Stránka 5 z 19

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:15
od MirecBA
tom: a teraz to uz ide rovno bez ohladu na povrch a sklon vozovky. To by ma zaujimalo. Uz to mas dost otestovane, teda dufam :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:18
od HOOK
tom69: ja nevim, tolik se v tom neorientuju, ale kdyz mi prijmou do servisu auto se zavadou, tak je to proste zavada a nejak blabol, ze pritom neco preventivne vymenili to nezmeni ne ?

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:21
od p0etrik
Haya1 píše:to TOM69: proboha proč už to neřešíš přímo ve Francii? :hms/quote]


Ve francii se s tebou nikdo bavit nebude, poslou te do ***** s tim, ze to mas resit s renaultem CR (viz neci zkusenost na foru).

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:25
od MirecBA
pOetrik: v tomto mas pravdu, niekto sa z fora uz stazoval. Nema to vyznam. Zatial je to vzdy prehrana vojna a clovek moze byt rad, ze to akotak opravia

omyl

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:29
od Tom69
HOOK píše:tom69: ja nevim, tolik se v tom neorientuju, ale kdyz mi prijmou do servisu auto se zavadou, tak je to proste zavada a nejak blabol, ze pritom neco preventivne vymenili to nezmeni ne ?


to je prave ten omyl, to ze auto prijali do servisu vubec nic neznamena a tim spis pokud tam napisou ze neco vymenili preventivne. zakon a pravnici v tomto smeru mluvi jasne

to by ti pak stacilo dat auto trikrat do servisu a mohl bys chtit vymenu, tak to bouzel neni. zasadni je prave to co servis napise.

u nas ve firme to casto resime, posledni problem byl se Siemens SX1, nepovedenej vyrobek. telefon zamrza a dela spousty jinych neplech spojenych s sw. a vys jaky je rozdil mezi tim jestli zakaznikovi muzes vratit penize. jedna veticka. pokud servis napise zavada se projevila a byla odstranena prehranim sw, mas po trech respektive po dvou predchozich opravach narok na vraceni penez. Pokud tam servis napise prehran sw, nebo provedena aktualizace sw mas smulu i kdybys mel 10 takovych opravenek

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:30
od MirecBA
Jarda2 píše:chcípání po natankování to už opravdu není normální.r/quote]


tak na toto som dostal odpoved, ze nemam tankovat plnu viac nez do prveho vystrelu. Raz som to skusil a nepomohlo. Ale aj tak je to pekna blbost, keby bol toto problem, maju tam kazde 3 auto, vzdy tankujem nna 2 cvaknutia a aj ta ta nadrz nieje uplne plna

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:32
od MirecBA
Tom69: a teraz to uz ide rovno bez ohladu na povrch a sklon vozovky. To by ma zaujimalo. Uz to mas dost otestovane, teda dufam :-)

dopis

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:34
od Tom69
Obrat se na renault at ti to daji pisemne na hlavickovem papire, rad to hodim na stranky

v zivote jsem u zadneho auta nezazil, ze by mu vadilo tankovani do plna, je ta spousty faktoru ktere ovlivnuji jak rychle sepne klapka u pistole takze tam nemuze byt nikdy naprosto stejna hladina

ps: jo zatim beha tak jak ma to znamena doleva doprava rovne podle sklonu

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:34
od HOOK
tom69: No ale tytam prece davas auto s konkretni zavadou, ne z dlouhe chvile, nejaky technik to prejima a zavadu vidi, tak se prece musi napsat do protokolu ne ?

to je

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:38
od Tom69
HOOK píše:tom69: No ale tytam prece davas auto s konkretni zavadou, ne z dlouhe chvile, nejaky technik to prejima a zavadu vidi, tak se prece musi napsat do protokolu ne ?


to je prave to ze takhle to nefunguje, pulku veci ti proskrtaji, polovina je standartni jev, treba na podivne zvuky ozyvajici se od leveho okna (zvuk jako kdyz rezes sklo) mi prodejce do protokolu napsal ze to uznava za zavadu a nasledne druhy servis napise ze se jedna o vlastnost spojenou se zabehem noveho vozu

to pak mas pocit ze si z tebe opravdu delaji blazny !

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:40
od Jarda2
xmaster píše:Tom69: určitě se ti ozvalo pár nespokojených zákazníků renaultu, ale taky zapomínáš na ty spokojené :) Ti nemají potřebu zaplavovat diskuze tím, že jsou spokojeni. A předpokládám, že jich bude většina. Jinak by asi něco bylo špatně :)e/quote]
Neboj, o těch spokojených všichni víme. A když se nespokojení neozvou, budeme si myslet, že jsou spokojení úplně všichni.

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:43
od HOOK
tom69: No ale kdyz prijedu do servisu s tim, ze to tahne na stranu a technik si to projede a ono mu to opravdu bude tahnout, tak to prece do toho protokolu napsat musi a je to proste odstraneni zavady a ne preventivni vymena.

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:43
od p0etrik
Nejvic mne stve, jak si lidi nechavaji s_rat na hlavu. Tom69 je jeden z mala, kdo si na hlavu s_rat nenecha. Kdyby byla takova vetsina, nemusel nikdy tyhle problemy nikdo resit.

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:54
od MirecBA
p0etrik píše:Nejvic mne stve, jak si lidi nechavaji s_rat na hlavu. Tom69 je jeden z mala, kdo si na hlavu s_rat nenecha. Kdyby byla takova vetsina, nemusel nikdy tyhle problemy nikdo resit.


ono je to j v tom, ze nie kazdy je technicky typ. Mne vysvetlovali, ze nieje auto, ktore by rovnomerne opotrebovalo pneumatiky. Ja som mal rozdiel medzi stredom a vonkajsim krajom po 10tkm 1,8mm v hlbke dezenu. V pneuservise ma upozornili, ze mi vyrazne prepadaju kola na jednu stranu. Kraje 5,2 a stred ako novy, 7mm. To v zadu a predu to bolo lepsie, tam to bolo 6,3 ku 6,8. Potom mi dalsi vysvetlil, ze Megane maju vacsiu zbiehavost a tym to je sposobene. Len mi bolo divne , preco aj vnutorne kraje boli viac ohlodane. Ale toto som relativne akceptoval a nechal tak.
To iste s dierou v plyne, trasenim auta na volnobeh. Proste neznaleho lahko ...... .

Tom69: mne to bocne predne sklo po vytiahnuti pukne, akoby prasklo :-) Ale neriesim to uz, tiez to bolo o.k.
Aby som netankoval doplna mi nechceli dat na papier :-) Pytal som si to

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2006 15:55
od Jarda2
MirecBA píše:tak na toto som dostal odpoved, ze nemam tankovat plnu viac nez do prveho vystrelu. Raz som to skusil a nepomohlo. Ale aj tak je to pekna blbost, keby bol toto problem, maju tam kazde 3 auto, vzdy tankujem nna 2 cvaknutia a aj ta ta nadrz nieje uplne plna
To mi nejde na rozum. S tím jak a kolik natankuješ to nemůže souviset. Ale proč to zlobí vždy po natankování??? Ani na problémy s odvzdušněním nádrže to nevypadá. Nedělal to teplý motor vždy když stál jen pár minut? Už to někdo spravil, nebo to pořád zlobí? Kontrolovali tlak v palivivém potrubí?