F1 HTP 1.2 12V 47KW motor AZQ 60tis. KM r.v.2003

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Drejkou 15. 5. 2020 07:57

Ahoj, mám auto viz.téma
Asi mám vadné těsnění pod hlavou, protože tlakuje chladící okruh a potom jde trošku vody do válce a po startu chvilku vynechává. Auto má i po těch letech velmi malý nájezd poctivých km, jezdilo bohužel dost couračky kolem komína. Se závadou jezdím už asi 5tiskm, než se přišlo na příčinu.
Mám 2 možnosti opravy:
1. místní servis by jen nechal repasovat hlavu a dal nové rozvody a cena kolem 20tis.
2. Ve Vyškově na Moravě pan Dvořák, který se zabývá jen těmito motory by rozebral kompletně celý motor na GO s tím že když bych prý nechal udělat jen tu 1.variantu následovali by údajně další problémy jako spotřeba oleje atd. a cena kolem 25tis.
Můj nejlepší kamarád je automechanik také, ale ve zn.servisu a ten mi doporučuje jen tu 1.variantu s tím že mám jen zajetý motor, ale já jsem nahlodaný tou 2.
Co si o tom myslíte, jak byste postupovali být to vaše auto, které je jinak hodně zachovalé?
Díky
Drejkou
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aikoN 15. 5. 2020 08:39

Pokud má pan Dvořák dobré reference, tak bych šel do 2. Jestli dát 20 nebo 25 prašť jako uhoď.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 15. 5. 2020 08:45

Já bych nechal vyměnit jen těsnění, olej, vodu a svíčky a čekal, co to udělá.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod Drejkou 15. 5. 2020 11:40

Jde mi o to aby se zbytečně nerozebíral celý motor, jaký máte názor na to že ta 2.varianta obnáší ten repas hlavy výměnným způsobem? Bojím se abych já nedal pryč svou hlavu co má málo najeto a nedostal nějakou co nalítala 300tis.km, Přeci jen se asi nemění v hlavě vše za nové ne?
Díky
Drejkou
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goes 15. 5. 2020 11:42

hlavu maximalne srovna... u varianty 2 by se pak nemusela cena pohybovat na 25, ale mohly by se tam najit jine problemy. Ja osobne bych vymenil jen tesneni pod hlavou, to je za vyrazne mensi peniz a na 99% odstrani vse a bude klid.
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 15. 5. 2020 12:59

přesně, těsnění se srovnáním hlavy a jebat, maximálně ještě ty rozvody, to už tak moc cenu nezvedne
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tycoon1 15. 5. 2020 17:43

Pokud je opravdu jen vadné těsnění, tak nevidím důvod na kompletí generálku nebo i jen repasi hlavy. A taky je potřeba si uvědomit, že cena toho auta je plus minus 40 tisíc, může vyjít levněji to dát prodat nějakému servisu na díly nebo na opravu v jejich režii .... a koupit si podobné bez závady.
Leon FR 1.4 TSI 92 kW
Ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
Tycoon1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 15. 5. 2020 18:55

Vono až se do toho hrabne tak buhvi co všechno bude potřeba vyměnit...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já první 15. 5. 2020 21:07

Drejkou, Drejkou....kdysi tady byla nějaká Drejkaa snad taky s fábií. Není to ona?
Já první
Nováček

Odeslat příspěvekod Drejkou 15. 5. 2020 22:08

Nee to fakt není ona nebo kdo to měl být. Jsem tu poprvé, já bych i nechal udělat jen ten vršek a rozvody které jsou rizikové na skočení, ale potom za to nehodlám někomu nacpat 20k
Drejkou
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PeTr7650 15. 5. 2020 22:14

Jebat, koupil bych od nekoho hotovou hlavu a prehodil, rozvody a **** psa. Zbytecny utraceni penez za *****, co nikdy poradne nepojede
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 15. 5. 2020 23:20

puk123 píše:Já bych nechal vyměnit jen těsnění, olej, vodu a svíčky a čekal, co to udělá.

To
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 5. 2020 02:14

Drejkou píše:Ahoj, mám auto viz.téma
Asi mám vadné těsnění pod hlavou, protože tlakuje chladící okruh a potom jde trošku vody do válce a po startu chvilku vynechává. Auto má i po těch letech velmi malý nájezd poctivých km, jezdilo bohužel dost couračky kolem komína. Se závadou jezdím už asi 5tiskm, než se přišlo na příčinu.
Mám 2 možnosti opravy:
1. místní servis by jen nechal repasovat hlavu a dal nové rozvody a cena kolem 20tis.
2. Ve Vyškově na Moravě pan Dvořák, který se zabývá jen těmito motory by rozebral kompletně celý motor na GO s tím že když bych prý nechal udělat jen tu 1.variantu následovali by údajně další problémy jako spotřeba oleje atd. a cena kolem 25tis.
Můj nejlepší kamarád je automechanik také, ale ve zn.servisu a ten mi doporučuje jen tu 1.variantu s tím že mám jen zajetý motor, ale já jsem nahlodaný tou 2.
Co si o tom myslíte, jak byste postupovali být to vaše auto, které je jinak hodně zachovalé?
Díky

Při tomhle porovnání i k Go za 25 přijde výrazně lepší než dílčí oprava za dvacet.
Ale jpak e otázka, co Go jen za tak malej nárůst znamená.
Je ten první drahej? Dělá to ten druhej na *****.
Při stejný kvalitě bych při rozdílu 20x25 šel do toho obsáhkejšího. Ale podle popisu buď jeden ucfjnemoc a nebo druhej dělá míň než by měl.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 16. 5. 2020 14:54

Určitě bych si nechal měnit hlavu po 60tis. za repasovanou s třeba 300tis.km.
Za 16 roků máš 60tis.. Kolik ještě hodláš najet, 20, 30? Tu ujede, i kdybys to těsnění vystřih z klobouku. Zbytečné do toho vrážet moc peněz.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod Drejkou 23. 5. 2020 20:40

Jsou to skoro 2 týdny co jsem psal na vyhlášený Kasl Motorservis s tím jestli by šla oprava realizovat u nich a neobtěžovali se odepsat ani na email ani na SMS a nezvedají ani tel. Tomu říkám solidní firma. Nemáte někdo doporučení na jiný servis kam bych to mohl s klidným svědomím dát, jsem z ústeckého kraje a nemám problém odvézt klidně do Prahy apod.
Díky
Drejkou
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků