do 9-3 Aero se vyrábí v Astrálii, ale byl vyvinut v Trollhattanu.

Interiér? No, design je věcí vkusu a znám lidi které odradil i když mě osobně se líbí moc. Ale říct že je ergonomicky nefunkční může říct jedině někdo kdo to v hlavě nemá vpořádku nebo má nějaký psychologický problé, což je vlastně totéž 8-) . A jízdní vlastnosti? Jistě se pár chyb najde, ale vzásadě jsou všechny novodobé Saaby jsou až na 900-II/stará 9-3 velmi stabilní v zatáčkách i při prudkém brždění, při ostrém průjezdu zatáčkou se chovají neutrálně s tendencí v závěru přejít do přetáčivého smyku, při brždění nepotápějí čumák a jsou vyladěny pro komfortní cestování i při rychlostech přes 200 km/h. Nevím z čeho pramení tvé zkušenosti s diskomfortem nebo co považuješ za komfortní, ale 9000/9-5 pokud to není Aero jsou laděny vyloženě měkce a komfortně, 9000 má teda problém s krátkými nerovnostmi které ji umí trochu rozhodit, ale jinak se v maximálním rozpětí rychlostí přes nerovnosti přenáší plavně a bez nepříjemného efektu "nejdřív bum fpředu pak vzadu". Ono taky když si vemeš kdo ten podvozek ve skutečnosti doladil... :mrgreen: Oproti tomu je Aero 9000 tvrdé jak žebřiňák, ale nepohodlné není. Nevím co nefunguje.

No jasně Saab je krám. Co v září v Milovicích? Jestli máš jakýkoliv sériový dvoulitr s turbem, nemám nejmenší obavy... Ten můj Krám tě dá 8-P
Ericsson R320s
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 7. 2008 11:33

storm: ver tomu ze neda. A Milovice jsou co? tuning sraz? Ja nevim, ale ja si nehonim triko na sprintu, nebo na kuzelkach. Tak se pochlub za kolik mas Most, za kolik mas Sosnovou, co nejaky cas z nejake realne trati? Je? Urcite neni, co?


A k veci. Proc se porad ohanis Vectrou. Copak nevis, ze ze tvuj saab sdili stejny podvozek s Cromou prvni generace? Pripadne, ze nove Saaby maji stejny podvozek jako asi 5 dalsich aut? To neni jenom o Opelu.

Jinak na motoru jako takovem neni nic spatneho, jenom je treba si uvedomit, ze to, co udela Saab neni zadne umeni. Proste vezmu motor, dam turbo, zoptimalizuju a mam super karu. I kdyz ani to variabilni nataceni lopatek nebyl Saab schopen udelat jako prvni na to ze turba jsou jeho domenou.

Jinak nebavim se o dilech jako takovych, bavim se o vyvojovych dilech, napr. co vyvinul Saab za posledni dobu? Odpovim - nic.
anonymni

Odeslat příspěvekod stormbringer 30. 7. 2008 11:42

Ty seš prostě v.l viď :D Tak za kolik máš Most ty? já tam nebyl, ale slalom za tak nic neříkající nepovažuju. Milovice jsou opuštěné letiště kam nejezdím na tuning srazy, protože to se Saabům celkem vyhýbá, ale na naše srazy kde dostal pěkně na ***** třeba Focus RS (ale termín našeho setkání nemusí být vázán na žádné hromadné setkání). O podvozku se vyjadřovat nebudu protože Saab nemá PODVOZEK v takovém slova smyslu jak je to běžné u VW stejný jako žádné jiné auto. A že nemá vývojové díly? To je pro mě novinka, ale bavit se s někým kdo má z těch aut kdoví proč nějaký hodně velký komplex je asi zbytečné... :D


p.s.Ještě jsi mě neosvítil tvým výkladem co je špatného na motoru který má od 1800 do 6000 otáček 400 Nm... 8-P
Ericsson R320s
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bety 30. 7. 2008 12:43

jarda199 píše:taky sem jezdil supem elegance ale 1,8 118KW...... super kára... celej citroen a ford se můžou jít vycpat..


No konečně někdo to poprvé pochválil díky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bety
Nováček

Odeslat příspěvekod Petr1968 30. 7. 2008 12:44

Superba nemám.Ale mám hustokáru
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bojler 30. 7. 2008 12:47

Favorit rocnik 89?
bojler
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků