Škoda Scala pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ingos 25. 11. 2021 14:28

Ty vole, tady je vidět, že lidi si minulost idealizují. V tom autě je neuvěřitelný kravál, motor řve jako skoro stejně jako 1.9TDI PD, žádný šepot benzínu se nekoná. Nejede to ani z Grossglockneru dolů, žere to 8l benzínu při normální jízdě lehce nad limit, LPG to žere 8-9l/100. Klidně se přijeďte svézt.

Tchán to koupil z Německa jako 6-7let staré v roce 2007-2008. Předělal to na LPG asi v roce 2009 a dneska to má 367 000km, z toho 250 na LPG.
Ingos
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:29

Ty vidíš všechno černě.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 11. 2021 14:31

to musí být nějaké rozesrané

my jsme to měli v roce 2010 půjčené na tenerife v kombíku s 59 kW a jelo to příjemně, tiše, s dobrou spotřebou a relativně živě na ten výkon
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:31

Přesně tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 25. 11. 2021 14:36

JO, měl jsem taky sedan a když jsem poprvé seděl v SDI a pak TDI, tak jsem by v šoku jaký krával to tam dělalo. Proti tomu byla 1.4 úplný tichošlápek.
Měl jsem teda rok 2001, kdy to ještě nebylo očesané.
Výkon na tu dobu průměrný, ale i tak jsem s tím byl všude první :D Motor měl navíc při vytočení příjemný zvuk, víc sportovní něž samotný výkonový projev. Spotřeba do 6l, většinou kolem 5,5l (PC jsem si VAGem zkorigoval, aby nelhalo).
Posuzovat auto podle vylítané herky dotažené z dejčlandu, nevím nevím.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:37

Pravda TDi PD, to nebylo pro slabý povahy s absolutným hudebním sluchem. Místy to bylo skoro na Peltory...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 25. 11. 2021 14:42

Tak jí měl tehdy půjčenou na půl dne a jezdila hodně dobře.Tiché a na dálnici s xenonama super.Byla to 1.4 55 KW.Foto níže:

100_0241.JPG


100_0243.JPG
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:43

Mazácká, Sedan s fialkama...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 25. 11. 2021 14:45

Dokonca poFL.

Sedan, tvoj zivot je uspesny ako Fabia Sedan.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 11. 2021 14:45

3 na světě :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:46

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 25. 11. 2021 14:52

Arnie J píše:to musí být nějaké rozesrané

my jsme to měli v roce 2010 půjčené na tenerife v kombíku s 59 kW a jelo to příjemně, tiše, s dobrou spotřebou a relativně živě na ten výkon


Možná že trocha izolace ubylo za ty roky, ale rachot v tom prostě je hrozný. Auto je 2001.
Tohle prostě nejelo ani když to bylo 10let staré a začínal jsem chodit se ženou. Tehdy to mělo 170k najeto a ten motor byl mým tchánem udešný tak, že jel hůř než teď. Spotřeba za 6, to bych musel jet okresky 80kou. Reál je při mém stylu 8l a to víte, že jsem s golfem jezdil mnohem rychleji za 6,5-7.
Ingos
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:53

Skála se ti odvděčí.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 11. 2021 14:54

skála 1.5 TSI je na pohodu kára
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 11. 2021 14:58

To rozhodně. Ještě aby za 650tis. nebyla.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka