Renault 1.4 16V 72kW díra při akceleraci,nízký volnoběh

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod xmaster 8. 3. 2006 13:15

lubosov píše:To by ma teda zaujimalo ako cez PP mozes zistit aky tam je SW - mozes to popisat - díkk/quote]

Jasně, už sem to možná někde psal.
Drž zmáčklý tlačítko PP a zároveň asi na 5 sekund podrž Start. Tím se vyvolá testovací režim panelu přístrojů. Ručičky budou lítat až na doraz, všechny kontrolky se budou rozvěcovat a zhasínat. No a pak tlačítkem PP přepínaš další info an které se normálně nedostaneš, třeba počet litrů v nádrži, spotřeba paliva za hodinu nebo verzi software.
Po pár minutách se to samo deaktivuje.
Nezkoušet před jízdou!!! Nastartovat jde normálně, ale displej je furt v testovacím režimu, takže ručičky neukazují správně, nefungují blinkry, světla, stěrače a podobně. A taky to při jízdě nezmizí.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod antilop 8. 3. 2006 13:18

Jo ale software panelu pristroju nikoli motorovy ECU, ne??? Znovustisknutim nulovaciho tlacitka se to kdykoli da zrusit.
antilop
Nováček

Odeslat příspěvekod xmaster 8. 3. 2006 13:23

To nevim, ve francouzským dialogysu to nerozluštím.
A zrušit mi to nešlo nijak.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod lubosov 8. 3. 2006 17:33

dik- budem to musiet niekedy vyskusat, najviac som zvedavy na zostatok benzinu v nadrzi, ked sa rozsvietii kontrolka.
lubosov
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OndraZX 8. 3. 2006 19:09

xmaster píše:Drž zmáčklý tlačítko PP a zároveň asi na 5 sekund podrž Start.
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antilop 8. 3. 2006 20:35

No myslí tlačítko na kterém je sskutečně napsáno START - a kupodivu toto tlačítko obvykle startuje motor (...by jeden neřek...). To je to tak nesrozumitelný?? Mluvíme tu o RMG II
antilop
Nováček

Odeslat příspěvekod OndraZX 8. 3. 2006 22:18

Aha to jsem nedomyslel - ale jak to udelam v "klickove" verzi?
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antilop 9. 3. 2006 07:28

To my s tlačítkama zase bohužel nevíme - to bys ses musel nejspíš dopátrat v Dialogysu ke svýmu typu auta...
antilop
Nováček

Odeslat příspěvekod PetrK 10. 3. 2006 13:54

Tom69 píše:petrK: dej vedet jak jsi dopadl na Zlicine a pozdravuj p.Brabce, jeden z mala lidi v Renaultu, ktery se snazi zakaznikum pomoct s problemy.

Návštěvu a diagnostiku na Zličíně mám předprojednanou díky RenaultClubu a přesný termín si budu dojednávat až za týden, protože tam nyní nemají volné náhradní auto, které mi chtějí poskytnout.
O výsledku budu informovat. Mimo jiné budu taky schopný příští týden rozchodit vlastní EOBD diagnostiku motoru, abych se mohl sám podívat na některé hodnoty čidel motoru a stav v okamžiku nízkých otáček.
PetrK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pali18 19. 3. 2006 18:13

Zdravím páni!
Priznám sa, že som nečítal celú diskusiu, prebehol som ju len tak jednym očkom. No ako som zistil, hovoríte tu čosi o diere v akcelerácii pri motore 1.4 16V.
Nedá sa mi k tomu nevyjadriť.
Mám Clio (2002) 1.4 16 V a taktiež sa prejavuje týmto neduhom. Až doposiaľ som si myslel, že je to len dôsledok studeného motora, stuhnutého oleja a tým spôsobeným vysokým trením medzi piestami a vložkami valcov. A houbjas! Je to teda elektronika? To sú mi veci!
U mňa sa to teda prejavuje takto: úplne studený motor v zime naštartujem, otáčky sú zhruba 1100 min-1. Ak sa pohnem okamžite, pri 1800-2000 ot. motor "končí", v lepšom prípade ešte cuká. V každom prípade ale neťahá. Takto je to zhruba prvých 500 metrov.
Ale ak naštartujem a nechám motor bežať na voľnobehu zhruba minútu, vyhnem sa týmto nepríjemnostiam. Preto som si aj myslel, že je to len nedostatočným mazaním studeného motora.
Čo sa týka zhasnutia motora-stalo sa mi to za 4 roky hádam 3-4 krát, takže to nemožno považovať za závadu.
Avšak občas ma prekvapia voľnobežné otáčky pri teplom motore hneď po naštartovaní. Najskôr pekne vyskočia na 700, no po sekunde klesnú na 500, pričom stále svieti kontrolka posilňovača riadenia a počuť jasné trápenie motora. Akonáhle tá zhasne (po cca 3 sek.), otáčky sa vrátia späť na normál.
Pali18
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod matoo 20. 3. 2006 11:51

Tak som znovu celu vec preberal s jednym prijimacim technikom ktory je zatial v celku ochotny, popozeral dialogys, radil sa s kolegami z inych servisov. Vysledok:

V dialogyse nie je ziadna technicka sprava na alternator a ani nic co by uplne popisovalo a riesilo nas problem.

Dobra sprava:

Existuje uz nova sw verzia riadiacej jednotky pre 1.4, CD s novou sw verziou dostali teraz v poslednych tyzdnoch. Mam dohodnuty upgrade sw este v zaruke(ta mi konci mimochodom pozajtra). Prijimaci technik mi ale rovno povedal ze nezarucuje ze mi upgrade pomoze.

Uvidime, ked bude po vsetkom a budem to mat otestovane, dam vediet.
matoo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PetrK 20. 3. 2006 12:27

matoo píše:Dobra sprava:

Existuje uz nova sw verzia riadiacej jednotky pre 1.4, CD s novou sw verziou dostali teraz v poslednych tyzdnoch. Mam dohodnuty upgrade sw este v zaruke(ta mi konci mimochodom pozajtra). Prijimaci technik mi ale rovno povedal ze nezarucuje ze mi upgrade pomoze.

Uvidime, ked bude po vsetkom a budem to mat otestovane, dam vediet.


Tahle zpráva se shoduje s tím, co jsem dneska četl na: aurl]http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1539[/url]
jkspoff píše:Mine was the same for quite some time (poor idling etc) , until I had enough, got it booked into local dealers and they updated the software which Renault had released because of poor idling on the 1.4 16v. It has completely rectified the problem. No more stalls after cold start, plus appears to be less ropey. Free under warranty of course.
PetrK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xmaster 21. 3. 2006 10:03

Ted jsem volal do servisu a o ničem takovým nevěděli. Nakonec z nich vypadlo, že tomu říkají jinak a aktualizace jim přišla poslední včera! Kontrolovali popisky a nic o chcípání 1,4 motorů tam není, ale věděli o co jde z 1,6. Objednal jsem se teda na pondělí a prý po připojení auta teprv uvidí seznam aktualizací.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 21. 3. 2006 10:10

Prosim te se kterym servisem jsi mluvil, mas neco blizsiho k 1,6 motoru. dik
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmaster 21. 3. 2006 10:48

Mluvil jsem s Auto Kout v Brandýse. Nic bližšího nemám, jen že o problémech vědí v souvislosti s motory 1,6 (jak by né, když je to známý nejmíň dva roky).
xmaster
Nováček

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků