Citroen Xantia

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Valdauf 21. 6. 2006 18:44

To matuS:Kua,Ty si rychlej!Jo,já vím,přečti si Svět motorů,je to tam a jelikož to je časopis,kterej silně nadržuje shade and company,není to moc zvýrazněný.A japončíky Ti schvaluju.
Kuk na tygra!!Tááák,teď mám hovínečko!!!!
P405 1.9D......
Konečně rvu asfalt...................
Valdauf
Nováček

Odeslat příspěvekod lehtinen 23. 6. 2006 17:14

když tak oddělte část o C6 to jiného topicu.

Jel jsem okolo Citroenu a stála chudinka C6 před salonem, tak si říkám, že to zkusím.
No jízda paráda,sic jen půl hoďky nějakých 30km. No super svezení, motor neslyšitelný, jen si vepředu brumlal, odpich super. s automatem nebyl problém. Ovládání jak má být, možná kapku náročnější ovládaní věci na středové konzoli, ale to bude jen o zvyku a navíc to není nezbytně nutný pro samotnou jízdu, tak jsem to zas moc nezkoumal.
Ale vychutnával jsem si komfort podvozku, ani jedna (!!!) díra nebyla cítit. Kde udělá Twingo sakra bum, C5 bum, tak C6 ticho, nic se neděje :-D
Auto táhlo parádně do 200kmh, dál jsem neměl možnost to vyzkoušet z důvodu velkýho provozu.
Příjemná věc je head-up display, neodvádí pozornost, kvůli rychlosti není potřeba přeostřovat, no paráda, se frantíkům povedlo. Mít ty love, jdu si určitě pro ni :)
Renault Twingo 1,2, r.v. 93 - rád na tebe vzpomínám, 5 let, 60 tisíc km
Citroen C4 1,4i 16V, SX r.v. 2009
lehtinen
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lehtinen 23. 6. 2006 17:16

matuS: jinak jsem se bavil o předpokládaných prodejích C6 a mají být velmi malé, aby zůstala zachována ona výjimečnost a exkluzivita ;)
Renault Twingo 1,2, r.v. 93 - rád na tebe vzpomínám, 5 let, 60 tisíc km
Citroen C4 1,4i 16V, SX r.v. 2009
lehtinen
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 23. 6. 2006 17:37

lenze potom bude vyroba c6 stratova, tak naco to robia? pochybujem, ze si tym zlepsia image
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Valdauf 23. 6. 2006 17:44

Kdyby to bylo ztrátový,nevyrobí to.Minimum prodeje bude tady a zbytku střední evropy,ale ve Francii se prodávat bude.Jen malý srovnání s DS.Největší prodeje taky ve Francii a něco málo v Německu.Ale je to jen můj názor.
Kuk na tygra!!Tááák,teď mám hovínečko!!!!
P405 1.9D......
Konečně rvu asfalt...................
Valdauf
Nováček

Odeslat příspěvekod lehtinen 23. 6. 2006 19:01

Renault Twingo 1,2, r.v. 93 - rád na tebe vzpomínám, 5 let, 60 tisíc km
Citroen C4 1,4i 16V, SX r.v. 2009
lehtinen
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 30. 10. 2006 01:55

Viděl jsem v mošnovském autobazaru Sitta pěkný kousek Xantie. Údajně má najeto cca 120 000 km, dovoz z Itálie, je to 1.8, a jezdí i na CNG. Stojí 99 900 Kč, Sháním SPOLEHLIVÉ rodinné auto, na tu xantii jsem se jel mrknout a vypadá moc hezky (pokud není přetočený tachometr).

Co myslíte, jsou xantie spolehlivé? Z CNG strach nemám, v okolí mám dokonce dvě plničky (heč :-), ale je otázkou, co se stane, až budu potřebovat revizi CNG. Kam jet? A taky, jak se budou tvářit v servisu, když tam přivezu auto s CNG. Někde se bojí i LPG, natož zemního plynu. Co myslíte?
dalich
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod -LK- 30. 10. 2006 09:44

Už jsem to popisoval x-krát, takže jen ve stručnosti, s čím jsem měl na Xantii problémy (prodával jsem jí jako desetiletou se 154t REÁLNÝCH km):
a) žralo to olej = těsnění pod hlavou = cca 4-5 tisíc za opravu
b) blblo odpružení, někdy tvrdý, jindy měkký, občas to divně poskočilo = tisíce nacpané do autorizovaného servisu, vždy něco udělali, což ale nepomohlo a pak jsme se na to vykašlali, protože to za ty peníze nestálo.
c) vyhořel větrák od topení (najednou děsnej čoud z klimošky)
d) neopravitelné trhliny v chladiči = díl z vrakáče, výměna a naplnění klimačky asi 3 tisíce
e) křupání zepředu při přejíždění nerovností, pravděpodobně kosti nebo čepy
f) spálenej katalyzátor (při nastartovaném motoru zvuky zvenku, jako by bylo drncalo ve výfuku kamení)
g) drobnosti typu nenavíjící se pásy, nefunkční ruční brzda (lanka se často a snadno opotřebovávala, sám jsem je jednou měnil) nefungující tempomat apod.

Ten kousek od Sitty jsem neviděl, protože jim nefunguje web v Opeře, takže nevím, jakej je to model, ale osobně bych si dával velkej pozor na auta s dieselem/LPG/CNG s ročním nájezdem menším než 20-30k. Důchodce, co s autem jezdí jednou měsíčně na hřbitov (a proto má i staré auto tak málo najeto) si nebude připlácet a komplikovat život naftou nebo plynem.
Naposledy upravil -LK- dne 30. 10. 2006 10:24, celkově upraveno 1
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 30. 10. 2006 09:48

-LK-: mám xantii sice jenom 8tkm(celkem má prý 210tkm), nicméně kolega jí má už asi 80tkm(celkem asi 250-300tkm, to nikdo neví) denodenního provozu a jednoznačná pochvala. Je fakt, že ani jedno není hydractive (takže jednodušší systém) a ani jedno nemá klimu. Na druhou stranu drobnosti máš na každým autě.
Křupání vpředu je bolest způsobená našima "kvalitníma" cestama... jsou to kosti, výměna cca 1200/kus plus práce.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -LK- 30. 10. 2006 10:23

miki: právě že Xantie jsou v žebříčku spolehlivosti celkem vysoko a proto mně neustálé problémy docela nemile překvapily. Je fakt, že první dva roky (čili šestý a sedmý rok auta) fungovala vcelku dobře. Ale ten kat, těsnění pod hlavou, vyhořelej motor, nefunkční klima apod. mi jako drobnosti moc nepřijdou, neřeknu kdyby to auto bylo 20 let starý a mělo najeto 250+, ale třeba jsem jen zhejčkanej.
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Childeater 9. 12. 2006 01:09

Je auto, nad kterým bych se rozmýšlel. Mám už jedenapůl roku Xa 1.9TD 66kW, 187kkm najeto a bez chybičky, zatím. Kolegové s podobnou motorizací jsou také velmi spokojení. Doporučuji. Pravda je, že mám základní platformu podvozku.
Childeater
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xPetter 23. 2. 2007 22:15

...
xPetter
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod NorMack 27. 2. 2007 13:00

Mohl bych mít dotaz na zkušené bazarníky?! Za kolik by se tak dala sehnat xantia v dieselu (jedno jaky typ) po modernizaci? myslim tim ten model s novejis maskou, novym interierem atd... V bazarech zacinaji tak na 80kkč :-( Diky za odpovedi
If you do not tell the truth about yourself, you cannot tell it about other people....
NorMack
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Valdauf 1. 3. 2007 09:11

Poslední ročníky va slušném stavu kolem 120-140 tisíc,2.0HDi 80kW a buď liftback nebo kombi.Na levnějších neušetříš,protože minimélně dvaciáš se do toho narve.A hlavně to chce při koupi někoho,kdo tomu rozumí.
Kuk na tygra!!Tááák,teď mám hovínečko!!!!
P405 1.9D......
Konečně rvu asfalt...................
Valdauf
Nováček

Odeslat příspěvekod to.tak 4. 4. 2007 10:07

Trošku mimo mísu...myslel jsem si, že xsara je další generace xantie a šel si pro ni do bazaru. Prostor na zadních sedačkách mě ale vůbec tak ohromný nepřipadá. Podle metru to má o 5 cm víc než mám ve starým AX. Samozřejmě že v podélném směru to nejde srovnávat, ale na šířku je to bída.
to.tak
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků