RENAULT versus ZÁKAZNÍK ..... k smíchu nebo spíše k pláči?

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Laff 11. 2. 2006 03:21

Tom69: nehrablo Vam z toho uz nahodou? Ja venovat tolik casu praci jako Vy venujete zaplavovani ceskeho internetu jednou webovou strankou, tak uz mam davno vydelano na podstatne lepsi auto nez je Megane. Vypis z diskuzi:

Fórum: Francouzská auta
Tom69

Odpovědi: 27
Zhlédnuto: 1309
PříspěvekPředmět: reklamace nového auta Zaslal: út listopad 29, 2005 10:28 pm
Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.cz


Fórum: Francouzská auta
Tom69

Odpovědi: 45
Zhlédnuto: 1802
PříspěvekPředmět: reklamace nového auta Zaslal: út listopad 29, 2005 10:26 pm
Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.cz


Fórum: Francouzská auta
Tom69

Odpovědi: 50
Zhlédnuto: 2913
PříspěvekPředmět: reklamace nového auta Zaslal: út listopad 29, 2005 10:24 pm
Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.cz


Fórum: Francouzská auta
Tom69

Odpovědi: 149
Zhlédnuto: 6726
PříspěvekPředmět: reklamace nového auta Zaslal: út listopad 29, 2005 10:23 pm
Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.cz


Tom69

Odpovědi: 33
Zhlédnuto: 3693
PříspěvekPředmět: reklamace nového auta Zaslal: út listopad 29, 2005 10:21 pm
tvrda realita Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.cz[/b]


Fórum: Francouzská auta
Tom69

Odpovědi: 147
Zhlédnuto: 8194
PříspěvekPředmět: reklamace u renault CR Zaslal: út listopad 29, 2005 10:19 pm
jestli te zajima vic o megane II, mrkni na moje stranky


-> vsimnete si prosim, ze neresim problem vadneho auta/laxniho pristupu prodejce k zakaznikovi, ale ted uz vec, ktere se jednoduse rika spam. Budiz, jsem jednoznacne pro, aby na problem bylo upozorneno, aby mel kazdy moznost si na zaklade informaci z obou stran (!) udelat vlastni nazor, ale vnucovani se do kazdeho threadu ktery ma v nazvu Renault je minimalne pohrdanim inteligenci ctenaru.

A vubec uz nemluvim o tom, ze stylistika, jazykove prostredky a textova koheze stranek http://renault.kvalitne.cz a prispevky postizenych majitelu vozu Renault jsou si velice podobne a pripominaji mi reklamy na Kosmodisk.

Chcete vedet jak se s problemem Toma69 vyporadali na diskuzich Renaultclubu.cz?
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... ight=tom69
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... 7&start=75
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... ight=tom69

Edit: a neda mi, abych neocitoval renault.kvalitne nebo reklamace.vyrobce:
"Perličky z diskusních fór, tak jak byly napsány uživately .........."
For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for nature cannot be fooled... We have vastly underestimated how deeply ingrained are the organizational and cultural rigidities that hamper our ability to execute.
Laff
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radoch (novy) 11. 2. 2006 08:53

Ivory píše:.... po jedné návštěvě autorizovaného servisu jej už snad nikdy neuvidí. Jsou tam totiž naprosto neschopní :-(-/quote]
co takhle napsat kde to je?
ja si naopak myslim, ze u autor.servisu jsou lepsi nez "nakej" Pepik v garazi ... totiz zkusenost, ze se prave henten Pepik v aute montuje a na nic neprijde pri opravdu jo zavade, a pak clovek se svesenym ocasem prileze do aut.servisu a ceka zazraky, je casta! ... jsou to jen lidi :), ale navic maji tech.dokumentaci, skoleni, pomoc technickeho oddeleni, popr. automobilky ... a jak jsem psal: 60dnu = 2 mesice bez auta, kdyz uz si tedy clovek vybere autor.servis pro opravu sveho auticka, tak by mel pocitat s tim, ze stempl s vyjadrenim, ze vse je OK stoji cas a penize k tomu (I kdyz je vuz v zaruce-viz.nahradni doprava, atd.) ... dyt by si servis slapal po svoji reputaci, jednak tim, ze by vozy neopravoval kvalitne, za druhe moznosti prohranych soudnich sporu...
radoch (novy)
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 11. 2. 2006 11:09

laff: ne kazdy je priznivcem ODS, ne kazdy je priznivcem CSSD, proste jsou dva tabory lidi, ktere se nikdy neshodnou, stejne tak je to v mem pripade. Fandi mi vetsinou ti, kteri se jiz do podobnych problemu dostali a vedi co je to bezmoc proti aroganci. Ne kazdy ma chut a naladu s tim bojovat, bohuzel moje vlastnost je takova, ze kdyz citim neferove jednani snazim se s tim neco delat. jak uz jsem psal drive, nemam rozpocet na PR jako Renault. Takze se se mnou budete jeste nejakou dobu potkavat, bohuzel. Po pul roce tahanic, problemu a slibech nenabidl dealer potazmo Renault CR nic co by bylo alespon malou naplasti na vznikle problemy. To ze auto opravili je jen diky tlaku, ktery jsem na ne vyvijel. Musel jsem se pracne domahat neceho co je dane ze zakona. Obcansky spor s dealerem, co se zmeni? Nekde stranou budeme spolu bojovat a vse pujde ve starych kolejich. Dealer vuz nevyrabi, tak proc by mel nest nejvetsi zodpovednost. Mate snad pocit, ze bychom vedeli o tom, ze hypernova i jine retezce prodavaji shnile maso nebyt jednoho reznika, ktery si to nenechal pro sebe. Jste tak naivni, ze byste se domnival, ze by takovym gigantum jako je Renault zalezelo na zakaznikovi. To vite ze ne, kazdy jsme jen cislo v prehledu nic vic. Ale co kdyz nebude kricet jeden nespokojeny zakaznik, co kdyz dojde k poklesu prodeje, nebude to preci jen duvod k zamysleni ci zmene pristupu. Vzdy je co zlepsovat.
Ja osobne jiz v tuto chvili s nejvetsi pravdepodobnosti nic vic neziskam, co jsem ale ziskal navic je ohromna zkusenost a co jsem na druhe strane ztratil jsou iluze o znacce která mne provazela od utleho veku. A po všech modelech Renault které jsem vystridal je tento muj POSLEDNÍ.
A vite proc? Ne proto, ze by byl nekvalitni, ale proto jak se tato společnost stavi ke svým zakaznikum, kteří se dostali do problemu !!!

Tom Vratny
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radoch (novy) 11. 2. 2006 11:38

z posledniho prispevku:
-svet je "cerny a bily" ... nesouhlasim
-auto je opravene ... parada
-soud byt nemusi ... parada
-vyrobce je obcas parchant ... lidi uz jiny nebudou

zaverem:
-u kazde automobilky je to stejne, vzdy se najde alespon jeden majitel, jehoz vuz by se nedal oznacit ani za exota, ale zda se, ze i takovy neexot se da opravit i za cenu, ze to bude stat treba 150tis
-kazda automobilka si ceni svych zakazniku velmi, ze statistickych hledisek co do poctu kusu, jsou negativni veci minimalizovane, a co do poctu penez ... tam je snaha podobna
-holt potom pomohou jen znamosti na "vysokych" a vlivnych postech, dlouhodobe "drzkovani" o tom cloveku akorat zkrati zivot a to nikde vyreklamovat nejde, toz radim: vykaslat se na to! ... jsou zajimavejsi veci na svete :wink:
-ps: at zije globalizace, a zaroven globalizace fuj 8)
radoch (novy)
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 11. 2. 2006 11:41

radoch píše:
Ivory píše:.... po jedné návštěvě autorizovaného servisu jej už snad nikdy neuvidí. Jsou tam totiž naprosto neschopní :-(-/quote]co takhle napsat kde to je?
ja si naopak myslim, ze u autor.servisu jsou lepsi nez "nakej" Pepik v garazi ... totiz zkusenost, ze se prave henten Pepik v aute montuje a na nic neprijde pri opravdu jo zavade, a pak clovek se svesenym ocasem prileze do aut.servisu a ceka zazraky, je casta! ... jsou to jen lidi :), ale navic maji tech.dokumentaci, skoleni, pomoc technickeho oddeleni, popr. automobilky ... a jak jsem psal: 60dnu = 2 mesice bez auta, kdyz uz si tedy clovek vybere autor.servis pro opravu sveho auticka, tak by mel pocitat s tim, ze stempl s vyjadrenim, ze vse je OK stoji cas a penize k tomu (I kdyz je vuz v zaruce-viz.nahradni doprava, atd.) ... dyt by si servis slapal po svoji reputaci, jednak tim, ze by vozy neopravoval kvalitne, za druhe moznosti prohranych soudnich sporu...


nechci ti brat iluze o autorizovanych servisech, v jakem pracujes ty?
ja mam totiz opacnou zkusenost a musim durazne mezi sebou odlisovat pepiky v garazi. Stravil jsem nedavno jeden cely den u auta v autorizovanem servisu, muj strejda pracoval cely zivot v autorizovanem servisu vw. svuj obrazek jsem si udelal, mam za sebou par zkusenosti. mam znameho co ridi znackovy servis vw. reknu ti jak to chodi ve vetsine pripadu, bohuzel ne vsichni jsou dobre placeni (tedy spis vetsina), neznam mechanika ktery by po vecerech travil cas ctenim manualu a novinek, vetsina ma doma deti, zenu takze se ani nedivim, za cely den toho maji dost. penez malo. jak to vylepsit, prijede rybka, mate neco vadneho vymena za nove stoji napr.15tis, vetsina lidi rekne ok a puvodni nebo nekdy i novy dil putuje do kapsy mechanika jako priprava na fusku. sice by mel zakaznik stary dil dostat zpet ale co by s nim napr. pan doktor v obleku delal, ze. jasne mi ho ekologicky zlikvidujeme .......
co je doma to se pocita?!
... zapomnel bych napsat samozrejme v pripade ze se jedna o hloupost ktera jde opravit, ale reknu ze je vadny podstatny dil
(resil jsem to u twinga se vstriky, po 2 dnech mi rekli ze se musi vymenit - najeto 50tis, cena cca 18tis, rekl jsem nechci slozte to posilam odtahovku, kdyz jsem prijel pro auto ejhle ono jelo samo, pry to stacilo procistit, po otevreni motoroveho prostoru ani vidu po praci, centimetrova vrstva prachu nikde ani otisk palce od oleje a to mel byt motor kompletne rozhozeny? divne ze?
ps: timto se omlouvam tem slusnym, ale bohuzel realita takova je a jiste mi da spousta lidi za pravdu
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radoch (novy) 11. 2. 2006 12:04

v zadnym!
to ze jsou lidi sv*ne jsem psal jinde ... jestli mechanici kradou, pak krade i tvuj znamy, protoze jaci nadrizeni, taci podrizeni...
autorizovany servis je na poruchy, ktery si to zadaji ... v dnesni dobe uz ani ne tak pro mechanicky ukony jako pro elektrikarinu
v dnesni obe, pokud Pepik nema pristroj na komunikaci s RJ, je to bulik, resp. jenom mechanik, ktery si bez elektrikare ani neuprdne!
existuje-li servis, kde zakaznikum nedavaji vymenene dily bez jejich svoleni je zlodejna a hovadina ... viz. reputace servisu
predstava uzasna, bych se divil, ze i vedeni servisu si necha mechaniky, kteri okradaji zakazniky
presnou adresu servisu treba pres SZ...
radoch (novy)
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 11. 2. 2006 12:57

nema to zapotrebi, chytil napr. kluka co chtel vymenit alternator kvuli spatnym uhlikum a uz si ho cpal do kapsy, prisel na pul roku o premie, ale s tim nic nenadelas. problem dnesnich aut je ten ze spousta zavad je tezko definovatelnych a i kdyz tam je technikovi pocitac nic neukaze a proto tam neni, pak vznikaji problemy. Me auto tahlo doleva. Jezdil se mnou clovek s notebookem na kline pripojeny na RJ. Auto si to uhanelo na stranu ale mereni neukazalo zadny problem, stejne tak s odpojenym servem, probehlo mereni geometrie taky nic, pak se vymenily pruziny a ejhle bingo. co me ale stve, ze renault pak nedokaze rict, jo jsme dobry prisli jsme na to byly tam spatny pruziny. Misto toho kecy typu nic tam nebylo ale preventivne jsme neco vymenili .........
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom69 13. 2. 2006 21:23

http://www.iprima.cz/tvarchiframe/video/?video=6299

clovek si fakt u frantiku nevybere .... pozor2
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Laff 24. 2. 2006 01:16

:D:D:D
http://auto.idnes.cz/diskuse.asp?all=Zo ... jetiny_fdv

Re: A cože těm dovedům... ( Tom, 23.02.2006 23:38 ) - vlákno
Chces konkretni fakta od konkretnich lidi, tak jdi na http://www.reklamace.prodejce.cz

reagovat
Re: Re: A cože těm dovedům... ( Josef, 24.02.2006 00:14 ) - vlákno
Vrátný přestaň svinit kdejakou diskusi svým upatlaným kňouráním nad jedním nepovedeným meganem.
For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for nature cannot be fooled... We have vastly underestimated how deeply ingrained are the organizational and cultural rigidities that hamper our ability to execute.
Laff
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Monro 24. 2. 2006 13:01

Tom69..ty seš fakt úchyl!! :x
Nikdo Ti to nebere, ale přestaň všude otravovat, kdo je
na tebe furt zvědavej! Nech si jednu diskusi a tam se vylejvej.
Jestli se budeš všude roztahovat vypíšu na tebe odměnu na zrušení. Tě pic.
old: Thalia Expression Clima 1.4 16V, r.v.2005
new: Megane III Grandtour Expresion 1.6 16V /110k, 6R , 2009 + aut. klima
Monro
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 24. 2. 2006 13:42

ved sa uz 10dni neozval, keby ste cusali, bol by tu klud, ze Monro
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robert1 24. 2. 2006 14:24

uznávám, že Tom69 je problémy s autem už posedlý a že to spoustě lidí vadí. ale na druhou stranu to chování Renaultu je úplně šílený. vůbec se Tom69 nedivím. takovéhle zážitky už jsou opravdu obrovským náporem na psychiku.

co byste dělali v jeho situaci vy? nechali byste se sebou vorat a dělat ze sebe voly? nebo byste auto někde prodali ať se s tím trápí někdo jiný?
Telefon: Honor 9. Auta: Megane Grand Tour III 1,5 dci Předtím: Opel Astra kombík J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III, 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Škoda Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod xmaster 24. 2. 2006 16:57

No já bych byl rád, že se to vyřešilo a že auto jezdí a je normálně funkční. A nehledal bych celý dny další volný fóra který bych mohl zaplácat a ze kterých byl zjistil další imaginární problémy.
Kdyby si tu nepřečet, že má 1,6 16V problémy s nízkými otáčkami, tak je nikdy neměl a podobně.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod radoch (novy) 24. 2. 2006 20:44

robert1:
A není divu, pohané netrpěli žádnou ideologií, která by je nutila vyčerpávat mužské síly v prkotinách a odváděla je od barev světa, jedli, pili, bojovali, pracovali a zpívali hrdinské písně, což všechno jsou činnosti podporující trávení a chuť do života. Naproti tomu šiřitelé svaté církve a také jejich následovníci radost zavrhli, kazili si oči vzděláváním a páteř uctíváním všelikých nezajímavých osob, zavírali se před čerstvým vzduchem do příšeří studoven, chrámů, hradů, kobek a sněmovních místností, byli smutní, ustaraní a pořád něco řešili, takže si skrze to ustavičné řešení neužili nic a záviděli primitivům, co si jen tak poskakovali přírodou; a jenom ze závisti začali pak měnil svět v tom smyslu, aby i nejveselejší primitiv byl přinucen něco řešit, aby ho konečně přešla legrace. Ale primitivové si navzdory řešitelům juchali dál, a tak je řešitelé začali vyhlazovat ze světa; bylo to jediné řešení, jak na něm nastolit vznešený klid. Ale pohanské slunce je mocnější než mnišská tma .... JÁ BYCH TO PO OPRAVENÍ NEŘEŠIL! :D
radoch (novy)
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 5. 3. 2006 09:10

xmaster:jestli si myslis ze jsem takovy borec, ze si dokazu ruzne zavady na aute vytvorit pouhou myslenkou, nabizim ti zkusebni jizdu, pak muzes psat o tom co si vymyslim a co je bohuzel fakt

... jo a podle tebe si vsechno mame nechat libit, stejne tak jako takrka cely narod s klidem sleduje jak si Standa G. koupi byt za stryckovi penize (a samozrejme pousta dalsich jemu podobnych). Neni nahodou lepsi i do budoucna dotahnout veci do konce a ne je nechat plavat... co treba nazor petrak ktery se snazi vyresit problem s motorem, snad se nebude zlobit kdyz ho budu citovat z fora renault klubu:
petrk
Starting member
Založen: 22. 11. 2005
Příspěvky: 34
Zaslal: út únor 07, 2006 12:50 am Předmět:
Jsem majitelem jednoho nového Megana II. Založil jsem diskusi o problémech motoru 1.4 16V (K4J) http://garaz.autorevue.cz/viewtopic. php?t=2566. Snažím se posbírat data od lidí, co mají stejný problém jako já, abych sobě i ostatním pomohl nalézt rychlejší vyřešení problému. Sbírám zkušenosti i ze zahraničních fór. Nyní už máme dvě videonahrávky s nízkými volnoběžnými otáčkami a dokonce se zhasnutím motoru. Více už bez vybavení zdokumentovat Renaultu neumím. Pracuji už několik let jako profesionál v automobilovém průmyslu v oboru elektroniky a diagnostiky. Bohužel u Renaultu nemám partnera, kterému bych předal popis našich závad. Zaslal jsem už odkaz na naše diskuzní fórum a video nahrávky na vedoucího mého servisu, chtěl jsem, aby to odeslal i na zastoupení Renault. Nabídl jsem další přistavení mého auta k diagnostice.
Postup přijetí a zápis mého popisu závad v servisu vykazoval chyby. Když jsem vysvětlil přejímacímu technikovi, kdy a jak se volnoběh pod 500 ot/m vyvolá, vůbec to nikam neuvedl. Auto si v nedefinovaný čas po vychladnutí motoru vzal mechanik na diagnostiku motoru a to tím způsobem, že s ním teprve přejížděl na dílnu. Takže když tam připojil Clip, tak už musely být otáčky zase v pořádku. S mechanikem mě nenechali promluvit a vysvětlit mu přesně závadu a její projev. Nevím zda kontroloval jen chybovou paměť motorové jednotky nebo překontroloval i hodnoty z jednotlivých čidel, zda například čidlo teploty vody neukazuje o 20 stupnu jinak apod. Já bych se snažil na místě mechanika hlavně závadu vyvolat a při ní zjistit, co za veličiny snímá v tuto chvíli řídící jednotka, v jakém režimu je apod.
Myslím, že by se dalo domluvit i s dalšími majiteli problémových Meganů 1.4, aby znovu zajeli do servisů na diagnostiku, ale musel by tam být nějaký opravdový profesionál, který půjde po jádru problému a nepromrhá čas zákazníků tím, že v chybové paměti nic nenajde a auto vrátí. Poslední vyjádření při páteční návštěvě servisu jednoho zákazníka bylo, že to škubání studeného motoru je naprogramovaná ochrana proti přetáčení za studena .
Pokud by nám chtěl RenaultClub s tou "drobností" na motorech 1.4 pomoci, pak na rozdíl od Tom69 bych pomoc přijal a byl bych rád nápomocen. Napište mi, jaké možnosti v tom máte.
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků