Renault Thalia

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Speedy60 7. 10. 2006 11:04

16V: máš tam ode mne nevyzvedlou SZ! Ahoj.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Speedy60
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marta.Viky 7. 10. 2006 15:22

JanQ píše:a ta 1cm ryha je tam proc a v kterem miste je?


Ta tam je jak to lepily ale je to spis jen takovej malej skrabanecek ale ja jsem na takove veci puntickar! Jinac fakt spokojenost! folie vrele doporucuju
Marta.Viky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 7. 10. 2006 16:50

mohl by jsi prosim udelat jeste nejake fotky kde by bylo videt ty folie a treba i zevnitr auta smerem ven?....dik
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16V 7. 10. 2006 17:27

To JanQ: Ty tři fotky autobusů s reklamou na Thalii - je to na 100% ve Zlíně, poznal jsem to podle prvního snímku, kde je trolejbusová vozovna s vrchním vedením.
Renault Thalia Expression Clima 1,4 16V, metalická béžová Angora, r.v. 2005
16V
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 16V 7. 10. 2006 17:33

[quote="Jaroslav Šťovíček"uAhoj, už jste se srazili s blbem v servisu? Já nedávno v Mostě. Viděl jsem u kolegy na nové Thalii čalouněné víko kufru, tak jsem chtěl ten plech u sebe schovat. Zašel jsem do servisu a zeptal jsem se technika na cenu toho dílu. Po pěti minutách, když pochopil, co od něj požaduji, odešel k počítači a začal hledat. Za deset minut se vrátil a sdělil mi, že na r.v. 2002 se čalounění nemontovalo a že o tom nic neví. Odvětil jsem, že já to vím a on by to měl vědět také a že auto, co stojí 10m od něj na solonu, to zakrytí má. Odešel znovu na deset minut. Vrátil se a chtěl po mě můj VIN! Odpověděl jsem, že je mu houby platný a ať si vezme papír a tužku a opíše si jej z vystaveného vozu. Udělal to a odešel znovu na deset minut. Pak se vrátil naposledy a oznámil mi, že ještě nemá aktualizovaný katalog dílů v PC! Závěr: už mě tam neuvidí.
Renault Thalia Expression Clima 1,4 16V, metalická béžová Angora, r.v. 2005
16V
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marta.Viky 8. 10. 2006 16:02

Tak tady jsou nejake fotecky!!! Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Marta.Viky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 9. 10. 2006 14:25

to vypada dobre...nevis kolika procentni mas to zatmaveni,a kolik pripadne muze bejt aby to proslo stk a policii vubec?
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Speedy60 9. 10. 2006 15:18

nový (dodávaný od asi dubna roku 2006?) motor 1.2 16V 55 kW:
Tady na tomto téma mám a budu mít dovolenou. Výjimku dělám právě teď, kdy za asi poslední měsíc se mne již několik osob optalo (převážně formou SZ) na mé dojmy z tohoto motoru.
Mé možnosti objektivního srovnání jsou omezené, a to i z toho důvodu, že nemám zatím příliš příležitostí motor odzkoušet i ve vyšších rychlostech někde na dálnici.
A právě dynamika Thalie s tímto motorem, už ve vyšších rychlostech a přitom také hlučnost, tazatele často zajímá. Zda-li je, tj. kvůli tomuto motoru levnější Thalie, nějak ještě snesitelně použitelná i tady (tj. dálnice, rychlostní komunikace).
Proto si dovoluji vyzvat další, poměrně však ještě čerstvé majitele, aby své dojmy zde k tomuto motoru pro tyto tazatele napsali.

Za moji osobu jen několik subjektivních postřehů:
1. Rozhodně dnes vidím velký, pozitivní rozdíl mezi ještě syrovým motorem po zakoupení auta a nyní, po najetí necelých 5 tis. km. Přičemž dodávám, že motor mne příjemně překvapil už napoprvé, když jsem si sedl za volant.
2. To samé pozitivní mohu napsat i o řazení. O nějakém prý gumovém řazení, po omletí kilometry, nemůže být ani řeč, viz dříve někteří tzv. zasvěcenci a recenze: tak akorát málo používaná zpátečka se dává s úsilím jako u úplně nového vozu.
3. Po prvních omezujících 1.000 km jsem postupně začal motor schválně trápit, tj. vytáčet. Na případnou vyšší spotřebu benzínu jsem se moc neohlížel. Nemám možnost tady jezdit ve vyšších rychlostech (navíc začal platit bodový systém!) a tak v kopcovitém terénu jsem vytáčel na 2. a 3. rychlostní stupeň, méně již na 4. stupeň (tedy tam, kde jinak zařazuji už 5. stupeň).
4. Když u ne ze dne na den, tak určitě z týdne na týden, jsem pozoroval výrazně lepšící se dynamiku auta a také jsem zvýšil použitelný rozsah nižších rychlostních stupňů směrem nahoru, tj. motor je méně hlučný a auto přitom rozjedu pohodlně na vyšší rychlost - tj. když právě za okolností potřebuju.
5. Je rozhodně nutné motor poznat a přizpůsobit mu styl jízdy, teprve potom hodnotit a rozhodovat. Nejlépe ať zájemce hodnotí už motor u někoho zajetý.
6. Ve třech dospělých lidech s nějak k tomu naloženým kufrem i v kopcovitém terénu s předepsaným limitem rychlosti max. 90 km/hod určitě není s autem a motorem problém.
7. Tento víkend, po jednom a půl měsíci, jsem měl opět možnost auto více odzkoušet i v rychlostech nad(!) 90 km/hod. S ohledem na místní oficiální rychlostní omezení a bodový systém jen krátkodobě a tedy velmi obezřetně (možný radar?). Silniční provoz byl přitom mizivý. I v těchto rychlostech nad (nebo kolem) 90 km/hod jsem si všiml velice pozitivní změny v dynamice chování auta po jeho zajetí. Tak jak píšu na začátku.
S určitě nějakými kompromisy (Thalie s tímto motorem přece nemůže plnohodnotně "soutěžit" s auty s motory o třídu nebo třídy silnějšími) se mi jeví motor příznivě použitelný i zde, zdůrazňuji ty kompromisy.
Motor 16V po svém vytočení chytá, v určitém momentu druhý dech a je nutno si to odzkoušet a vysledovat, také s ohledem na možný převýšení silnice a různé zatížení auta.
Nijak jsem se nezabýval (a zatím nebudu) možností případného přečipování, tj. slibované parametry, kolik to celé stojí, jak se případně projeví na živostnosti motoru nebo na spotřebě. To tady může rozvést někdo jiný ...
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Speedy60
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod julius7 9. 10. 2006 17:09

Tiež sa prikláňam k tomu,aby sa majitelia,pokiaľ majú ten motor 1,2 16V 55kW vyjadrili.
Mohli by to byť pre mnohých zaujímavé.
Je jasné,že ten 1,2l nemože konkurovať vačšiemu motoru z hľadiska objemu,ale aj tak je to zaujímavý kompromis a taktiež priaznivá spotreba.
Bol by som rád,keby sa vyjadrili aj slovenskí majitelia,možu to mať lepšie odsledované pri vyššich rychlostiach.

Zaujímavé sú aj tieto nové informácie :
Turbo a šestnásť ventilov pre presvedčivý výkon
Renault bude využivať nový motor – TCE 100 – hlavne na pohon Modusu a Clia rovnako ako v prípade nového Twinga, ktoré sa dostane na trh v roku 2007.

Bol vyvinutý z 1,2 litrového 16V bloku s výkonom 75 koní a oživilo ho malé zotrvačné turbo, ktorého za svoje minimálne straty energie vďačí malej turbíne a kompresoru. Jeho maximálny výkon je 100 koní pri 5 500 otáčkach a kútiaci moment 145 Nm pri 3 000 otáčkach.

Kombinácia malej kapacity motora a malého turba robí auto oveľa živším už pri nízkych otáčkach. Krútiaci moment dosahuje svoju maximálnu hodnotu pri nízkych rýchlostiach. Turbo obsahuje súčiastku s názvom „prídavná sila“, ktorá pridáva na výkone pri druhom, treťom a štvrtom prevodovom stupni už pri 4 500 otáčkach (predstavuje výkon vyšší o päť koní a 6 Nm krútiaceho momentu ).

Niektoré komponenty TCE 100 sú pridané na pôvodný výkon 75 koní. Je ich cca 30%. Nový motor ťaží z niekoľkých novovyvinutých súčiastok, ako napríklad zvlášť sodíkom chladené ventily pre väčšiu odolnosť voči teplu, olejom chladené piesty a optimalizované chladenie válcov. Vstreky, sviečky a cievky sú špecifické pre model TCE 100, nakoľko sú vyrobené z hlinníka.

Výfuk „štyri do jedného“ bol starostlivo navrhnutý pre optimalizáciu unikania a výfuku emisií. Hlavným dôvodom bola snaha o návrat čo najväčšieho množstva energie späť do turbíny. Prúdivý efekt pohybu vzudchu vo vnútri válcov poháňa rýchlosť spaĺovania, zlepšuje tak efektivitu plnenia válcov a stabilitu pri rozbiehaní.

Nízka spotreba a prijateľnosť motora pre životné prostredie
S kapacitou 1 149 cc je tento malý motor určený pre modely Modus a Clio, aby dosahoval spotrebu len 4,9 litra/100 km. Na rozbehnutie auta vám stači pridať len do výšky 650 otáčok. Hodnota vypustených CO2 emisií na kilometer je 140g. Motor TCE 100 tak prispieva ku dodržaniu záväzku „CAFE 2008“ automobilky Renault, že do roku 2006 bude vyrábať autá s úhrnom emisií do 140 g/km. Tento motor je zodpovedný za vzrastajúci záujem o malé benzínové motory oproti malým dieselom, čo spôsobuje zavedenie štandardov Euro5 v Európe. TCE 100 bude doplnený 5 stupňovou manulánou prevodovkou. Vyrábať sa bude vo francúzskom Douvrine, ktorý má týždennú výrobnú kapacitu rovnú 13 500 1,2 litrových motorov. Renault do rozvoja tohto modelu motora investoval viac ako 80 miliónov eur.o/quote]



http://www.autoserver.sk/---automobily- ... d-je-19098
julius7
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jetour 9. 10. 2006 19:56

Zdarec. Liťáky jsou pěkný a navíc já má v TP povolený i 15" (1.5DCI) :tleskani
jetour
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marta.Viky 9. 10. 2006 20:07

jetour píše:Zdarec. Liťáky jsou pěkný a navíc já má v TP povolený i 15" (1.5DCI) :tleskanie/quote]


Fakt?! Ja myslim ze v ti moji kopii Tp je psany nemam a mam tez 1,5Dci
Budu se muset zeptat v Renaultu
Marta.Viky
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jetour 11. 10. 2006 15:07

Nazdárek Renaulťáci. Mám problémek. Na mojí Thalii 1.5 DCI, se poslední dobou rozsvítí žlutá kontrolka motoru, ale motor šlape bez problémů. Byl jsem s tím v Renaultu už 3x a 2x mi to jen vymázli, ale po cca 2 měsícíh se to rozsvítilo znovu a teď mi vyčistili EGR ventil ( pokaždé to hlásilo EGR!!) a den to nedělalo a už to zas svítí!!! Nemáte někdo taky takový problém? Díky
jetour
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod olliver 15. 10. 2006 19:57

asi viacerych stve ze v thalii neni palubny pocitac
nemate niekto skusenosti s dodatocnou montazou ? napriklad taketo nieco http://kel.mtl.pl/
olliver
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod janhonza 16. 10. 2006 06:53

V novych uz je :D,ja jsem kupoval v dubnu a tak jeste nemam :?
Thalia Expression 1,2 16 V
SGS II
Nikon 5100
janhonza
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 16. 10. 2006 08:34

jetour píše:Zdarec. Liťáky jsou pěkný a navíc já má v TP povolený i 15" (1.5DCI) :tleskanie/quote]

My taky. A alternativne mame dopsany 14" protoze je nam thalii prodali na 14" :D
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků