Renault Thalia

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod chodac 25. 8. 2005 13:49

To jan

nešly by ty fotky interieru dát pryč, je fakt moc hezký, ale mi, co máme Thalie ho známe. A musím konstovat, že vždy, kdy se chci podívat na tuto stránku, se mi zasekne počítač. Jinde ve foru se mi to nestává. Dík Chodac
chodac
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 25. 8. 2005 21:20

odstraneno....mate nekdo podobnou zkusenost s VPower a spotrebou,nebo to bylo "ver a vira tva te uzdravi"...ale je fakt ze jsem jel stejne jako jindy bez VPower....
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 25. 8. 2005 21:25

jinak ta cena v ty akci je opravdu super....netusite jestli se bude delat Thalia i po uvedeni Clia3 na trh,jakoze jestli dostane taky novej vzhled anebo ji budou delat v soucasnym a nebo prestanou delat vubec,ikdyz si myslim ze se prodava docela dost...
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chodac 26. 8. 2005 13:34

V power: když jsem ho natankoval, jel jsem o něco "rychleji" a spotřeba byla o něco nižší. Ne však o tolik, abych do auta za pár korun lil benzín o 3 koruny dražší. Doporučuji V power na dlouhé tratě po dálnici, mělo by se vše v motoru pročisti. Já ho kupuji jen na dovolenou. Jinak co funguje, je benzín od Aralu. Člověk skutečně dojede dál, ale u nás v Parze je Aral dražší než jiné pumpy.

Jinak jsem slyšel, že by se v továrně v Burse po Thaliích měly vyrábět Logany pro východ (asii). Nevím co je na tom pravdy. Na Loganu my vadí dvě věci: 1)výplně dveří (ty jsou fakt hrozné), 2) to, že se to jmenuje DACIA (jsem snob) a těď mne napadlo 3) zámek kufru, ten je u Thalie lepší, automatické zamykání je jedna z věcí, co se mi na Thálii a vůbec francouzkých vozech fakt líbí.

Loučím se s pozdravem Thaliím zdar
chodac
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 26. 8. 2005 14:40

No jestli chtej nahradit Thalie Loganama si myslim ze neni moc dobry,protoze kdybych si mel vybrat jen mezi temahle modelama,tak si za stejny penize urcite koupim Thalii nez Logana...
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogo2 26. 8. 2005 15:29

Mně by se dobudoucna líbil hybrid Thálie a Logana.
1. Design, prostornost, využitelnost kufru (větší nakládací otvor) a základní tříletá záruka Logana
2. Pozinkovaná karosérie a 2 bagy v základu Thálie
3. Interiér bych nakombinoval - s čalouněním dveří souhlasím, zase ale palubka mi přijde hezčí u Logana
4. Název Renault a jestli by to byla Thalia nebo Logan, to je šumafuk
5. Cena mezi Loganem a Thalií: tj. od 209.900.
S tím ukončením výroby Thalií bych to neviděl tak dramaticky. Sice je to obchodně dost divný, že jeden koncern produkuje dvě velmi silně konkurenční auta, a navíc mi přijde, že Thalia moc nezapadá do image Renaultu,a tudíž bych si myslel, že by roli levných lidiových vozítek (nechci se nikoho dotknout!) měla do budoucna převzít Dacia. Proti tomu zase ale hovoří fakt, že dokud se Thalia dobře prodává, jakože asi ano, tak proč by někdo zastavoval výrobu?
Jinak, když už jsem tak drze vlezl na Vaše Tháliácké fórum, tak se Vás ještě optám, jestli máte někdo zmapovaný, jestli se v okolních východoevropských zemích Thalia taky dlouhodobě prodává za "neceníkové ceny" (vždyť v Česku nepamatuju, kdyby byla za tu ceníkovou od 270.000 Kč, nebo kolik to je?)
Zdravím všechny majitele a obdivovatele Thálií a přeju hodně šťastných km! U mě skončila Thália na 2. místě za Loganem, a to kvůli vnitřnímu prostoru (prostě se mně osobně v tom nepohodlně sedělo za volantem, což je samozřejmě subjektivní), ale i tak Thalii fandím, neboť cokoliv, co je konkurencí fábiím, vítám!
gogo2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 26. 8. 2005 15:57

s tou palubkou nevim,nevim..me se teda osobne vic libi ta u Thalie,myslim teda tu s otackomerem,soused v ulici ma Logana 1.6 MPI Laureate a ten ma na tech budikach takovy sedivy plastovy krouzky,moc se mi to nelibi ten sedej matnej plast,mozna kdyby byly ty krouzky chromovany...taky mi moc nesedej ty ukazatele stavu paliva a teploty motoru,jsem zastance klasickejch "rucicek" nez tech carek na displeji :lol:
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogo2 26. 8. 2005 16:07

Ty šedý pi****** jsou na pytel, to je taková jakási okrasa na nic, ale já jsem si děsně zamiloval tu kulatý výduchy (nebo jak se to jmenuje?) ventilace (byť vim, že otec to měl kdysi ve Š105 S a pak se od toho všeobecně upustilo), ale mně se ty hranatý mřížkovaný nelíbí na žádným autě, ten kulatej tvar je takovej, řek bych, elegantnější. Pokud jde o ten digitální ukazatel stavu paliva a teploty na Loganu, tak bych řek toto: ten palivoměr mi vyhovuje proto,že na první pohled vidím opticky, jak jsem na tom alespoň přibližně, a když si dám tu práci, tak zjistím, jak jsem na tom, velmi přesně, protože ty dílky fakt velmi spolehlivě - až jsem čučel - ukazujou co dílek to 5 litrů. Teplota motoru mi je jedno, na tu nekoukám (i když bych asi měl :wink: )
gogo2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 26. 8. 2005 16:15

Me se sice libej rucicky nez ty carky,ale ta moje rucka na palivomeru zase ukazuje nesmysly viz vyse. ...:)...jak jsi spokojenej s tim 1.4 8V MPI?,spotreba,zrychleni apod..
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 26. 8. 2005 16:47

Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogo2 26. 8. 2005 16:59

No moje zkušenosti a spokojenost mají velmi subjektivní podobu, neboť jsem přesedlal ze 16 let starýho favorita a ani jinde jsem pravidelně nejezdil s novým autem (vždycky mám takovou práci, že vyfasuju nějakýho vypráskanýho favorita, formana apod.), a tudíž je to něco na způsob "po pěti fernetech je hezká každá"... Nehledě na to, že Logana mám ani ne 5 měsíců, takže máme najeto cca 4.500 km.
Nicméně:
Když bylo auto úplně nový, tak jsem byl zklamanej, že vůbec nejede, akcelerace a živost dost úděsná. Byl jsem poučen, že je to normální, že je prostě v záběhu. S postupujícími kilometry, kdy se tomu dá jednak víc šlápnout za krk a jednak se to dá točit nad 3.000 otáček, je to v pohodě. Vždycky to zkouším na křižovatce, když jedu za nějakým lepším a silnějším autem, jestli zvládnu rozjet se za ním a udržet stejnou vzdálenost. Jako základní měřítko mi to stačí a zdá se, že je to tak akorát.
POkud jde o spotřebu, tak samozřejmě nemám počítač a měření z plné do plné proběhlo jen jednou, a to na dovolené, jinak jsem odkázán na měření podle dílků (to jsem právě porovnával s tím z plné do plné, a tak vím, že ukazují velmi přesně), což ale znamená že jakmile blikne další dílek, tak hned zajet natankovat. Ale samozřejmě je tam i tak odchylka, to je jasný. ˇ
No takže:
1. město a krátké trasy - teď zrovna jsem to zkoumal, protože jsme asi tři týdny jezdili jenom a pouze po městě v různých kombinacích naložení (v kufru vždy nic, v autě 1-2 dopělí, někdy sami, někdy s malejma dětma /3 a 6/) a samé takové minipopojížďky 3 km do obchoďáku, za hodiny zpátky, 4 km do práce a odpoledne zpět apod., a to mi vyšlo +- 8 l/100 km
2. Dovolená = plnej kufr + rakev + 2 dospělí a dvě děti pod stan na Balaton, polovina dálnice, druhá slušné okresky, dodržování rychlostních limitů, spotřeba 7 l / 100 km (ta rakev je sviňa). Auto zvládalo zátěž v pohodě, jen mezi 110 a 130 km/hod. nemělo moc chuti zrychlovat, před tím jo a po překročení 130 a 3.600 otáček (při předjíždění) zase výrazně ožilo, nicméně to hodnotím tak, že v takových situacích je ta 1.4 dýchavičná, nevim, jestli by tomu pomohl 16V motor, nebo spíš ta 1.6 co se dává do dražších verzí.
3. Kombinovaná spotřeba něco po městě, něco různé výlety přes víkend a tak, měřeno pouze podle dílků vychází tak na 6,5 l / 100 km.
Oficiálně má Logan spotřebu 5,5 / 6,8 / 9,2, což jsou myslim až na nějaký desetinky stejný údaje jako u Thalie
Že bych jezdil s lehkou nohou, tak to teda moc ne, nebaví mě to, chci si zajezdit, když mám poprvé v životě nový fáro, byť rumunský, ale pořád lepší než manželka, která prakticky neřadí, ta jak dá jednou trojku, tak ji tam má prakticky pořád :D .
JInak když mě chytne někdy chuť závodit, tak felicie dám, fábky jak kdy, oktávky většinou ne, tam je třeba na okreskách vidět, že ten měkkej loganí podvozek a gumy 168/80 R14 mají svoje rezervy. Ale na střechu jsem to ještě neotočil :)
Tož tak, s Thaliema nezávodím, tam držím koncernovou solidaritu 8)
gogo2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 26. 8. 2005 17:13

