Tom69 píše: byl by si ochoten tolik problemu tolerovat napr. u mobilniho telefonu? .....
PS: ceho se boji Renault ze nechce priznat ze se v pripade tahnuti jednalo o vadnou soucastku, nemysllis ze kdyby to uznal a nabidl odpovidajici kompenzaci mohl byt uz davno klid
Ano pokud o to auto nebo telefon nebo počítač hodně stojím a mám to pro radost a né třeba podnikání, tak jsem ochotnej do jisté míry tolerovat nějaké nedostatky, které vím, že nejdou odstranit a u vyměněnýho by se objevily znova. Např. známý problém u Ericssonů T39, zasekávaly a restartovaly se náhodně při GPRS přes bluetooth. Nebo nyní níké otáčky při startu vlažnýho motoru u megana. Samozřejmě mě to štve, chci taky bezchybný výrobek, nebojím se ozvat, ale na druhou stranu mám rozum a neotravuju v servisu tak dlouho dokud nevymění půl auta, když to nemusí pomoct a spíš to celý rozvržou opakovaným rozebíráním a skládáním.
Pokud tvé jednání povede k tomu, že se např. importéři zamyslí, že něco dělají špatně a změní svůj přístup k zákazníkům, tak to schvaluji a podporuji a máš moje sympatie.
Nicméně v poslední době s tím jak zaplavuješ všechny diskuze, tak mám spíš pocit, že teď už ti jde více o to se jim pomstít za každou cenu.