Tak jsem s zjišťoval, kolik by stálo odkoupit roční Scalu s nájezdem 20 000km. Jak je ve Škodovce zvykem, je to vše velice jednoduché a výhodné. Člověk si zavolá na VWFS, řekne jim co chce, číslo objednávky a paní na drátě ho odkáže na nějakého libovolného dealera , který má program škoda plus a který již dopředu má tento konkrétní vůz zarezervovaný k odkupu. Zavolal jsem teda dealerovi, znovu vysvětlil proč ho otravuju, nadiktoval detaily o autě, číslo smlouvy a pán říkal, že se někdo ozve. Za hodinu volá týpek, kterému zase vysvětluju co chci a proč volám, ten mi řekne, že cenu přesně stanovit neumí, protože operák končí až za půl roku, nicméně dnes by mi to auto prodal za cca 530k a v prosinci to bude pravděpodobně víc, díky zdražování aut, inflaci etc.
Takže suma sumárum se to má takto. Ve smlouvě je uvedena cena auta 473 600,-, dle konfigurátoru, v prosinci 2021 to auto vyšlo v dané výbavě na cca 560k. Já za rok zaplatím 76 000,-.
Takže pokud bych nabídky využil, tak při zachování prodejní ceny 530k bych za auto v ceníkové hodnotě 560k zaplatil 606k (Mínus pár tisíc za pojištění, ať jsem spravedlivý). Servis na autě neproběhne žádný.
Pokud bych si auto zakoupil jako zaměstnanec se zaměstnaneckou slevou, tak se dostanu na někam lehce nad 500k. Pokud bych auto objednal u dealera, dostanu se na pravděpodobně podobnou slevu a cenu 510-520k.
Moje naivní představa, že když mi Škoda prodává auto, pro ni v hodnotě 473k, tak že by mi ho, po roce placení operáku, mohla třeba za 430-450 prodat byla teda mimo. Takže auto nekupuju a nejspíš beru další operák, uvidím podle situace. A nebo se naseru, udělám si konečně radost a koupím si něco takového, kočár tam taky vleze už jsem si hledal rozměry
.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a3/170679946