No ja musim rict ze me na D1 jednou chrupnul Logan takovym zpusobem ze jsem tomu neveril:)...kdyz jsem ho dojel,tak jsem si rikal ze prece nepojedu furt 180 abych s nim drzel krok:)
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 27. 8. 2005 22:08

JanQ: Logana co je rychly jako bych asi nerozdychal a musel bych zastavit na benzince na kafe :)

gogo2: Motor oziva az za hranici 4000 otacek... neboj se ho vytacet :) Jinak kolik ti to zere kdyz to zenes?
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 29. 8. 2005 13:42

Vcera jsem jel kolem pulnoci z Plzne do Prahy po dalnici a trochu jsem si zazavodil s O2,ktera me dojela kdyz jsem asi ve 150kmh rychlosti predjizdel radu kamionu a zacala me mohutne problikavat xenonama,rikam si aby si se nepos.al a tak jsem zacal jeste zrychlovat.Pri cca 170kmh me teda pomalu predjel a tak jsem se za nej povesil:)....klasika O2 Elegance TDI 77kW.... zrejme nemohl "prezit" ze se ho drzi turecka Thalia a pridaval jeste vic..i o pulnoci byli videt saze pri jeho seslapnutym plnym plynu..jeli jsme asi 180kmh,chvili jsme se takhle predjizdeli jeden druheho...vic nechtel nebo nemohl,ale proste jsem ho predjel v levym pruhu a pomalu jsem mu ujel...dojel me az kdyz jsme jeli kolem Tesco Zlicin,kde je 100kmh povolena rychlost...muzu rict ze me to docela tesilo,protoze se mi docela casto stava ze se nekteri ridic snazej "hnusny thalii" dat nafrak...mozna se pak divej ze to neni az zas tak jednoduchy:)
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chodac 29. 8. 2005 16:01

Chlapi musím konstovat, že jsme jako malé děti. Janovi pocity chápu, prožil jsem je před třemi roky. Jaké to auto bude, jak jezdí, co otáčky, nekoupil jsem špatně, co na to soused, co všechno předjedu, atd. Dnes po 55000 Km je to normální auto, které jede, naštěstí moc nevrže a nerozpadá se, ale je to jen auto, abych se s někým honil, na to mne už neužije (neříkám, že před pár lety, když jsem měl Sierru s 150 koni, posléze s 220 koni, tak jsem musel být všude co nejdřív). Ale předloni jsem zjistil, že pospíchat je úplně nanic, jen to stojí peníze (nemyslím pokuty). Jezdil jsem pravidelně z Prahy do Liberce (taky 3x týdně). Když jsem jel 120, tak jsem byl v liberci u MC donalda na kafe (kde jsem potom četl noviny a jiné) za 57 minut, spotřeba byla okolo 6-ti litrů. Když jsem spěchal a jel 160 Km, tak jsem furt brzdil, furt se rozčiloval, že mi tam někdo vjel a tak a přijel jsem za 51 minut. Spořeba byla těsně pod 8. Takže na 100 Km jsem "vyhodil 50 Kč kvůli 6 minutám života. Kdy si to konečně všichni uvědomíme, že pospíchat 180 je prostě na prd.

Loučím se s pozdravem Thálinkám zdar a hlavně šťastně dojeďme
chodac
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků